Bedankt voor je bestelling. Deze is goed aangekomen en reeds verwerkt. Je kan erop rekenen dat deze "vandaag' afgeleverd gaat wordenZo bestelling geplaatst: Ordernummer[/FONT]C2216697[/FONT]
,95

Whey Perfection Neutraal, smaakt inderdaad iets anders dan Whey met smaak. In het begin is het even wennen, maar daarna gaat het je zeker bevallenhad de neutrale smaak van de whey perfection besteld omdat ik die zoetigheid zo beu was, potverdomme wat is dit ranzig![]()

Deze gaan ook zeker weer komen van de Micellar Casein.er zouden toch meer 750 gram zakken/smaken van de micellar komen?
Echter kunnen we op dit moment geen richtlijn aangeven wanneer deze weer komen. Dat zou wel eens heel goed kunnen dat je ontploft. Je spieren zullen hiervan duidelijk harder groeienKan ik sizeon en battlefuel (mp) tegelijk nemen? Of ontplof ik dan
Zonder grapjes, Size On en Battlefuel zijn twee verschillende producten. De Size On drink je tijdens je training om je herstel en spieropbouw te bevorderen. De Battlefuel is je testosteronbooster. Dat gaat prima samen! 
Over de Tarwegras krijgen we niets anders dan mooie woordenIk lees vrij veel over tarwegras en het feit dat het grijze haren kan doen omkeren. Wat is de ervaring hiermee met jullie product? Ik ben op korte tijd grijs geworden.
Echter, over grijs heb ik nog niets gehoord. Naast dat het misschien helpt je grijze haren om te toveren, heeft het ook tal van gezondheidsvoordelen. Tarwegras is eigenlijk voor iedereen die het wil proberen, zeker de moeite waard.
Deze kun je gerust bestellen. Kenmerken Tarwegras samengevat:
- Rijk aan chlorofyl, vitaminen en mineralen
- Het nr 1 superfood
- Eiwitten en essentiële aminozuren
- Voel je energiek
- 50 doseringen per verpakking
- 100% puur en vrij van toevoegingen

Heb je de 
maar dat komt omdat ie super lekker is