BaetsV
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
weten jullie hoe het zit met de lactose in de syntha 6 ? aangezien er 6 verschillende soorten eiwitten in zitten?
de total protein enz van jullie kan ik namelijk wel tegen ( ivm puistjes) maar de whey perf weer niet.

5 uit de 6 eiwitten van Syntha-6 zijn afkomstig van melk. Hierdoor zit er een percentage aan lactose in Syntha-6.
De ervaring van onze klanten verschilt nogal, de een heeft er helemaal geen last van. Anderen merken het wel.
Een eventuele oplossing is een lactase enzyme 30 minuten voor je shake in te nemen.
Mocht je voor de lactose intolerantie bij een huisarts zijn geweest kan die je het waarschijnlijk het beste vertellen of het problemen op gaat leveren![]()
Body&fitshop, heb gister van jullie N.O Xplode binnen gekregen omdat ik wel eens een Pre Workout wou proberen. Ben vanmorgen om 10u opgestaan, en heb anderhalve schep gepakt met 400ml water. Na een half uur één snee brood met kip en een banaan gegeten en om half 12 begonnen met trainen. Alles wat ik er van verwachten keerde mij de rug toe, zo werd ik misselijk en voelde me absoluut niet op me gemak, me eigen 10 minuten opgewarmd en daarna begonnen met bank drukken, niks ingewikkeld, 25Kg per kant om op te warmen wat normaal gewoon heel lekker gaat. Vandaag niet dus, had geluk dat er iemand was om mij te helpen -_- kreeg het gewicht nog niet één keer terug omhoog. Wat andere oefeningen geprobeerd maar dat was ook geen succes, ben na een half uur maar weer naar huis gegaan want het voelde allemaal heel erg verkeerd waar ik mee bezig was. Heb ik iets verkeerd gedaan? Meer eten of iets dergelijks? Zie er nu erg op tegen om het de volgende keer nog eens te gebruiken.
Cardio heb ik het niet voor gebruikt, kickboksen wel.Unstoppable van Dedicated, is deze ook bruikbaar in cardio en teamsporten?
Unstoppable van Dedicated, is deze ook bruikbaar in cardio en teamsporten?

Dit zal ik even moeten navragen, krijgt morgen een update welke het is!Zijn de B&F Maca Capsules van gele, rode of zwarte maca?

C2029082 even snel gebruik gemaakt van de weekdeal.
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/whey-proteine/dymatize/whey-hydrolisaat-iso-100/
iemand ervaring met deze proteine? ben recent vastgesteld met een lactose intolerantie en de whey isolaat van b&f wilt er ook niet meer doorgaan zonder gezwollen buik etc,...
wel duur die lactosevrije whey's, ik zie wel dat er een markt voor is, enig idee of ze een huismerkproduct gaan lanceren gelijkaardige als die van dymatize?
groetjes