Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
net weer bestelling gedaan o.a. voor mn vriendin die ook overtuigd is van de sport en aan de whey is gegaan :)

tevens de 12 proefsachets besteld voor op vakantie, al twijfel ik nog of ik ze niet gewoon hier houdt voor te proberen aangezien het me toch door verschillende mensen wordt afgeraden om dat mee te nemen in mn koffer in het vliegtuig. heb weinig zin om dadelijk mn koffer kwijt te zijn of zelf bij de douane te zitten :o

hoevaak kun je overigens met de geld terug winnen actie meedoen? heb namelijk 1x meegedaan met mijn eigen bestelling vorige keer maar deze bestelling is meer voor mn vriendin maar wel op mijn naam (C2220499)
Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we zo snel mogelijk bezorgen! Met elk ordernummer kun je één keer meedoen :)
Thanks, mooi doosje ontvangen ;) Vandaag opgehaald op het postkantoor. Gelijk even de Jack3d gebruikt vlak voor mijn fietstraining, kan zeggen dat het ook goed geschikt is voor een intensieve fietstraining. Bizarre pomps en raakte niet echt vermoeid.
Graag gedaan. Ik heb mijn best gedaan EricR:D
Bij de vitamine C dosering kan je het echt niet wegen hoor.
Haha, er zijn weegschalen met decimalen achter de komma. Volgens mij moet je de Vitamine C per 1000mg afwegen :) Echter, we proberen altijd de beste maatschep erbij te vinden en dat lukt doorgaans altijd. Je kan erop vertrouwen dat het klopt :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Iron Pump
30 servings voor 17.50!

Iron CRE3
30 servings voor 14.00!

Naturel Pindapasta
500 gram voor 1.99!

Carbrite Diet Bars
12 bars voor 14.15!

Clarinol® CLA
60 caps voor 4.45!
180 caps voor 12.90!

Weet iemand of zendingen van B&F ook op zaterdag worden geleverd in Belgie (Vlaanderen)?

Yup ... Ik heb al eens een zending op zaterdag ontvangen. (Belgisch Limburg).

Jep heb ook al is op zaterdag ontvangen van b&f via tnt post dacht ik

Weet iemand of zendingen van B&F ook op zaterdag worden geleverd in Belgie (Vlaanderen)?
Yup ... Ik heb al eens een zending op zaterdag ontvangen. (Belgisch Limburg).
Jep heb ook al is op zaterdag ontvangen van b&f via tnt post dacht ik
Iedereen, bedankt! :) Het klopt inderdaad. Wanneer je op vrijdag op tijd besteld, heb je het zaterdag in huis. Voor België gelden de volgende besteltijden:
Let op: voor klanten in Vlaanderen geldt: voor 21.00 besteld morgen in huis!
Let op: voor klanten uit Wallonië geldt: voor 20.00 bestel morgen in huis!

Ralf

Iedereen, bedankt! :) Het klopt inderdaad. Wanneer je op vrijdag op tijd besteld, heb je het zaterdag in huis. Voor België gelden de volgende besteltijden:
Let op: voor klanten in Vlaanderen geldt: voor 21.00 besteld morgen in huis!
Let op: voor klanten uit Wallonië geldt: voor 20.00 bestel morgen in huis!

Ralf
Kun je misschien op je website zetten. Want ik dacht dat 22 uur ook voor België gelde en niet iedereen komt hier eh Ralf ;).

Natuurlijk wil ik dat, sterker nog. Ik heb het gekopieerd vanaf onze site, onder het kopje "Bestellen vanuit België" vind je alle informatie over leveringen naar België. Ook die info! :)
Mss ook bij de garanties zetten,

Body & Fitshop 5 Garanties
Dagelijks de laagste prijs
Voor 22:00 besteld, morgen in huis! (vlaanderen 21 uur, wallonie 20 uur)

Gratis verzending vanaf €20
Grootste assortiment topmerken
Professionele eerlijke adviezen

Mss ook bij de garanties zetten,

Body & Fitshop 5 Garanties
Dagelijks de laagste prijs
Voor 22:00 besteld, morgen in huis! (vlaanderen 21 uur, wallonie 20 uur)

Gratis verzending vanaf €20
Grootste assortiment topmerken
Professionele eerlijke adviezen
Dat is eventueel een mogelijkheid, ik zal je idee doorgeven aan de webbeheerders :) We richten ons vooral op de Nederlandse markt, waar 22.00 uur op gaat. We hebben daarom voor onze Belgische klanten speciaal een pagina toegewijd. Na één keer lezen en bestellen bij Body & Fit, rekenen we we erop dat alles duidelijk uitgelegd is :)

Ralf

Beste Ralf, ik heb een bestelling gedaan met ordernummer C2218789 en deze is net aangekomen, de sports multi tabletten die ik heb besteld zijn helemaal geplet door de andere producten en de pillen zijn helemaal uit de strip gedrukt.. Niet heel netjes verpakt dus.. Hoe is dit op te lossen?

Beste Ralf, ik heb een bestelling gedaan met ordernummer C2218789 en deze is net aangekomen, de sports multi tabletten die ik heb besteld zijn helemaal geplet door de andere producten en de pillen zijn helemaal uit de strip gedrukt.. Niet heel netjes verpakt dus.. Hoe is dit op te lossen?
Daarbij het ruige transport, dan kan ik begrijpen dat de pillen niet netjes bij je aankomen. Ons excuses hiervoor.:rolleyes: We proberen het altijd zo netjes en goed mogelijk in te pakken, maar zo'n klein doosje wil dan wel eens overal tussendoor vliegen tijdens het transport. Ik stuur je even een privébericht. Dan pakken we dat netjes op! :)

Dat is eventueel een mogelijkheid, ik zal je idee doorgeven aan de webbeheerders :) We richten ons vooral op de Nederlandse markt, waar 22.00 uur op gaat. We hebben daarom voor onze Belgische klanten speciaal een pagina toegewijd. Na één keer lezen en bestellen bij Body & Fit, rekenen we we erop dat alles duidelijk uitgelegd is :)

Ralf
Heb nog nooit die pagina gelezen. En altijd uitgegaan van wat er op de hoofdpagina stond. Vandaar dus, om verwarring te verkomen.

Cocktail
2000 gram voor 29.90!

Creapure Tasty Tabs
180 tabs (2 maand) voor 9.90!

Muscle Protect
500 gram voor 17.50!

Green Tea Slank - Ultra Pure
200 capsules voor 12.25!

Pure Cacao poeder
250 gram voor 3.69!
500 gram voor 6.49!

Pure Tarwegras
250 gram voor 4.99!
500 gram voor 10.25!

Sports Pancakes
750 gram voor 8.49!

Ultra Fine Oats
1000 gram voor 1.99!

---------- Toegevoegd om 12:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

Heb nog nooit die pagina gelezen. En altijd uitgegaan van wat er op de hoofdpagina stond. Vandaar dus, om verwarring te verkomen.
We zijn druk bezig met een update om de site te verbeteren en daarin komt het verschil van landen ook beter naar voren. Ik reken erop dat zulke zaken dan meegenomen zijn. Zoals ik aangaf, we richten ons voornamelijk op de Nederlandse markt. Vandaar ook alle 'beloftes' gelden voor Nederlandse klanten ;)

Ralf

Cocktail
2000 gram voor 29.90!

Creapure Tasty Tabs
180 tabs (2 maand) voor 9.90!

Muscle Protect
500 gram voor 17.50!

Green Tea Slank - Ultra Pure
200 capsules voor 12.25!

Pure Cacao poeder
250 gram voor 3.69!
500 gram voor 6.49!

Pure Tarwegras
250 gram voor 4.99!
500 gram voor 10.25!

Sports Pancakes
750 gram voor 8.49!

Ultra Fine Oats
1000 gram voor 1.99!

---------- Toegevoegd om 12:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

We zijn druk bezig met een update om de site te verbeteren en daarin komt het verschil van landen ook beter naar voren. Ik reken erop dat zulke zaken dan meegenomen zijn. Zoals ik aangaf, we richten ons voornamelijk op de Nederlandse markt. Vandaar ook alle 'beloftes' gelden voor Nederlandse klanten ;)

Ralf
Denk ook dat jullie leider zijn in belgie qua bestellingen.

Zijn er al 7 gelukkigen geselecteerd (a)?

Hoi BnF, bij de Magnesium citraat van NOW, staat op het etiket van de 227gram verpakking het volgende:

Serving size 1,9 gram

amount magnesium per serving 315mg

Wat is de overige 1,6gram dan?

Alvast bedankt;)

Zijn er al 7 gelukkigen geselecteerd (a)?
De actie is afgelopen en de 7 winnaars zin geselecteerd. Ze krijgen in de loop van de dag een mail :)
Hoi BnF, bij de Magnesium citraat van NOW, staat op het etiket van de 227gram verpakking het volgende:

Serving size 1,9 gram

amount magnesium per serving 315mg

Wat is de overige 1,6gram dan?

Alvast bedankt;)
Ik weet niet om welke het precies gaat, maar als het om de capsule variant gaat, verwijs ik je door naar de website van Now Foods. Ik denk dat je daar het antwoord kan vinden op je vraag. Het zal waarschijnlijk om vulmiddel/gelatine gaan bij de capsules wat de koolhydraten verklaart.

Ralf

De actie is afgelopen en de 7 winnaars zin geselecteerd. Ze krijgen in de loop van de dag een mail :)

Ik weet niet om welke het precies gaat, maar als het om de capsule variant gaat, verwijs ik je door naar de website van Now Foods. Ik denk dat je daar het antwoord kan vinden op je vraag. Het zal waarschijnlijk om vulmiddel/gelatine gaan bij de capsules wat de koolhydraten verklaart.

Ralf

Nee het gaat hier om de poedervariant

Één serving is 1,9 gram. Waarvan magnesium 0,3. Mijn vraag is dus wat is de rest van het poeder?

Net besteld C2223069 maak er iets mooi van :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven