Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toenet vanilla whey perfection en aardbei casseine miccelar shake besteld. Hebbe jullie samples van nieuwe product(en) die jullie bij mijn bestelling kunnen doen? :D bestelling met referentienummer: 127038, Bij voorbaat dank. Greets trouwe klant.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.762
Boeee!! :(

Mijn zending is nog in behandeling... :P

Boeee!! :(

Mijn zending is nog in behandeling... :P

Nee, gisteren direct verzonden:rolleyes: Zelf ingepakt:cool:

---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------

Mooi. Net besteld! Referentie 127041. Samples zijn welkom ;).

Ik was eind van de middag even afwezig:cool: De bestelling is direct verzonden en morgen in huis! Dank je!:)

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

Toenet vanilla whey perfection en aardbei casseine miccelar shake besteld. Hebbe jullie samples van nieuwe product(en) die jullie bij mijn bestelling kunnen doen? :D bestelling met referentienummer: 127038, Bij voorbaat dank. Greets trouwe klant.

:thumbs: dank je! De bestelling is direct verzonden vanmiddag of er samples bij zitten weet ik eerlijk gezegt niet omdat ik vanmiddag even afwezig was:cool:

goede winkel, gisteravond om een uur of 4-5 hydroxycut hardcore x en 5kg whey besteld, stond vanmorgen om 10 uur de postbode op de stoep :)

• #5.768
Nee, gisteren direct verzonden:rolleyes: Zelf ingepakt:cool:

---------- Toegevoegd om 19:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------

Ik was eind van de middag even afwezig:cool: De bestelling is direct verzonden en morgen in huis! Dank je!:)

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

:thumbs: dank je! De bestelling is direct verzonden vanmiddag of er samples bij zitten weet ik eerlijk gezegt niet omdat ik vanmiddag even afwezig was:cool:

Pakje is 6 uur aangekomen! Hahahah You are the man, Ilco!!!!!

Thanks, mate!

Binnen 24 uur jongens! Alleen bij Body en fitshop! You got to love it! :)

Wanneer kan er ook met bancontact betaald worden zoals bij xxl ? Is me eigenlijk toch wel handig systeem. Of gaan jullie deze boot niet opspringen ?

Grtz

Dankjewel, samples zijn natuurlijk altijd welkom maar is geen must je doet al zoveel met bijv de shakebaker en geen verzendkosten etc. Complimenten hierover! ben dik te tevreden met jullie service.

Referentie nummer: 127066

Als er wat extra sampels bij zouden kunnen zeer graag!!

mvg,

bnf,
wat is dat toch wat er in de perfectie-shake zit,
waar ik zoveel puisten van krijg?!
ik heb zelf al acne, heb er roaccutane voor.. een sterk medicijn maar door die shakes groeit het er echt gewoon doorheen?
ik had een emmer berryblast gehaald.. had m aan n vriend gegeven omdat ik er gewoon te allergisch voor was.
hij heeft er nu ook last van.
dus het ligt echt niet aan mij..
en het is de eerste shake waarvan ik het krijg..
neem ik te veel? te weinig zink? maar dat zou raar zijn omdat ik hte van andere merken niet krijg..

ik hoop op n redelijk antwoord

groetjes

Laatst bewerkt:
Hallo ik lees al een tijdje mee. Heb eergisteren besteld en het was de volgende dag binnen :) en leuke extra's. Goede online shop!

---------- Toegevoegd om 03:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:48 ----------

bnf,
ik heb zelf al acne, heb er roaccutane voor.. een sterk medicijn maar door die shakes groeit het er echt gewoon doorheen?
ik had een emmer berryblast gehaald.. had m aan n vriend gegeven omdat ik er gewoon te allergisch voor was.
neem ik te veel? te weinig zink? maar dat zou raar zijn omdat ik hte van andere merken niet krijg..

groetjes

Acesulfame-k zit meestal niet in andere shakes maar wel in die van bodyenfitshop. Deze zoetstof wordt echter niet opgenomen door het menselijk lichaam, dus ik weet niet wat de oorzaak is.

Pakje is 6 uur aangekomen! Hahahah You are the man, Ilco!!!!!

Thanks, mate!

Binnen 24 uur jongens! Alleen bij Body en fitshop! You got to love it! :)

:) Dank u!!!

---------- Toegevoegd om 08:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:33 ----------

Referentie nummer: 127066

Als er wat extra sampels bij zouden kunnen zeer graag!!

mvg,

Dank je:) De samples regel ik!!

---------- Toegevoegd om 08:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:36 ----------

bnf,

groetjes

Als je last hebt van Acne dan kan een eiwitshake dit inderdaad versterken. Ik zou dan puur kiezen voor Isolaat of zelfs overschakelen op EAA's (ivm lactose). Een tabletje Zinc Gluconaat per dag wil ook nog wel eens wonderen doen.

---------- Toegevoegd om 08:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:39 ----------

Wanneer kan er ook met bancontact betaald worden zoals bij xxl ? Is me eigenlijk toch wel handig systeem. Of gaan jullie deze boot niet opspringen ?

Grtz

Jawel, je kunt bij ons al een tijdje met bankcontact/mistercash betalen. De keuze optie staat er ook tussen:)

Al betaalmogelijkheden vanuit Belgie

---------- Toegevoegd om 08:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:42 ----------

Dankjewel, samples zijn natuurlijk altijd welkom maar is geen must je doet al zoveel met bijv de shakebaker en geen verzendkosten etc. Complimenten hierover! ben dik te tevreden met jullie service.

Dank je, voor het compliment!!:)

bnf,

groetjes
zijn de puisten op je voorhoofd? of overal?
volgens mij ben je lactose intollerant, best overschakelen op een isolaat
ofwel komt het omdat je de perfection zo lekker vindt dat je hem veel neemt en in mijn redenatie doe je er dan koemelk bij (pus), schroef deze inname terug, pak water of sojamelk
ik vrees wel dat je dit bij alle wheys dan zal hebben, tenzij het oorzaak 1 is, dan moet je gaan letten op de vehoudingen in wheyblends, concentraat/isolaat/hydrolisaat, kies dan het beste voor een 100% isolaat shake en dus zo weinig mogelijk concentraat.

• #5.777
Ik en mijn fam willen bij deze graag de volgende mensen bedanken;

Jezus, God, Allah, Mohammed, Ghandi, Boedha, Zeus en Ilco........

Voor de smaak van Whey Perfection - Berry Blast!!!!!!! :D :D :D :D :D :D

:roflol:

Ik heb hier ook nog een paar sample's liggen, nu maak je me toch wel heel erg curieus! :p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 11:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:17 ----------

:roflol:

Ik heb hier ook nog een paar sample's liggen, nu maak je me toch wel heel erg curieus! :p

De Berry Blast is:zuip::) eigenlijk elke smaak is lekker, voor mij persoonlijk springen ook de Cookies, Fresh Orange en Sunny Peach eruit.

hey! thanks voor jullie reacties.
ja aziaten zijn lactose intoleranter he? :P
het komt over heel mn gezicht.. verder niet.
melk kan ik wel gewoon drinken, de puisten blijven dan weg
ja ik vind die perfection zo lekker :p
denk dat ik maar een kleine pot ga halen, samen met zink en wat experimenteren..
verdomme bnf waarom maken jullie hem zo lekker!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven