AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
vraag

over oxyelite pro:

is het geoorloofd het goedje alleen op trainingsdagen te gebruiken of 7dgn per week.

Want zweet me echt een otter en die coïtusdrift blijft aanwezig ook na de training en je voelt je echt heel de dag euforisch

Zo, ook maar weer een bestelling gedaan voor de oudjes. Eens even kijken wat Berry Blast met ze zal doen haha. :D

Geef mij het referentienummer even;)

---------- Toegevoegd om 15:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:25 ----------

over oxyelite pro:

is het geoorloofd het goedje alleen op trainingsdagen te gebruiken of 7dgn per week.

Want zweet me echt een otter en die coïtusdrift blijft aanwezig ook na de training en je voelt je echt heel de dag euforisch

Het werkt per inname dus... dat bepaal je helemaal zelf.:)

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

Zo, ook maar weer een bestelling gedaan voor de oudjes. Eens even kijken wat Berry Blast met ze zal doen haha. :D

Vinden ze vast lekker:) Ik heb ze een beetje gematst;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.725
Geef mij het referentienummer even;)

---------- Toegevoegd om 15:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:25 ----------

Het werkt per inname dus... dat bepaal je helemaal zelf.:)

---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

Super service as always! :thumbs:

Maar welke is nou beter; die nieuwe 100% Whey Isolaat of Whey Perfection? ???
Of is dat appels met peren vergelijken?

Groetjess

Nee, met 100% Isolaat Whey heb je het laagst mogelijke gehalte aan vet en carbs en het hoogst mogelijke eiwitgehalte. De hoogst haalbare kwaliteit.

voor een gemiddelde bb'r is whey perfection al ver goed genoeg, wil je enkel het beste voor je lichaam kan je voor de isolaat gaan.. ook mensen die graag vet willen verliezen/dalen in vetpercentage voor een wedstrijd bvb kan whey isolaat goed zijn vanwege het lage vet- en koolhydraatgehalte

maar mss heeft iemand anders hier nog wel een nuttige inbreng? heb een tijd geleden ook een hele post gemaakt over concentraar/isolaat/hydrolisaat zalm ff terug zoeke en straks poste

nog even wat toevoegingen:

Whey protein concentrate is derived from sweet cheese whey using an ultra- filtration process in which fat, lactose, and other materials are largely removed from the product. Whey protein concentrate contains about 80% pure whey protein. Whey proteins have a fast digestion rate. Whey proteins are absorbed by the body within approx 2 hours. It is great for post workout shakes as well as anytime you need a quick burst of amino acids.

Protein isolate is derived from a protein concentrate using a cold-filtration, a microfiltration, or an ion-exchange process in which the fat, lactose, and other materials are nearly completely removed. An isolate contains over 90% pure protein and very little (if any) fat and lactose.

Hydrolyzed protein is enzymatically treated to form a hydrolysate. This results in short chain peptides and amino acids, thereby drastically increasing the absorption rate
bron

eveneens redenen om te kiezen voor een isolaat: minder lactose, minder kans op farten en minder kans op acne.

verh: conc/iso/hyd
whey perfection: 90/5/5
isolaat: 0/100/0

whey perfection blijft standaard een topper, isolaat zal je net dat ietsje meer geven waar je op bepaalde momenten naar verlangt (bvb in cut wil je echt graag dat je shake extra laag in vet/koolhydraten is) maar je zal ook wsl ietsje meer moeten betalen :)

Laatst bewerkt:
Ja, ik merk wel dat ik in bepaalde mate lactose intolerant ben sinds ik voer ben op Whey perefection. Maar boeiend, 'no body touches my Whey Perfection!' Heb mn melk inname met 50% geminderd en neem mn havermout nu met water:o

Ik wilde toen ik net begon met whey het beste hebben. Had dan nog net geen hydrolisaat genomen maar wel Isolaat, en zonder smaak natuurlijk:rolleyes: Maar op een gegeven moment begon ik me het nut af te vragen om dus in een klap je lichaam vol te gooien met snelle eiwitten ('s morgens), terwijl een blend als Whey Perfection met concentraat, isolaat en hydrolisaat het een beetje verspreid zodat volgens mijn theorie de opname alleen maar beter wordt. Althans, dat denk ik dan. Beetje zelfde theorie om al je dagelijkse eiwitten meteen 's morgens te nemen, ik denk dat de netto opname een stuk lager ligt vergeleken met het verspreiden ervan over de dag.

Maar goed, ik doe dan nog wel 10gr Isolaat bij mn Whey Perfection shakes om de snelle eiwitten toch nog iets te vergroten maar ik vind het een top product.

Kan dan ook niet wachten tot de nieuwe Isolaat smaken om dat eens te mengen met Whey Perfection:D

Ja, ik merk wel dat ik in bepaalde mate lactose intolerant ben sinds ik voer ben op Whey perefection. Maar boeiend, 'no body touches my Whey Perfection!' Heb mn melk inname met 50% geminderd en neem mn havermout nu met water:o

Ik wilde toen ik net begon met whey het beste hebben. Had dan nog net geen hydrolisaat genomen maar wel Isolaat, en zonder smaak natuurlijk:rolleyes: Maar op een gegeven moment begon ik me het nut af te vragen om dus in een klap je lichaam vol te gooien met snelle eiwitten ('s morgens), terwijl een blend als Whey Perfection met concentraat, isolaat en hydrolisaat het een beetje verspreid zodat volgens mijn theorie de opname alleen maar beter wordt. Althans, dat denk ik dan. Beetje zelfde theorie om al je dagelijkse eiwitten meteen 's morgens te nemen, ik denk dat de netto opname een stuk lager ligt vergeleken met het verspreiden ervan over de dag.

Maar goed, ik doe dan nog wel 10gr Isolaat bij mn Whey Perfection shakes om de snelle eiwitten toch nog iets te vergroten maar ik vind het een top product.

Kan dan ook niet wachten tot de nieuwe Isolaat smaken om dat eens te mengen met Whey Perfection:D

wil niet zeure :o mr als je je snelle eiwitten wil verhogen moet je meer richting hydrolisaat gaan, dat zijn de "snelste"
isolaat bevat gwn meer dan 90% pure proteïne, dus verhoog je je eiwitopname (tov zelfde inname van pure concentraat bvb) en met je lactose intollerantie is hij idd wel aan te raden :) 50 iso/50 perfection zou je kunnen doen :)

wil niet zeure :o mr als je je snelle eiwitten wil verhogen moet je meer richting hydrolisaat gaan, dat zijn de "snelste"
isolaat bevat gwn meer dan 90% pure proteïne, dus verhoog je je eiwitopname (tov zelfde inname van pure concentraat bvb) en met je lactose intollerantie is hij idd wel aan te raden :) 50 iso/50 perfection zou je kunnen doen :)
Ik dacht dat concentraat alsnog langzamer werd opgenomen dan isolaat. Er wordt ook overal gezegd dat de whey blends met meer concentraat beter zijn voor gewoon tussendoor terwijl meer isolaat gerichte whey's beter zijn voor rond je training/ochtend.

komen de capsule filler en empty capsules nog terug in het assortiment?
Ze staan al geruime tijd op "uitverkocht" en ik zoek juist een filler met capsules :D

Vandaag mijn whey binnengekregen, jammer genoeg geen samples, maar ja dat zijn maar extra's dus ik heb niets te klagen :P

Oke bedankt voor de uitleg over het verschil, Ilco en StevenG.
Ilco, komt de 100% Whey Isolaat als weekaanbieding bij introductie? :D

Groetjess

Laatst bewerkt:
komen de capsule filler en empty capsules nog terug in het assortiment?
Ze staan al geruime tijd op "uitverkocht" en ik zoek juist een filler met capsules :D

Ok, die zijn we even vergeten:cool: Zal het noteren, heb wel net weer bestelt. Hou dus even rekening met 3 weken.

---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:12 ----------

Oke bedankt voor de uitleg over het verschil tussen Whey Isolaat en Whey Perfection, Ilco en StevenG.
Ilco, komt de Isolaat als weekaanbieding bij introductie? :D

Groetjess

Er komt een "mailactie" met een scherpe prijs.:) Komt goed:D

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:12 ----------

Vandaag mijn whey binnengekregen, jammer genoeg geen samples, maar ja dat zijn maar extra's dus ik heb niets te klagen :P

Ok, wel snel maar er had inderdaad wel een smaple bij gekund. Maak ik volgende keer goed:cool: Help mij wel even onthouden;)

---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

Super service as always! :thumbs:[/QUOTE]

:) Dank je!!!

B&F hebben jullie eigenlijk een goede maaltijd vervanger?
liever van jullie eigen merk maar anders mag ook!

Ik dacht dat de anabolic WMS kleurloos zou oplossen:P. Wat een witte mengsel.
Ik ga het nemen tijdens trainen en na het trainen.
Moet ik het na de training per se mengen met de whey perfection of kan ik eerst whey perfection en daarna de anabolic WMS?

Ik dacht dat de anabolic WMS kleurloos zou oplossen:P. Wat een witte mengsel.
Ik ga het nemen tijdens trainen en na het trainen.
Moet ik het na de training per se mengen met de whey perfection of kan ik eerst whey perfection en daarna de anabolic WMS?

zou eerst voor de complexe koolhydraten (WMS) gaan dan voor de eiwitten (whey perfection)

---------- Toegevoegd om 23:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:46 ----------

Oke bedankt voor de uitleg over het verschil, Ilco en StevenG.
Ilco, komt de 100% Whey Isolaat als weekaanbieding bij introductie? :D

Groetjess

no prob :)

09:15uur stond de postbode weer voor de deur :)

Mooi toch.. Whey hydrolisaat in de aanbieding gekocht..gratis shakebeker..Jack 3D erbij..gratis bidon..gratis Musclemax magazine..Elite whey sample..gratis verzending.
Ik zeg..Top!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven