XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
-100% Whey Isolaat
-Dieet Eiwit
-Pre-Workout (ingredienten houden we nog even geheim:D
-Real
-Micelar Casein
(waarschijnlijk vernieuwde en meer smaken over 4-6 weken)
-Natural BB product (houden we ook nog even geheim:D

Dat is het even voor nu.....

Dat is het even voor nu :cool: haha das bijna een hele lijn dat je uitbrengt :D zeker naar die pre-workout kijk ik uit!! en dat natural BB product klinkt ook nogal geheimzinnig :woot: GO B&F!!!

Dat is het even voor nu :cool: haha das bijna een hele lijn dat je uitbrengt :D zeker naar die pre-workout kijk ik uit!! en dat natural BB product klinkt ook nogal geheimzinnig :woot: GO B&F!!!

Ja, ik kan er verder niets over kwijt omdat ik dan direct alle info weggeef:D

Een 'natural BB-product' kan alles zijn (van whey/creatine tot andere dingen) dus ik neem aan dat Ilco het heeft over dingen die op het randje liggen (pSARM).

Een 'natural BB-product' kan alles zijn (van whey/creatine tot andere dingen) dus ik neem aan dat Ilco het heeft over dingen die op het randje liggen (pSARM).

eehhh:D Nope, niet op het randje maar ook geen Whey of nieuwe creatine.

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------

De samenstelling voor de Pre-workout ligt al vast. We willen echt de beste pre-workout aanbieden die er is, op elk front!! Jullie zijn de eerste die het mogen proberen:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.711
Ilco's uitspraken doet me denken aan het lootjes trekken voor sinterklaas op de basisschool...

Eerst iedereen lekker maken, maar daarna... :D

Hallo B&F shop,

Heb wederom een bestelling (ref. nummer 126651) bij jullie geplaatst, service is altijd goed nl :thumbup:. Zouden jullie wat sample's erbij kunnen doen van de nieuwe smaken van whey perfection?

Zie de bestelling wel verschijnen!

:d

---------- Toegevoegd om 08:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:34 ----------

Ilco's uitspraken doet me denken aan het lootjes trekken voor sinterklaas op de basisschool...

Eerst iedereen lekker maken, maar daarna... :D

Ok, ik had nog even helemaal niets moeten... :cool: Je hebt gelijk.

---------- Toegevoegd om 08:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:35 ----------

Hallo B&F shop,

Heb wederom een bestelling (ref. nummer 126651) bij jullie geplaatst, service is altijd goed nl :thumbup:. Zouden jullie wat sample's erbij kunnen doen van de nieuwe smaken van whey perfection?

Zie de bestelling wel verschijnen!

:thumbs: Dank je!! Doen we, de bestelling gaat vandaag direct weg..

Exclusieve sample's voor vaste klanten dacht ik zo ;)

Maar welke is nou beter; die nieuwe 100% Whey Isolaat of Whey Perfection? ???
Of is dat appels met peren vergelijken?

Groetjess

voor een gemiddelde bb'r is whey perfection al ver goed genoeg, wil je enkel het beste voor je lichaam kan je voor de isolaat gaan.. ook mensen die graag vet willen verliezen/dalen in vetpercentage voor een wedstrijd bvb kan whey isolaat goed zijn vanwege het lage vet- en koolhydraatgehalte

maar mss heeft iemand anders hier nog wel een nuttige inbreng? heb een tijd geleden ook een hele post gemaakt over concentraar/isolaat/hydrolisaat zalm ff terug zoeke en straks poste

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.719
Zo, ook maar weer een bestelling gedaan voor de oudjes. Eens even kijken wat Berry Blast met ze zal doen haha. :D

Wanneer komt de100% Whey Isolaat?
Als ik klaar ben met de whey perfection aardbei die ik net in ontvagst heb genomen ( super service trouwens weer ) wil ik overgaan op de100% Whey Isolaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven