MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
We ondervinden wat hinder m.b.t het reviewsysteem, daarnaast zijn we ook strenger aan het controleren op claims en spam. Heb je nog een oude code liggen? Dan zou ik die gebruiken!

Je kunt ook je review even naar mij PM'en dan keur ik deze handmatig goed.

Top service!
Net een PM gestuurd dat ik een review had gestuurd.
Onmiddellijk een code gekregen!
Dus ook maar onmiddellijk een bestelling geplaatst. :)

Toch leuk dat de prijs van Isolaat Perfection is gedaald

Weer een bestelling gedaan: C2025068

Glutamine Xplode
Marinol Omega 3
Mass Bar

Wanneer krijgen jullie MCT olie weer in voorraad?

Thanks!

Body&fitshop, heb gister van jullie N.O Xplode binnen gekregen omdat ik wel eens een Pre Workout wou proberen. Ben vanmorgen om 10u opgestaan, en heb anderhalve schep gepakt met 400ml water. Na een half uur één snee brood met kip en een banaan gegeten en om half 12 begonnen met trainen. Alles wat ik er van verwachten keerde mij de rug toe, zo werd ik misselijk en voelde me absoluut niet op me gemak, me eigen 10 minuten opgewarmd en daarna begonnen met bank drukken, niks ingewikkeld, 25Kg per kant om op te warmen wat normaal gewoon heel lekker gaat. Vandaag niet dus, had geluk dat er iemand was om mij te helpen -_- kreeg het gewicht nog niet één keer terug omhoog. Wat andere oefeningen geprobeerd maar dat was ook geen succes, ben na een half uur maar weer naar huis gegaan want het voelde allemaal heel erg verkeerd waar ik mee bezig was. Heb ik iets verkeerd gedaan? Meer eten of iets dergelijks? Zie er nu erg op tegen om het de volgende keer nog eens te gebruiken.

Body&fitshop, heb gister van jullie N.O Xplode binnen gekregen omdat ik wel eens een Pre Workout wou proberen. Ben vanmorgen om 10u opgestaan, en heb anderhalve schep gepakt met 400ml water. Na een half uur één snee brood met kip en een banaan gegeten en om half 12 begonnen met trainen. Alles wat ik er van verwachten keerde mij de rug toe, zo werd ik misselijk en voelde me absoluut niet op me gemak, me eigen 10 minuten opgewarmd en daarna begonnen met bank drukken, niks ingewikkeld, 25Kg per kant om op te warmen wat normaal gewoon heel lekker gaat. Vandaag niet dus, had geluk dat er iemand was om mij te helpen -_- kreeg het gewicht nog niet één keer terug omhoog. Wat andere oefeningen geprobeerd maar dat was ook geen succes, ben na een half uur maar weer naar huis gegaan want het voelde allemaal heel erg verkeerd waar ik mee bezig was. Heb ik iets verkeerd gedaan? Meer eten of iets dergelijks? Zie er nu erg op tegen om het de volgende keer nog eens te gebruiken.

Weet niet of je dat aan de NO Xplode moet wijten. Ik vind een sneetje brood en een banaan sowieso te weinig om op te trainen. Je moet gewoon zorgen voor een gezonde dosis carbs voor je gaat trainen, of je nou een PWO neemt of niet.
Ik neem zelf 3 schepjes NO Xplode en ga als een trein.

Ik vreet dat spul op lege maag en ga dan trainen, geen probleem hoor. Hij kickt er wat harder in en duurt wat minder lang.... Misschien wordt je ziek of kan je niet goed tegen een PWO, eerst maar een klein schepje doen als ik jou was.

Ik vind een sneetje brood en een banaan sowieso te weinig om op te trainen. Je moet gewoon zorgen voor een gezonde dosis carbs voor je gaat trainen, of je nou een PWO neemt of niet.

Onzin, ik train fasted. Vaak voor de training zo'n 14-15 uur niet gegeten. ;)

Onzin, ik train fasted. Vaak voor de training zo'n 14-15 uur niet gegeten. ;)
Meneer wordt misselijk dus denk dat die vlieger niet voor 'm opgaat. Je merkt zelf of je dat trekt of niet.

Anyways, anderhalf schepje voor je eerste keer is ook een beetje enthousiast denk ik. Start met een half schepje. Je bouwt langzaam een tolerantie op en dan zul je toch moeten opbouwen. Ik zit nu op 3 schepjes voor het wat voor me doet. Dus stop er nu weer ff mee.

Ik ben in de ochtend nooit zo'n goede eter, banaantje gaat er altijd wel makkelijk in alleen brood krijg ik nooit goed weg. Vind het alleen raar dat nu ik N.O Xplode gebuikt heb ineens al mijn kracht uit mijn bovenlichaam verdwenen is, geef ook niet meteen het product de schuld, vandaar dat ik vraag of ik iets verkeerd doe. Zal de volgende keer eens wat meer eten voordat ik ga trainen!

Ik ben in de ochtend nooit zo'n goede eter, banaantje gaat er altijd wel makkelijk in alleen brood krijg ik nooit goed weg. Vind het alleen raar dat nu ik N.O Xplode gebuikt heb ineens al mijn kracht uit mijn bovenlichaam verdwenen is, geef ook niet meteen het product de schuld, vandaar dat ik vraag of ik iets verkeerd doe. Zal de volgende keer eens wat meer eten voordat ik ga trainen!

Drink je vaak koffie of cafeïnehoudende dranken?

1 April ben ik met een nieuw schema begonnen (6 dagen per week kracht icm 20/25 minuten cardio), daarbij ben ik ook serieus met mijn voeding aan de gang gegaan, tot en met nu alleen water gedronken en magere melk icm Whey isolaat. Nu heb ik mij om de 2 weken laten wegen etc om de voorruit gang goed te kunnen zien. Mijn begin status was: 186Cm, 79,3Kg, Vetpercentage 19,1% , Skeletspier 39,3% , 31,6Kg spier. Mijn laatst gemeten Status 19-05-14: 186Cm, 75,9Kg, Vetpercentage 11,5% , Skeletspier 44,3% , 33,6Kg spier.

Nu heb ik dit tot 1 Juni aangehouden, en heb ik vanaf 1 Juni tot en met gister 4 Juni rust gehouden aangezien ik 2 maanden aan een stuk 6 dagen per week trainde en het mij wel verstandig leek om wat rust te pakken. Vandaag dus weer getraind na enkele dagen en dat viel dus erg tegen. Kracht in mijn bovenlichaam was helemaal verdwenen, mijn benen daarin tegen niet. Ben net thuis op de weegschaal gaan staan en ben nogal verschrokken, afgelopen zondag woog ik nog 76,5Kg (Toen ik net wakker was en alle behoeftes gedaan had) Nu net gewogen na een goede maaltijd en ik woog nog maar 73Kg, kreeg ook spontaan een bloedneus wat ik al 15 jaar niet meer gehad heb.
Heb mijn huisarts maar gebeld en kan dadelijk nog langs komen, heb het gevoel dat er iets niet helemaal goed zit.

ik heb een review geplaatst ongeveer een week geleden maar heb nooit meer reactie vernomen:windup:

Zodra ik een review plaats (na een mailtje hierover te hebben ontvangen natuurlijk) krijg ik vrijwel direct de kortingscode toegestuurd. Tot nu toe nog nooit problemen mee gehad.

Heb meteen maar even een order geplaatst voor die Syntha-6 aanbieding (Chocolate Peanut smaak!).
Het zou op prijs worden gesteld als er een extra shaker-pro dop zou worden meegestuurd :D (C2025988)

Toch leuk dat de prijs van Isolaat Perfection is gedaald

Komt in de weekaanbieding, that's why!

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

Wanneer krijgen jullie MCT olie weer in voorraad?

Thanks!

Dit product komt niet terug in het assortiment naar alle waarschijnlijkheid!

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

Dat is wel een hele heftige reactie! Heb je eerder pre-workouts gebruikt?

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:02 ----------

ik heb een review geplaatst ongeveer een week geleden maar heb nooit meer reactie vernomen:windup:

We ondervinden wat hinder van het review systeem, PM je review even en het product en dan kijk ik even met je mee!

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:02 ----------

Zodra ik een review plaats (na een mailtje hierover te hebben ontvangen natuurlijk) krijg ik vrijwel direct de kortingscode toegestuurd. Tot nu toe nog nooit problemen mee gehad.

Heb meteen maar even een order geplaatst voor die Syntha-6 aanbieding (Chocolate Peanut smaak!).
Het zou op prijs worden gesteld als er een extra shaker-pro dop zou worden meegestuurd :D (C2025988)

Bedankt voor je bestelling, doppen hebben we helaas niet los en je order was al ingepakt! Sorry :)

wat is het verschil tussen de isolaat en whey perfection dan precies?

weten jullie hoe het zit met de lactose in de syntha 6 ? aangezien er 6 verschillende soorten eiwitten in zitten?

de total protein enz van jullie kan ik namelijk wel tegen ( ivm puistjes) maar de whey perf weer niet.

1 April ben ik met een nieuw schema begonnen (6 dagen per week kracht icm 20/25 minuten cardio), daarbij ben ik ook serieus met mijn voeding aan de gang gegaan, tot en met nu alleen water gedronken en magere melk icm Whey isolaat. Nu heb ik mij om de 2 weken laten wegen etc om de voorruit gang goed te kunnen zien. Mijn begin status was: 186Cm, 79,3Kg, Vetpercentage 19,1% , Skeletspier 39,3% , 31,6Kg spier. Mijn laatst gemeten Status 19-05-14: 186Cm, 75,9Kg, Vetpercentage 11,5% , Skeletspier 44,3% , 33,6Kg spier.

Nu heb ik dit tot 1 Juni aangehouden, en heb ik vanaf 1 Juni tot en met gister 4 Juni rust gehouden aangezien ik 2 maanden aan een stuk 6 dagen per week trainde en het mij wel verstandig leek om wat rust te pakken. Vandaag dus weer getraind na enkele dagen en dat viel dus erg tegen. Kracht in mijn bovenlichaam was helemaal verdwenen, mijn benen daarin tegen niet. Ben net thuis op de weegschaal gaan staan en ben nogal verschrokken, afgelopen zondag woog ik nog 76,5Kg (Toen ik net wakker was en alle behoeftes gedaan had) Nu net gewogen na een goede maaltijd en ik woog nog maar 73Kg, kreeg ook spontaan een bloedneus wat ik al 15 jaar niet meer gehad heb.
Heb mijn huisarts maar gebeld en kan dadelijk nog langs komen, heb het gevoel dat er iets niet helemaal goed zit.

Je traint teveel en eet te weinig denk ik...
Een supplement laat je echt geen bloedneuzen krijgen en kg's afvallen... ( als je je gewoon aan de dosis houd )

weten jullie hoe het zit met de lactose in de syntha 6 ? aangezien er 6 verschillende soorten eiwitten in zitten?

de total protein enz van jullie kan ik namelijk wel tegen ( ivm puistjes) maar de whey perf weer niet.

Ben ik ook benieuwd naar heb net een pot besteld

wat is het verschil tussen de isolaat en whey perfection dan precies?

Whey Perfection kenmerken:
-Bevat het snel opneembare Whey Hydrolisaat, di- en tri peptides
-Bevat de hoogst mogelijke kwaliteit Whey Proteine Isolaat
-Bevat Ultra gefilterde Whey Proteine Concentrate
-100% Aspartaam en Cyclamaat vrij
-Natuurlijke eiwitten
-3600 mg L-Glutamine per dosering
-5000 mg BCAA's per dosering
-11.200 mg EAA's per dosering

Isolaat Perfection kenmerken:
-100% zuiver Whey Isolaat
-Isolac® Instant Whey Protein Isolaat
-100% het hoogste eiwitgehalte
-Cross-Flow Ultra & Microfiltratie
-Slechts 0.1 gram vet
-Slechts 0.1 gram koolhydraten
-Nagenoeg lactose vrij

Komt er op neer dat Isolaat minder vet en koolhydraten bevat, en nagenoeg lactose vrij.
In tegenstelling tot Isolaat heeft Whey weer extra aminozuren toegevoegd.

Mocht je bezig zijn om goed droog te worden voor de zomer neem dan de isolaat.
Zo niet kan je prima toe met de whey perfection;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven