XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo bestelling geplaatst: Ordernummer[/FONT]C2216697[/FONT]
,95
Bedankt voor je bestelling. Deze is goed aangekomen en reeds verwerkt. Je kan erop rekenen dat deze "vandaag' afgeleverd gaat worden:D
had de neutrale smaak van de whey perfection besteld omdat ik die zoetigheid zo beu was, potverdomme wat is dit ranzig :roflol:
Whey Perfection Neutraal, smaakt inderdaad iets anders dan Whey met smaak. In het begin is het even wennen, maar daarna gaat het je zeker bevallen :)
er zouden toch meer 750 gram zakken/smaken van de micellar komen?
Deze gaan ook zeker weer komen van de Micellar Casein. :zuip: Echter kunnen we op dit moment geen richtlijn aangeven wanneer deze weer komen.
Kan ik sizeon en battlefuel (mp) tegelijk nemen? Of ontplof ik dan
Dat zou wel eens heel goed kunnen dat je ontploft. Je spieren zullen hiervan duidelijk harder groeien :eek: Zonder grapjes, Size On en Battlefuel zijn twee verschillende producten. De Size On drink je tijdens je training om je herstel en spieropbouw te bevorderen. De Battlefuel is je testosteronbooster. Dat gaat prima samen! :wl:
Ik lees vrij veel over tarwegras en het feit dat het grijze haren kan doen omkeren. Wat is de ervaring hiermee met jullie product? Ik ben op korte tijd grijs geworden.
Over de Tarwegras krijgen we niets anders dan mooie woorden :) Echter, over grijs heb ik nog niets gehoord. Naast dat het misschien helpt je grijze haren om te toveren, heeft het ook tal van gezondheidsvoordelen. Tarwegras is eigenlijk voor iedereen die het wil proberen, zeker de moeite waard. :) Deze kun je gerust bestellen.

Kenmerken Tarwegras samengevat:
- Rijk aan chlorofyl, vitaminen en mineralen
- Het nr 1 superfood
- Eiwitten en essentiële aminozuren
- Voel je energiek
- 50 doseringen per verpakking
- 100% puur en vrij van toevoegingen

Wanneer komt Mass Gainz van iForce weer op voorraad?

Hebben jullie enig idee hoeveel creatine er in Resurrect-PM zit?

Bedankt voor je bestelling. Deze is goed aangekomen en reeds verwerkt. Je kan erop rekenen dat deze "vandaag' afgeleverd gaat worden:D

Ben benieuwd. Trouwens echt geweldig dat jullie telkens een maatschepje in jullie sups stoppen. Dan heb je ineens de juiste dosis want bij vit-C zou het anders heel moeilijk zijn geweest. :)

Wanneer komt Mass Gainz van iForce weer op voorraad?
Nee, we hebben helaas geen indicatie wanneer deze voorradig komt. De Mass Gainz is namelijk niet voorradig bij de leverancier.:rolleyes: Heb je de Mass Perfection eens geprobeerd? Dit is een heel mooi alternatief en bevat net als Mass Gainz ook Fine Oats.
Hebben jullie enig idee hoeveel creatine er in Resurrect-PM zit?
Nee, helaas hebben we daar geen indicatie van. Het is een product wat in blend aangeboden wordt, dat weet alleen de fabrikant van het product zelf. Meestal is het tussen de 1-2 gram per dosering.
Ben benieuwd. Trouwens echt geweldig dat jullie telkens een maatschepje in jullie sups stoppen. Dan heb je ineens de juiste dosis want bij vit-C zou het anders heel moeilijk zijn geweest. :)
Het is een onderdeel van onze service. De meeste producten bieden we met maatschep aan. Dit staat altijd duidelijk op het etiket van het product aangegeven. Zoals je zelf al aangeeft, is dat het meest gemakkelijk. Je hebt daardoor altijd de juiste dosering :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 12:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:00 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Iron Pump
30 servings voor 17.50!

Iron CRE3
30 servings voor 14.00!

Naturel Pindapasta
500 gram voor 1.99!

Carbrite Diet Bars
12 bars voor 14.15!

Clarinol® CLA
60 caps voor 4.45!
180 caps voor 12.90!

Is er toevallig ook een product als Multi Men in vloeibare of poedervorm? Krijg de tabletten echt niet weg:(

Bestelling is vandaag aangekomen. Vrij snel zoals gewoonlijk. De dame van TNT zei dat body&fit overweegt een andere koeriersdienst te nemen in Belgie. Ik ben echter zeer tevreden over TNT. Misschien ligt het aan een bepaalde afleverroute en zouden de koeriers bijgestuurd moeten worden.

Anyway toen ik de doos opendeed was ik toch even ongelukkig dat ik zag dat ik niet de een extra sampeltje erbij kreeg. :( Tevens is de houdbaarheid van de pindakaas maar 7 maanden en dat is wel een stuk minder dan 1 jaar. :(

Helaas pindakaas, is hier helaas voor de hand liggend.

Is er toevallig ook een product als Multi Men in vloeibare of poedervorm? Krijg de tabletten echt niet weg:(
Wij bieden geen multi's aan die vloeibaar zijn. Eigenlijk zijn dit soort producten absoluut niet interessant, de dosering is vaak belachelijk hoog en vrij prijzig. Vandaar wij deze op dit moment niet meer aanbieden.
Bestelling is vandaag aangekomen. Vrij snel zoals gewoonlijk. De dame van TNT zei dat body&fit overweegt een andere koeriersdienst te nemen in Belgie. Ik ben echter zeer tevreden over TNT. Misschien ligt het aan een bepaalde afleverroute en zouden de koeriers bijgestuurd moeten worden.

Anyway toen ik de doos opendeed was ik toch even ongelukkig dat ik zag dat ik niet de een extra sampeltje erbij kreeg. :( Tevens is de houdbaarheid van de pindakaas maar 7 maanden en dat is wel een stuk minder dan 1 jaar. :(

Helaas pindakaas, is hier helaas voor de hand liggend.
Mooi om te horen dat je pakket aangekomen is :) Wat betreft de Pindapasta: deze is enorm lekker en handig voor veel dingen te gebruiken, zoals pindasaus, dressing, repen en veel meer. Als je deze met 7 maand niet op hebt (kan ik me bijna niet voorstellen:rolleyes:) dan stuur je me maar een privébericht. Krijg je van mij een extra pot bij de bestelling. :)

Ralf

Inb4 gaat 6 maanden op stage.

Wij bieden geen multi's aan die vloeibaar zijn. Eigenlijk zijn dit soort producten absoluut niet interessant, de dosering is vaak belachelijk hoog en vrij prijzig. Vandaar wij deze op dit moment niet meer aanbieden.

Mooi om te horen dat je pakket aangekomen is :) Wat betreft de Pindapasta: deze is enorm lekker en handig voor veel dingen te gebruiken, zoals pindasaus, dressing, repen en veel meer. Als je deze met 7 maand niet op hebt (kan ik me bijna niet voorstellen:rolleyes:) dan stuur je me maar een privébericht. Krijg je van mij een extra pot bij de bestelling. :)

Ralf
Ja... het waren 3 potten omdat die in de promotie was en heb hier nog wat staan. Een jaar had gekunt maar 7 maanden I don't know. Gebruik het eigenlijk alleen voor repen en dan zit er zo'n 50 gr in dusja. pak dat ik nu in totaal nog 2 kg heb das goed voor 40 keer repen maken. :)

Snappie, maar ik hou je eraan. Als die binnen 7 maanden niet op is stuur ik je een pm.

Ralf

Had mijn potje pindakaas binnen 2 weken al op :o maar dat komt omdat ie super lekker is :D

Net een bestelling gedaan, met ipv de Whey van B&F huismerk een keer de 2 potten BPI die nu in aanbieding is in de smaken Vanille & Caramel en Milk & Cookies. Ben benieuwd!

Heb meteen geprobeerd m'n bestelling terug te winnen met jullie actie! (die tot vandaag loopt geloof ik?)

XXL Nutricion heeft prijzen blijvend verlaagd, waaronder die van fine Oats.
Nieuwe verlaagde prijs: 5kg voor €16.95

Bij jullie kost 5kg €9.95

Wat zit er in gods naam in hun Oats dat ze €6.95 duurder zijn dan jullie?
Ik heb geen idee wat betreft de producten van XXL. Ik kan je over onze Ultra Fine Oats vertellen dat wij gaan voor producten met weinig marge en hoge doorstroom/veel afzet, waardoor wij een enorm lage en scherpe prijs kunnen aanbieden :)

Voordelen Ultra Fine Oats:
- Complexe pure koolhydraten
- Perfecte toevoeging aan je eiwitshake
- Handige 1000 grams verpakkingen
- Langdurige energie voor spieren
- Rijk aan voedingsvezels
- Uitstekend oplosbaar
- Geen suikers!
- Zacht van smaak

Had mijn potje pindakaas binnen 2 weken al op :o maar dat komt omdat ie super lekker is :D
Herkenbaar!:D De Pindapasta is echt verslavend lekker. Zaterdag ben ik op vakantie, er gaat dan zeker een pot mee:)
Net een bestelling gedaan, met ipv de Whey van B&F huismerk een keer de 2 potten BPI die nu in aanbieding is in de smaken Vanille & Caramel en Milk & Cookies. Ben benieuwd!

Heb meteen geprobeerd m'n bestelling terug te winnen met jullie actie! (die tot vandaag loopt geloof ik?)
De Whey van BPI Sports is ook enorm lekker en heeft goede voedingswaarden :) Die gaat je zeker bevallen. Bedankt voor je bestelling, morgen in huis!

Wat betreft de Win-je-geld-terug-actie loopt nog steeds. Leuk dat je mee speelt. :)

Wil je ook meedoen?
Meedoen doe je via: http://bodyenf.it/FB-winjegeldterug

Bestelling vandaag ontvangen jongens was prima weer ;)

Ben benieuwd. Trouwens echt geweldig dat jullie telkens een maatschepje in jullie sups stoppen. Dan heb je ineens de juiste dosis want bij vit-C zou het anders heel moeilijk zijn geweest.
Weeg je doseringen toch maar een keer na. Zijn meestal schepjes die uit massaproductie komen. Er wordt niet altijd voor elk specifiek product een apart schepje ontwikkeld. Ook kan per pot de dichtheid van het poeder nog eens schelen om verschillende redenen ;)

Bestelling vandaag ontvangen jongens was prima weer ;)
Super, goed om te horen dat alles weer naar wens gegaan is. Tot de volgende keer! :thumbs:

Ralf

---------- Toegevoegd om 19:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:38 ----------

Weeg je doseringen toch maar een keer na. Zijn meestal schepjes die uit massaproductie komen. Er wordt niet altijd voor elk specifiek product een apart schepje ontwikkeld. Ook kan per pot de dichtheid van het poeder nog eens schelen om verschillende redenen ;)
Over het algemeen zijn de maatscheppen redelijk precies. Natuurlijk heb je soms een 5cc, 10cc of 20cc maatschep nodig, en dan zit het er net tussenin. Een maatschep is vaak precies, maar wegen blijft, voor elke krachtsporter die doelen wil halen, in mijn ogen, de beste keus :thumbs:

net weer bestelling gedaan o.a. voor mn vriendin die ook overtuigd is van de sport en aan de whey is gegaan :)

tevens de 12 proefsachets besteld voor op vakantie, al twijfel ik nog of ik ze niet gewoon hier houdt voor te proberen aangezien het me toch door verschillende mensen wordt afgeraden om dat mee te nemen in mn koffer in het vliegtuig. heb weinig zin om dadelijk mn koffer kwijt te zijn of zelf bij de douane te zitten :o

hoevaak kun je overigens met de geld terug winnen actie meedoen? heb namelijk 1x meegedaan met mijn eigen bestelling vorige keer maar deze bestelling is meer voor mn vriendin maar wel op mijn naam (C2220499)

Bedankt voor je bestelling. We gaan er mee aan de slag. Je kan erop rekenen dat het morgen bij je aan komt :) Ik zal kijken of ik er nog iets extra's bij kan stoppen!

Ralf

Thanks, mooi doosje ontvangen ;) Vandaag opgehaald op het postkantoor. Gelijk even de Jack3d gebruikt vlak voor mijn fietstraining, kan zeggen dat het ook goed geschikt is voor een intensieve fietstraining. Bizarre pomps en raakte niet echt vermoeid.

Super, goed om te horen dat alles weer naar wens gegaan is. Tot de volgende keer! :thumbs:

Ralf

---------- Toegevoegd om 19:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:38 ----------

Over het algemeen zijn de maatscheppen redelijk precies. Natuurlijk heb je soms een 5cc, 10cc of 20cc maatschep nodig, en dan zit het er net tussenin. Een maatschep is vaak precies, maar wegen blijft, voor elke krachtsporter die doelen wil halen, in mijn ogen, de beste keus :thumbs:
Bij de vitamine C dosering kan je het echt niet wegen hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven