AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.661
Gebruik de Lipo-6x nu al een paar dagen, er is wel verschil naar beneden toe volgens de weegschaal en de vetmeter (schommelt altijd een klein beetje maar nu schommelt het een paar honderd gram/tienden lager) dus tot nu toe ben ik zeer tevreden :D

Ik merk overigens niet dat ik er energie van krijg, maar dat wisten we allemaal wel zo'n beetje voordat ik eraan begon hehe.

Is normaal. Had ik ook. 2 sochtends voor de ochtend cardio en twee savonds voor de training. Van 12 naar 5,5 % in 8 weken.

Thx StevenG!

Ik zoek echter meer een bronzer (iets dat meteen werkt en je kunt afspoelen), omdat ik slechte ervaringen heb met zelfbruiners en ik het niet aandurf :D

Welke bronzer kan ik het beste nemen eigenlijk? Zit ook nogal wat verschil in volgens mij.

Vanmorgen de weigt gainer mammoth binnen gekregen..Is de eerste keer dat ik het ga gebruiken dus ben erg benieuwd naar de resultaten maar de reacties zijn positief alom deze site..

Alleen een vraagje; her en der worden er op de site nog wel wat verschillen qua mengverhouding genoemd. Water of melk boeit me niet, vind het beide lekker want heb het al eens gedronken, maar welke mengverhouding kan je het bste aanhouden?!

Steven, wat is dat precies voor bruining?

hebm hier niet in de buurt liggen, maar die "gouden" van PRO TAN, SUNNY DAY denk ik :) zal straks nogs kijken!

Is normaal. Had ik ook. 2 sochtends voor de ochtend cardio en twee savonds voor de training. Van 12 naar 5,5 % in 8 weken.

dat is een harde cut man! :eek:
een goeie fatburner kan je denk ik 2-3% helpen (sommige beweren minder maar als je de extra energie waardoor je weer meer verbrandt enzo erbij rekent, kan je toch wel een 2-3% rekenen) maar zo een knetterdroog resultaat van 5,5% zal ook wel i.c.m. een gramfijn voedingsschema zijn gehaald!
ik zit laatste tijd rond de 90kg met een vet% van om en bij de 10%, heb aantal mindere zaken meegemaakt laatste weken maar daarrond cirkel ik nu wat.. 5,5% is echt wel contest-ready hoewel die mannen de gouden 3% soms wel aantikken, die 5,5% was voor een contest?

---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:56 ----------

Thx StevenG!

Ik zoek echter meer een bronzer (iets dat meteen werkt en je kunt afspoelen), omdat ik slechte ervaringen heb met zelfbruiners en ik het niet aandurf :D

Welke bronzer kan ik het beste nemen eigenlijk? Zit ook nogal wat verschil in volgens mij.

graag gedaan hoor :)
http://www.bodyenfitshop.nl/Zoeken/Merk/241 staan een paar echte bronzers zoals jij ze zoekt tussen ;) pas op wnt kan zijn dan je dan wel ERG bruin zal zien (contest bronzers ofzo :rolleyes:) Ilco zal wel weten welke goed te doen is?

• #5.665
hebm hier niet in de buurt liggen, maar die "gouden" van PRO TAN, SUNNY DAY denk ik :) zal straks nogs kijken!

dat is een harde cut man! :eek:
een goeie fatburner kan je denk ik 2-3% helpen (sommige beweren minder maar als je de extra energie waardoor je weer meer verbrandt enzo erbij rekent, kan je toch wel een 2-3% rekenen) maar zo een knetterdroog resultaat van 5,5% zal ook wel i.c.m. een gramfijn voedingsschema zijn gehaald!
ik zit laatste tijd rond de 90kg met een vet% van om en bij de 10%, heb aantal mindere zaken meegemaakt laatste weken maar daarrond cirkel ik nu wat.. 5,5% is echt wel contest-ready hoewel die mannen de gouden 3% soms wel aantikken, die 5,5% was voor een contest?

Natuurlijk. Geen half werk leveren. Ja was voor mijn eerste wedstrijd.

Vanmorgen de weigt gainer mammoth binnen gekregen..Is de eerste keer dat ik het ga gebruiken dus ben erg benieuwd naar de resultaten maar de reacties zijn positief alom deze site..

Alleen een vraagje; her en der worden er op de site nog wel wat verschillen qua mengverhouding genoemd. Water of melk boeit me niet, vind het beide lekker want heb het al eens gedronken, maar welke mengverhouding kan je het bste aanhouden?!

kan je uit je voedingsschema berekenen.. melk kan je extra kcals geven.. ik zou het gwn met magere melk doen als ik jou was

• #5.667
Heerlijk bezig weer die jongens van BnF. Vorig jaar was gewoon nergens in NL nog tanning te krijgen en nu weer zo mooie collectie erbij.

Alright ik heb wat rondgekeken (en wat dubbelpost ik vandaag veel zeg :roflol:),

2 Minute Tan Sunless Bronzer

Van wat ik begrijp is dit een selftanner met een beetje bronzing erin zodat je al meteen effect hebt. Ik denk dat ik deze neem, met:

Body scrub

...omdat ik anders de makeup-koffer van een vriendin moet gaan plunderen op zoek naar scrub :roflol:

Nog een vraagje:

Posing Gel

Is dit negerbruin?

al nieuws over de nieuwe isolaat?

• #5.670
Alright ik heb wat rondgekeken (en wat dubbelpost ik vandaag veel zeg :roflol:),

2 Minute Tan Sunless Bronzer

Van wat ik begrijp is dit een selftanner met een beetje bronzing erin zodat je al meteen effect hebt. Ik denk dat ik deze neem, met:

Body scrub

...omdat ik anders de makeup-koffer van een vriendin moet gaan plunderen op zoek naar scrub :roflol:

Nog een vraagje:

Posing Gel

Is dit negerbruin?

Zou niet dubbel op doen. Gewoon de scrub en een bronzer.

Wow, dat is netjes!

---------- Toegevoegd om 14:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:20 ----------

al nieuws over de nieuwe isolaat?

Ja, nog twee weken.... (kan ook bijna niet wachten:D

De smaken heb ik allemaal al geproefd en die zijn heerlijk. Voor jullie als select gezelschap DBB leden stuur ik dan natuurlijk op aanvraag weer Gratis samples.:zuip:

100% Whey Isolaat

• #5.672
Heerlijk bezig weer die jongens van BnF. Vorig jaar was gewoon nergens in NL nog tanning te krijgen en nu weer zo mooie collectie erbij.

We hebben nog heel wat in petto.;) De 100% Whey Isolaat wordt net als Whey Perfection overheerlijk. :)

Je hebt heel wat gemist in de tijd dat je weg was:D

Daarnaast zijn we bezig met een nieuwe Pre-workout, daarover later meer:D

---------- Toegevoegd om 14:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------

Krijg je ervan als je een indo loslaat bij een BnF shop. :D

Maar inderdaad Lipo6 in combi met Bio-Iso whey! Jammer dat die whey nooit meer is terug gekomen.. :(

De nieuwe 100% Whey Isolaat zal je de Bio-Iso snel doen laten vergeten!

• #5.674
Goed bezig! Ik ga snel de ''smaakpolitie'' uithangen en even kijken welke smaken het lekkerst zijn...

Hoewel, vorige keer ......... :D hahahahah

P.s Kan trouwens aan mij liggen, maar ik zie geen vechtsport artikelen meer op de BnF website? Kreeg deze vraag ook van wat members. :)

Wow, dat is netjes!

---------- Toegevoegd om 14:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:20 ----------

Ja, nog twee weken.... (kan ook bijna niet wachten:D

De smaken heb ik allemaal al geproefd en die zijn heerlijk. Voor jullie als select gezelschap DBB leden stuur ik dan natuurlijk op aanvraag weer Gratis samples.:zuip:

100% Whey Isolaat

Toppie!

We hebben nog heel wat in petto.;) De 100% Whey Isolaat wordt net als Whey Perfection overheerlijk. :)
Kan niet wachten:D Hoewel ik hier nog een oude pot Isolaat heb (naturel smaak), moet eerst maar eens op. Doe iedere dag 10gr bij de Whey Perfection maar het schiet niet echt op zo dat opmaken:p

Maarja, sinds wanneer heeft al een emmer van wat dan ook hebben me gestopt om alsnog wat anders te bestellen:rolleyes:

Daarnaast zijn we bezig met een nieuwe Pre-workout, daarover later meer:D
Oooh, interessant:D

Goed bezig! Ik ga snel de ''smaakpolitie'' uithangen en even kijken welke smaken het lekkerst zijn...

Hoewel, vorige keer ......... :D hahahahah

P.s Kan trouwens aan mij liggen, maar ik zie geen vechtsport artikelen meer op de BnF website? Kreeg deze vraag ook van wat members. :)

Verbaas jezelf:zuip: Klopt, zal er eens naar kijken maar dat wordt wel over een enkele weken.

---------- Toegevoegd om 14:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:46 ----------

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:47 ----------

Kan niet wachten:D Hoewel ik hier nog een oude pot Isolaat heb (naturel smaak), moet eerst maar eens op. Doe iedere dag 10gr bij de Whey Perfection maar het schiet niet echt op zo dat opmaken:p

Maarja, sinds wanneer heeft al een emmer van wat dan ook hebben me gestopt om alsnog wat anders te bestellen:rolleyes:

Oooh, interessant:D

De Pre-workout is ZEKER interessant:cool: Ik durf er echter nog niet veel over kwijt omdat de productie nog even kan duren. (ik denk net na de zomer de introductie) Ik heb zelf al 1 maal getest afgelopen week (net als 2 ervaren andere jongens).

Goed zo, whey isolaat wordt zeker een topper!

Gaat deze ook in combi voordeel komen met Total Muscle Solution? :)

Welke whey vinden jullie zelf beter na de training de Isolaat of perfection?

Goed zo, whey isolaat wordt zeker een topper!

Gaat deze ook in combi voordeel komen met Total Muscle Solution? :)

Ik denk het niet. We gaan de 100% Whey Isolaat wel heel scherp aanbieden :)

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:43 ----------

Welke whey vinden jullie zelf beter na de training de Isolaat of perfection?

De Whey Isolaat zal dan ietsje sneller zijn omdat het 100% Isolaat is..

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven