colalight
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelf ingepakt
Mooi. Net besteld! Referentie 127041. Samples zijn welkom.
De bestelling is direct verzonden en morgen in huis! Dank je!
Toenet vanilla whey perfection en aardbei casseine miccelar shake besteld. Hebbe jullie samples van nieuwe product(en) die jullie bij mijn bestelling kunnen doen?bestelling met referentienummer: 127038, Bij voorbaat dank. Greets trouwe klant.

Ok, die zijn we even vergetenZal het noteren, heb wel net weer bestelt. Hou dus even rekening met 3 weken.

goede winkel, gisteravond om een uur of 4-5 hydroxycut hardcore x en 5kg whey besteld, stond vanmorgen om 10 uur de postbode op de stoep![]()
Dank je, voor het compliment!Geef je het even door aan de postbode

Nee, gisteren direct verzondenZelf ingepakt
---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------
Ik was eind van de middag even afwezigDe bestelling is direct verzonden en morgen in huis! Dank je!
---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------
dank je! De bestelling is direct verzonden vanmiddag of er samples bij zitten weet ik eerlijk gezegt niet omdat ik vanmiddag even afwezig was
![]()

en leuke extra's. Goede online shop!bnf,
wat is dat toch wat er in de perfectie-shake zit,
waar ik zoveel puisten van krijg?!
ik heb zelf al acne, heb er roaccutane voor.. een sterk medicijn maar door die shakes groeit het er echt gewoon doorheen?
ik had een emmer berryblast gehaald.. had m aan n vriend gegeven omdat ik er gewoon te allergisch voor was.
hij heeft er nu ook last van.
dus het ligt echt niet aan mij..
en het is de eerste shake waarvan ik het krijg..
neem ik te veel? te weinig zink? maar dat zou raar zijn omdat ik hte van andere merken niet krijg..
ik hoop op n redelijk antwoord
groetjes
Pakje is 6 uur aangekomen! Hahahah You are the man, Ilco!!!!!
Thanks, mate!
Binnen 24 uur jongens! Alleen bij Body en fitshop! You got to love it!![]()
Dank u!!!Referentie nummer: 127066
Als er wat extra sampels bij zouden kunnen zeer graag!!
mvg,
De samples regel ik!!bnf,
ik heb zelf al acne, heb er roaccutane voor.. een sterk medicijn maar door die shakes groeit het er echt gewoon doorheen?
ik had een emmer berryblast gehaald.. had m aan n vriend gegeven omdat ik er gewoon te allergisch voor was.
neem ik te veel? te weinig zink? maar dat zou raar zijn omdat ik hte van andere merken niet krijg..
groetjes
Wanneer kan er ook met bancontact betaald worden zoals bij xxl ? Is me eigenlijk toch wel handig systeem. Of gaan jullie deze boot niet opspringen ?
Grtz
Dankjewel, samples zijn natuurlijk altijd welkom maar is geen must je doet al zoveel met bijv de shakebaker en geen verzendkosten etc. Complimenten hierover! ben dik te tevreden met jullie service.

Wanneer kan er ook met bancontact betaald worden zoals bij xxl ? Is me eigenlijk toch wel handig systeem. Of gaan jullie deze boot niet opspringen ?
Grtz

zijn de puisten op je voorhoofd? of overal?bnf,
groetjes
Ik en mijn fam willen bij deze graag de volgende mensen bedanken;
Jezus, God, Allah, Mohammed, Ghandi, Boedha, Zeus en Ilco........
Voor de smaak van Whey Perfection - Berry Blast!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Ik en mijn fam willen bij deze graag de volgende mensen bedanken;
Jezus, God, Allah, Mohammed, Ghandi, Boedha, Zeus en Ilco........
Voor de smaak van Whey Perfection - Berry Blast!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb hier ook nog een paar sample's liggen, nu maak je me toch wel heel erg curieus!![]()

eigenlijk elke smaak is lekker, voor mij persoonlijk springen ook de Cookies, Fresh Orange en Sunny Peach eruit.