MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het serieus frustrerend dat dit nu ook een bedel topic is geworden.

Nee het gaat hier om de poedervariant

Één serving is 1,9 gram. Waarvan magnesium 0,3. Mijn vraag is dus wat is de rest van het poeder?
De citraat waaraan het gecheleerd is... ;)
Bedankt voor je antwoord :)
Net besteld C2223069 maak er iets mooi van :)
Bedankt voor je bestelling. We gaan er netjes mee aan de slag :) Morgen in huis!
Ik vind het serieus frustrerend dat dit nu ook een bedel topic is geworden.
Mensen mogen altijd hun ordernummer hier neer zetten, we gaan dan nav het orderbedrag na of we er iets bij kunnen doen én als dit lukt wil ik dat gerust doen. De bovenstaande bestelling is namelijk al in de verzamelroute, waardoor dit niet lukt. We willen ook een stukje waardering uitspreken naar klanten die een grotere order plaatsen, waardoor een extra cadeautje gewaardeerd wordt :)

Ralf

Ik ben de post meneer vandaag 5 minuten misgelopen.
Ik vroeg me af : blijft de bestelling bij de postNL liggen of gaat hij weer terug naar jullie en sturen jullie hem weer opnieuw op?

kleine vraag.. als je eerder pudding wil maken met de b&f afslank eiwit of micellar caseine, hoeveel magere melk of water gebruikt men best..

heb een sample afslank eiwit van een vriend geprobeerd met 150 ml melk.. gewoon variety zakje bij de melk roeren en 30 minuten in de frigo geeft redelijk resultaat..

hoe maken jullie proteine pudding (kwestie van niet altijd shakes te moeten drinken)?

beste,
Er is net iets misgelopen met de betaling en nu wil ik opnieuw mijn kortingscode invoeren maar neemt hij ze niet meer aan
kan u zeggen hoe ik dit moet oplossen daar ik de 5€ nu niet heb kunnen gebruiken

Ik vroeg me af : blijft de bestelling bij de postNL liggen of gaat hij weer terug naar jullie en sturen jullie hem weer opnieuw op?
Dat kan natuurlijk gebeuren, maar meneer de pakketbezorger komt morgen nogmaals langs ;) Als het goed is heeft hij ook een briefje in je brievenbus gedaan, daarmee kan je een bezorgvoorkeur opgeven (geloof ik). Uiteraard kun je zelf het pakket ook online volgen via de mail die we gestuurd hebben. Daarin kun je met de T&T jouw acutele pakketstatus bekijken!
kleine vraag.. als je eerder pudding wil maken met de b&f afslank eiwit of micellar caseine, hoeveel magere melk of water gebruikt men best..

heb een sample afslank eiwit van een vriend geprobeerd met 150 ml melk.. gewoon variety zakje bij de melk roeren en 30 minuten in de frigo geeft redelijk resultaat..

hoe maken jullie proteine pudding (kwestie van niet altijd shakes te moeten drinken)?
Ik zou inderdaad iets soortegelijks aanraden. Ik zou een anderhalve schep met 100ml water proberen. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd, maar het is even zoeken naar de juiste verhouding. Met melk wordt het natuurlijk nog iets dikker :)
beste,
Er is net iets misgelopen met de betaling en nu wil ik opnieuw mijn kortingscode invoeren maar neemt hij ze niet meer aan
kan u zeggen hoe ik dit moet oplossen daar ik de 5€ nu niet heb kunnen gebruiken
Dat kan natuurlijk gebeuren. Als je mij in een privébericht jouw kortingscode even wilt sturen + de naam waarmee de eerste bestelpoging is gedaan. Dan zoek ik het uit!

Ralf

---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:05 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Cocktail
2000 gram voor 29.90!

Creapure Tasty Tabs
180 tabs (2 maand) voor 9.90!

Muscle Protect
500 gram voor 17.50!

Green Tea Slank - Ultra Pure
200 capsules voor 12.25!

Pure Cacao poeder
250 gram voor 3.69!
500 gram voor 6.49!

Pure Tarwegras
250 gram voor 4.99!
500 gram voor 10.25!

Sports Pancakes
750 gram voor 8.49!

Ultra Fine Oats
1000 gram voor 1.99![/B]

Voor jullie "Glucosamine, Chondroitine & MSM" staat 3 per dag als gebruiksaanwijzing.
Moet dit verdeeld worden over de dag of gewoon in één keer, bv. alle 3 bij het ontbijt?

Daarbij het ruige transport, dan kan ik begrijpen dat de pillen niet netjes bij je aankomen. Ons excuses hiervoor.:rolleyes: We proberen het altijd zo netjes en goed mogelijk in te pakken, maar zo'n klein doosje wil dan wel eens overal tussendoor vliegen tijdens het transport. Ik stuur je even een privébericht. Dan pakken we dat netjes op! :)

Ja daar heb je een punt, het transport helpt inderdaad ook niet echt mee, haha! Heel erg bedankt voor de snelle en nette afhandeling, top service! :)

Oh, en nog een totaal andere vraag, klopt het dat jullie overgestapt zijn op een nieuw soort pouch? :P

Komen er eigenlijk/zijn er nieuwe smaken van mass perfection in ontwikkeling? :)

Ik ben net begonnen met trainen, had Whey gehaald met een paar kleine dingetjes meer, ben net gemaild door Body & Fit.
Ik heb mijn aankoop bedrag terug gewonnen, heb net Mass Perfection besteld, extra vitamines en nog wat kleine dingetjes. ALLES VOOR NOP! :-D

Ik ben net begonnen met trainen, had Whey gehaald met een paar kleine dingetjes meer, ben net gemaild door Body & Fit.
Ik heb mijn aankoop bedrag terug gewonnen, heb net Mass Perfection besteld, extra vitamines en nog wat kleine dingetjes. ALLES VOOR NOP! :-D

Grtz! Ben je n ongelooooflijke mazzellaar

Bij ons laat ie een briefje achter met een nummer en komt nog rond 19.00 uur weer effe langs.

Komt bij jullie nog de Gold Standard 100% Whey in de smaak Extreme Milk chocolate terug binnen in het 2 lb formaat wat ik steeds koop??

---------- Toegevoegd om 03:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:04 ----------

Wou daarnaast vragen waarom jullie geen variety packs van jullie isolaat en micellar caseine meer doen om de smaken daarvan te promoten?

Gisteren nog de ''nieuwe'' PB2 peanut butter besteld. Ben er erg benieuwd naar! Ga het gebruiken in mijn rijst/kip gerechten en ga ook proberen een eetlepeltje ervan aan mijn Cassein Perfection shake savonds toe te voegen (you know: chocolade peanut butter it is!)

Ook de Isolaat Perfection ''chocolate coconut bounty'' besteld. Die klinkt heerlijk.... en aangezien ik verslaafd ben aan cocos en choco, moet dit geen tegenvaller zijn! :D

De actie is afgelopen en de 7 winnaars zin geselecteerd. Ze krijgen in de loop van de dag een mail :)

Ik weet niet om welke het precies gaat, maar als het om de capsule variant gaat, verwijs ik je door naar de website van Now Foods. Ik denk dat je daar het antwoord kan vinden op je vraag. Het zal waarschijnlijk om vulmiddel/gelatine gaan bij de capsules wat de koolhydraten verklaart.

Ralf
Barst 3 keer meegedaan met bestellingen. 3 keer niks :/ Tjah je kan niet altijd de eerste zijn. Geen probleem. Proficiat voor de winnaars. Ben benieuwd wat ze teruggewonnen hebben, iemand hier zo?

Net mijn pakket opgehaald, alleen miste er 2x de multi men maandverpakking. Ordernummer: C2222590

Net men eerste bestelling geplaatst.
'XTEND 90s' en kreeg er 2 kleine cadeautjes bij.
Erg leuk :)

Voor jullie "Glucosamine, Chondroitine & MSM" staat 3 per dag als gebruiksaanwijzing.
Moet dit verdeeld worden over de dag of gewoon in één keer, bv. alle 3 bij het ontbijt?

Persoonlijk zou ik er 3 in 1 keer nemen bij een maaltijd. :)

---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------

Komen er eigenlijk/zijn er nieuwe smaken van mass perfection in ontwikkeling? :)

Van de mass perfection verwachten we dit niet op korte termijn, maar suggesties zijn natuurlijk altijd welkom :D

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

Nogmaals gefeliciteerd :cool::D

---------- Toegevoegd om 16:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ----------

Komt bij jullie nog de Gold Standard 100% Whey in de smaak Extreme Milk chocolate terug binnen in het 2 lb formaat wat ik steeds koop??

---------- Toegevoegd om 03:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:04 ----------

Wou daarnaast vragen waarom jullie geen variety packs van jullie isolaat en micellar caseine meer doen om de smaken daarvan te promoten?

Durf ik nog geen 100% antwoord op te geven, ik verwacht het wel maar om hier 100% zeker van te zijn ga ik het maandag direct voor je bij onze afdeling inkoop navragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven