AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer een bestelling geplaatst: C2027191.

Wat extra's mag altijd :D
Alvast bedankt, zie al weer uit om de supps uit te pakken :p!

weten jullie hoe het zit met de lactose in de syntha 6 ? aangezien er 6 verschillende soorten eiwitten in zitten?

de total protein enz van jullie kan ik namelijk wel tegen ( ivm puistjes) maar de whey perf weer niet.

5 uit de 6 eiwitten van Syntha-6 zijn afkomstig van melk. Hierdoor zit er een percentage aan lactose in Syntha-6.
De ervaring van onze klanten verschilt nogal, de een heeft er helemaal geen last van. Anderen merken het wel.
Een eventuele oplossing is een lactase enzyme 30 minuten voor je shake in te nemen.

Mocht je voor de lactose intolerantie bij een huisarts zijn geweest kan die je het waarschijnlijk het beste vertellen of het problemen op gaat leveren;)

Body en Fitshop, ik heb jullie een PB gestuurd. :)

5 uit de 6 eiwitten van Syntha-6 zijn afkomstig van melk. Hierdoor zit er een percentage aan lactose in Syntha-6.
De ervaring van onze klanten verschilt nogal, de een heeft er helemaal geen last van. Anderen merken het wel.
Een eventuele oplossing is een lactase enzyme 30 minuten voor je shake in te nemen.

Mocht je voor de lactose intolerantie bij een huisarts zijn geweest kan die je het waarschijnlijk het beste vertellen of het problemen op gaat leveren;)

nee heb verder geen problemen met de ontlasting of wat dan ook na whey.. drink namelijk ook gewoon melk en chocomelk, krijg alleen van normale whey sneller puistjes, dus daarom dat ik vroeg of het percentage lager ligt of dat er evenveel lactose in zit!

Body&fitshop, heb gister van jullie N.O Xplode binnen gekregen omdat ik wel eens een Pre Workout wou proberen. Ben vanmorgen om 10u opgestaan, en heb anderhalve schep gepakt met 400ml water. Na een half uur één snee brood met kip en een banaan gegeten en om half 12 begonnen met trainen. Alles wat ik er van verwachten keerde mij de rug toe, zo werd ik misselijk en voelde me absoluut niet op me gemak, me eigen 10 minuten opgewarmd en daarna begonnen met bank drukken, niks ingewikkeld, 25Kg per kant om op te warmen wat normaal gewoon heel lekker gaat. Vandaag niet dus, had geluk dat er iemand was om mij te helpen -_- kreeg het gewicht nog niet één keer terug omhoog. Wat andere oefeningen geprobeerd maar dat was ook geen succes, ben na een half uur maar weer naar huis gegaan want het voelde allemaal heel erg verkeerd waar ik mee bezig was. Heb ik iets verkeerd gedaan? Meer eten of iets dergelijks? Zie er nu erg op tegen om het de volgende keer nog eens te gebruiken.

400 ml water op 1,5 scoop is ook vrij weinig, als ik me niet vergis word er ~750 ml water aangeraden per scoop.
Gebruik zelf ook de NoXplode en heb vaak dat ik na de training, of na circa 45 minuten, een soort crash begin te ervaren. Maak de training wel af meestal, wel een beetje een duizelig gevoel.
Voor die eerste 40 minuten ga ik altijd knalhard in ieder geval.

Ik eet ook niet na mijn pre-workout gepakt te hebben maar juist een (ruime) tijd daarvoor, misschien dat, dat er iets mee te maken heeft.

Unstoppable van Dedicated, is deze ook bruikbaar in cardio en teamsporten?

Zijn de B&F Maca Capsules van gele, rode of zwarte maca?

Toen ik no xplode NT, jack, crack, en nog paar testers nam ik het met 100/150 ml. Had nergens last van.

C2029082 even snel gebruik gemaakt van de weekdeal.

mag wel hoor.

Enig idee wanneer jullie de lecithine 1200mg weer binnenkrijgen?

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/whey-proteine/dymatize/whey-hydrolisaat-iso-100/

iemand ervaring met deze proteine? ben recent vastgesteld met een lactose intolerantie en de whey isolaat van b&f wilt er ook niet meer doorgaan zonder gezwollen buik etc,...

wel duur die lactosevrije whey's, ik zie wel dat er een markt voor is, enig idee of ze een huismerkproduct gaan lanceren gelijkaardige als die van dymatize?

groetjes

Ja, de beste die er is.

Wanneer gaan jullie weer de smart bars verkopen?

even een opmerking ivm de potten van de pindakaas die nu in de aanbieding staan
mijn vorige bestelling was beschadigd omdat de pot was open gegaan of stuk maar dit is volledig rechtgezet waarvoor mijn dank
bij de laatste levering zat er ook een pot maar het deksel zat los en de sealing aan de binnenkant was reeds losgekomen
wat ik gewoon wil duidelijk maken is dat bijna weer het pakket vol pindakaas zat
mischien kunnen jullie even bekijken om een betere sterkere sealing of pot te vinden voor de pindakaas?
ik denk dat het een verbetering zou opleveren
mvg
Timmy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven