heb net een bestelling gedaan: referentienummer is 126194, doe er maar iets mooi bij![]()
Dank je
Regel ik....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb net een bestelling gedaan: referentienummer is 126194, doe er maar iets mooi bij![]()
-100% Whey Isolaat
-Dieet Eiwit
-Pre-Workout (ingredienten houden we nog even geheim
-Real
-Micelar Casein
(waarschijnlijk vernieuwde en meer smaken over 4-6 weken)
-Natural BB product (houden we ook nog even geheim
Dat is het even voor nu.....
haha das bijna een hele lijn dat je uitbrengt
zeker naar die pre-workout kijk ik uit!! en dat natural BB product klinkt ook nogal geheimzinnig
GO B&F!!!Dat is het even voor nuhaha das bijna een hele lijn dat je uitbrengt
zeker naar die pre-workout kijk ik uit!! en dat natural BB product klinkt ook nogal geheimzinnig
GO B&F!!!

En het probleem is wat precies?Ja, ik kan er verder niets over kwijt omdat ik dan direct alle info weggeef![]()

Dat is alleen maar leuk. De concurrentie leest ook mee
Dat is de reden
Een 'natural BB-product' kan alles zijn (van whey/creatine tot andere dingen) dus ik neem aan dat Ilco het heeft over dingen die op het randje liggen (pSARM).
Nope, niet op het randje maar ook geen Whey of nieuwe creatine.Dat is het even voor nuhaha das bijna een hele lijn dat je uitbrengt
GO B&F!!!

HmmmNee, niet voor jullie natuurlijk. Ik vertel het liever wel.Dat is alleen maar leuk. De concurrentie leest ook mee
Dat is de reden
![]()

eehhhNope, niet op het randje maar ook geen Whey of nieuwe creatine.

Ilco's uitspraken doet me denken aan het lootjes trekken voor sinterklaas op de basisschool...
Eerst iedereen lekker maken, maar daarna...![]()
Je hebt gelijk.Hallo B&F shop,
Heb wederom een bestelling (ref. nummer 126651) bij jullie geplaatst, service is altijd goed nl. Zouden jullie wat sample's erbij kunnen doen van de nieuwe smaken van whey perfection?
Zie de bestelling wel verschijnen!

Maar welke is nou beter; die nieuwe 100% Whey Isolaat of Whey Perfection?
Of is dat appels met peren vergelijken?
Groetjess
Maar welke is nou beter; die nieuwe 100% Whey Isolaat of Whey Perfection?
Of is dat appels met peren vergelijken?
Groetjess