AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
zit de whey perfection altijd in een emmer en dan in een plastic zak? want op de afbeelding op de site staat een pot.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.802
Vanmiddag whey perfection besteld, referentienummer : 127303
Zal ie ongeveer maandag te verwachten zijn?:D

Misschien de hoeveelheid die je besteld. 2,5 kg pot, 5 kg emmer?

ff een vraagje over ref:127058

Ik had donderdagavond deze bestelling geplaatst rond 18u. Op de site staat dat bestellingen die voor 18.15u geplaatst zijn, direct worden verzonden. Echter is deze aan de track&trace gezien pas vrijdag aangemeld bij TNT. Daaronder staat dan weer 24-48 uur, maar goed dat eerste staat niet voor niets dikgedrukt lijkt me? Vandaag dus pas mijn pakket ontvangen, maar geen probleem verder. Tevens had ik Supercharge 'grape' besteld, maar ik heb 'Blue Raspberry' ontvangen. Is hier nog een reden voor? Op de leverbon staat grape wel doorgestreept, maar verder geen opmerking? Is er iets fout gegaan, of is grape gewoon niet leverbaar? Ik heb juist deze variant bij Body&Fit besteld omdat mijn vaste leverancier deze smaak niet in zijn assortiment had. Eerdere bestellingen zijn allemaal vlekkeloos verlopen en goed aangekomen, dus dit is wel enigszins jammer. Maakt verder niet uit, blijft een top product dus ga deze variant dan maar gebruiken! Maar mocht 'Grape' echt niet leverbaar zijn, is het misschien handig om deze variant ook niet als optie op te geven in de shop. Enige toelichting zou wel fijn zijn :)

Laatst bewerkt:
B&F,

Een ruime twee weken geleden begon ik over het feit dat er op jullie site niet staat vermeld dat de hydrolisaat van VitaLife gezoet is met Aspartaam. Jullie waren het ermee eens dat dit eigenlijk wel moest, maar ik zie er nog niks van op de site :)

Liefs, Ace

XXX

Klopt, staat er nu wel duidelijk bij:)

---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:15 ----------

super bestelling binnen,

mijn dank voor de samples en de bidons,en berry blast is een geweldig smaak.

mijn respect,

mvg

Dank je:) een favoriet voor vele:zuip:

---------- Toegevoegd om 10:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:17 ----------

zit de whey perfection altijd in een emmer en dan in een plastic zak? want op de afbeelding op de site staat een pot.

Nee, 5 lb is een grote pot. Alleen de 10 lb grootverpakking zit in een emmer.

---------- Toegevoegd om 10:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:19 ----------

Vanmiddag whey perfection besteld, referentienummer : 127303
Zal ie ongeveer maandag te verwachten zijn?:D

De bestelling is direct ingepakt (we werken wel op zaterdag) alleen is de distributie van de TNT pas op maandag. (geen enkel bedrijf in NL heeft distributie in het weekend) Je ontvangt de bestelling die je op zaterdag plaatst dan altijd op dinsdag. Sneller is helaas nog omogelijk.

Dank je, voor de bestelling:)

---------- Toegevoegd om 10:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:22 ----------

ff een vraagje over ref:127058

Ik had donderdagavond deze bestelling geplaatst rond 18u. Op de site staat dat bestellingen die voor 18.15u geplaatst zijn, direct worden verzonden. Echter is deze aan de track&trace gezien pas vrijdag aangemeld bij TNT. Daaronder staat dan weer 24-48 uur, maar goed dat eerste staat niet voor niets dikgedrukt lijkt me? Vandaag dus pas mijn pakket ontvangen, maar geen probleem verder. Tevens had ik Supercharge 'grape' besteld, maar ik heb 'Blue Raspberry' ontvangen. Is hier nog een reden voor? Op de leverbon staat grape wel doorgestreept, maar verder geen opmerking? Is er iets fout gegaan, of is grape gewoon niet leverbaar? Ik heb juist deze variant bij Body&Fit besteld omdat mijn vaste leverancier deze smaak niet in zijn assortiment had. Eerdere bestellingen zijn allemaal vlekkeloos verlopen en goed aangekomen, dus dit is wel enigszins jammer. Maakt verder niet uit, blijft een top product dus ga deze variant dan maar gebruiken! Maar mocht 'Grape' echt niet leverbaar zijn, is het misschien handig om deze variant ook niet als optie op te geven in de shop. Enige toelichting zou wel fijn zijn :)

hmmm, ik moet zeggen dat ik dat ook niet helemaal begrijp.
En mbt de smaak had je best even een mailtje of een telefoontje mogen ontvangen:cool: met de vraag of een andere smaak ook eventueel goed is. Dat had netter geweest.

We hanteren echt het systeem dat we alleen de smaken aangeven die we ook echt hebben. Gaat er een smaak op dat gaat deze optie er even af en komt deze weer binnen dan staat deze er weer bij. Dit wordt constant bijgehouden voor elk product. :rolleyes: Dit is denk ik even fout gegaan, dat kan gebeuren maar even contact opnemen had zeker gekund.

Excuses voor het ongemak!

Geef mij bij een eventueel volgende bestelling het referentienummer maar even door, dan maak ik er een extra mooi pakket van.;)

---------- Toegevoegd om 10:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:29 ----------

Zal denk ik niet nodig zijn, want whey perfection is heerlijk :zuip:
en van de reiskosten die je dus bespaart kun je nog een pot kopen :p

:thumbs:

Klopt, staat er nu wel duidelijk bij:)

Toppertje! :thumbs:
Het is natuurlijk geen promotie voor het product zelf, maar het is wel zo fair.
Verder complimentjes voor de Whey Perfection (had samples gekregen) de samenstelling daarvan is echt ontzettend goed, en de smaak is ook prima! Keep it up!

Ilco,

Komt er ook peptopro van B&F ??

jullie isolaat mago/perzik is erg goed te doen trouwens!!! jullie zijn erg vooruit gegaan de laatste tijd qwa smaken! toppie!

:thumbs:[/QUOTE]
En mbt de smaak had je best even een mailtje of een telefoontje mogen ontvangen:cool: met de vraag of een andere smaak ook eventueel goed is. Dat had netter geweest.

We hanteren echt het systeem dat we alleen de smaken aangeven die we ook echt hebben. Gaat er een smaak op dat gaat deze optie er even af en komt deze weer binnen dan staat deze er weer bij. Dit wordt constant bijgehouden voor elk product. :rolleyes: Dit is denk ik even fout gegaan, dat kan gebeuren maar even contact opnemen had zeker gekund.

Geef mij bij een eventueel volgende bestelling het referentienummer maar even door, dan maak ik er een extra mooi pakket van.;)

dit heb ik idd ook een keer gehad, werd gebeld dat mijn smaak op was. omdat ik aardbij niet lust kreeg ik een duurdere casseine zonder meerprijs. echt een top bedrijf B&f shop!

Toppertje! :thumbs:
Het is natuurlijk geen promotie voor het product zelf, maar het is wel zo fair.
Verder complimentjes voor de Whey Perfection (had samples gekregen) de samenstelling daarvan is echt ontzettend goed, en de smaak is ook prima! Keep it up!

Dank je, doen we!:)

mbt de eiwitten van Vitalife;
Hoort er gewoon bij te staan:D 100% gelijk in..

---------- Toegevoegd om 16:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ----------

Ilco,

Komt er ook peptopro van B&F ??

jullie isolaat mago/perzik is erg goed te doen trouwens!!! jullie zijn erg vooruit gegaan de laatste tijd qwa smaken! toppie!

Dank je!!
En we gaan zeker zo door:cool: we hebben de smaak:D te pakken!!

PeptoPro;
Ik zal ze eens een mailtje sturen deze week.

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:28 ----------

dit heb ik idd ook een keer gehad, werd gebeld dat mijn smaak op was. omdat ik aardbij niet lust kreeg ik een duurdere casseine zonder meerprijs. echt een top bedrijf B&f shop![/QUOTE]

:thumb: Dank je, voor het compliment!!

Hallo,

Waarom staat er op de pre workbooster dat het niet geschikt is voor mensen met glaucoom?
Normaal gezien heeft een verhoogde bloeddruk geen verhoogde oogdruk?

groeten

Hallo,

Waarom staat er op de pre workbooster dat het niet geschikt is voor mensen met glaucoom?
Normaal gezien heeft een verhoogde bloeddruk geen verhoogde oogdruk?

groeten

de druk van binnenuit op de oogbal zou bij een pre workout toenemen wat nefast is voor de persoon met glaucoom aangezien hij al met een enorm verhoogde druk te kampen heeft en ik denk dat je dit in relatie kan brengen tot cafeïne, google maar eens even glaucoom koffie, dit wordt afgeraden.. om dezelfde reden.. ;)

Laatst bewerkt:
Voor een bedrag van : 99,30 EUR
Naar rekeningnummer : 001-4576810-38 - Bodyenfitshop.nl
Vrije mededeling : referentie nummer: 127559
Faktuur datum: 19-07-2010

- PURE MUSCLE BCAA'S * (Body & Fit Sportsnutrition) 2x 500 gram SUPERDEAL!
- Micellar Casein Superior * (Body & Fit Sportsnutrition) 2x 1500 gram/60 shakes Introductie Deal! Strawberry Smoothie (Micellar Casein Superior), Vanilla Ice (Micellar Casein Superior) (+Gratis Shakebeker!)
- Powerstraps neopreen * (M Double You) Per paar

samples zijn altijd welkom:cool: (liefst pre-wo:))

Zonet mijn eerste bestelling gedaan via Body en Fitshop:D Ik heb de whey perfection berry blast besteld, ik ben benieuwd:) overigens weet ik niet hoe de andere whey perfections smaken, dus samples zijn altijd goed:p

Voor een bedrag van : 99,30 EUR
Naar rekeningnummer : 001-4576810-38 - Bodyenfitshop.nl
Vrije mededeling : referentie nummer: 127559
Faktuur datum: 19-07-2010

- PURE MUSCLE BCAA'S * (Body & Fit Sportsnutrition) 2x 500 gram SUPERDEAL!
- Micellar Casein Superior * (Body & Fit Sportsnutrition) 2x 1500 gram/60 shakes Introductie Deal! Strawberry Smoothie (Micellar Casein Superior), Vanilla Ice (Micellar Casein Superior) (+Gratis Shakebeker!)
- Powerstraps neopreen * (M Double You) Per paar

samples zijn altijd welkom:cool: (liefst pre-wo:))

Dank je:) Regel ik:D

---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:02 ----------

Zonet mijn eerste bestelling gedaan via Body en Fitshop:D Ik heb de whey perfection berry blast besteld, ik ben benieuwd:) overigens weet ik niet hoe de andere whey perfections smaken, dus samples zijn altijd goed:p

Dank je:) De bestelling heb je natuurlijk morgen in huis.:cool:
De Whey Perfection samples zijn op maar eind van de week weer binnen.
Als je mij vrijdag even een PM met naam en adres stuurt dan stuur ik je de samples :) Kun je de smaken testen!!

Net de bestelling ontvangen :D
Zag dat de WMS tegenwoordig in andere pot zit, schrok wel even :P
Betere pot dan de ouwe imo, alleen net iets te hoog om onder buro op de grond te zetten :(:P

Die 2-minute tan van Pro Tan werkt echt goed. Ben mooi bruin geworden na slechts 2x gebruik en geen enkele streep te bekennen; ook zijn mijn nagels niet verkleurd.

Vanavond heb ik photoshoot, zal kijken of ik de foto's hier kan posten (lees: als ik er tevreden mee ben :D).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven