1 April ben ik met een nieuw schema begonnen (6 dagen per week kracht icm 20/25 minuten cardio), daarbij ben ik ook serieus met mijn voeding aan de gang gegaan, tot en met nu alleen water gedronken en magere melk icm Whey isolaat. Nu heb ik mij om de 2 weken laten wegen etc om de voorruit gang goed te kunnen zien. Mijn begin status was: 186Cm, 79,3Kg, Vetpercentage 19,1% , Skeletspier 39,3% , 31,6Kg spier. Mijn laatst gemeten Status 19-05-14: 186Cm, 75,9Kg, Vetpercentage 11,5% , Skeletspier 44,3% , 33,6Kg spier.
Nu heb ik dit tot 1 Juni aangehouden, en heb ik vanaf 1 Juni tot en met gister 4 Juni rust gehouden aangezien ik 2 maanden aan een stuk 6 dagen per week trainde en het mij wel verstandig leek om wat rust te pakken. Vandaag dus weer getraind na enkele dagen en dat viel dus erg tegen. Kracht in mijn bovenlichaam was helemaal verdwenen, mijn benen daarin tegen niet. Ben net thuis op de weegschaal gaan staan en ben nogal verschrokken, afgelopen zondag woog ik nog 76,5Kg (Toen ik net wakker was en alle behoeftes gedaan had) Nu net gewogen na een goede maaltijd en ik woog nog maar 73Kg, kreeg ook spontaan een bloedneus wat ik al 15 jaar niet meer gehad heb.
Heb mijn huisarts maar gebeld en kan dadelijk nog langs komen, heb het gevoel dat er iets niet helemaal goed zit.