Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we zo snel mogelijk bezorgen! Met elk ordernummer kun je één keer meedoennet weer bestelling gedaan o.a. voor mn vriendin die ook overtuigd is van de sport en aan de whey is gegaan![]()
tevens de 12 proefsachets besteld voor op vakantie, al twijfel ik nog of ik ze niet gewoon hier houdt voor te proberen aangezien het me toch door verschillende mensen wordt afgeraden om dat mee te nemen in mn koffer in het vliegtuig. heb weinig zin om dadelijk mn koffer kwijt te zijn of zelf bij de douane te zitten
hoevaak kun je overigens met de geld terug winnen actie meedoen? heb namelijk 1x meegedaan met mijn eigen bestelling vorige keer maar deze bestelling is meer voor mn vriendin maar wel op mijn naam (C2220499)

Graag gedaan. Ik heb mijn best gedaan EricRThanks, mooi doosje ontvangenVandaag opgehaald op het postkantoor. Gelijk even de Jack3d gebruikt vlak voor mijn fietstraining, kan zeggen dat het ook goed geschikt is voor een intensieve fietstraining. Bizarre pomps en raakte niet echt vermoeid.

Haha, er zijn weegschalen met decimalen achter de komma. Volgens mij moet je de Vitamine C per 1000mg afwegenBij de vitamine C dosering kan je het echt niet wegen hoor.
Echter, we proberen altijd de beste maatschep erbij te vinden en dat lukt doorgaans altijd. Je kan erop vertrouwen dat het klopt 
Ralf
---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Iron Pump
30 servings voor 17.50!
Iron CRE3
30 servings voor 14.00!
Naturel Pindapasta
500 gram voor 1.99!
Carbrite Diet Bars
12 bars voor 14.15!
Clarinol® CLA
60 caps voor 4.45!
180 caps voor 12.90!

Vandaag opgehaald op het postkantoor. Gelijk even de Jack3d gebruikt vlak voor mijn fietstraining, kan zeggen dat het ook goed geschikt is voor een intensieve fietstraining. Bizarre pomps en raakte niet echt vermoeid.
We proberen het altijd zo netjes en goed mogelijk in te pakken, maar zo'n klein doosje wil dan wel eens overal tussendoor vliegen tijdens het transport. Ik stuur je even een privébericht. Dan pakken we dat netjes op!