Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zit de whey perfection altijd in een emmer en dan in een plastic zak? want op de afbeelding op de site staat een pot.

Misschien de hoeveelheid die je besteld. 2,5 kg pot, 5 kg emmer?

B&F,
Een ruime twee weken geleden begon ik over het feit dat er op jullie site niet staat vermeld dat de hydrolisaat van VitaLife gezoet is met Aspartaam. Jullie waren het ermee eens dat dit eigenlijk wel moest, maar ik zie er nog niks van op de site
Liefs, Ace
XXX

super bestelling binnen,
mijn dank voor de samples en de bidons,en berry blast is een geweldig smaak.
mijn respect,
mvg
een favoriet voor vele
zit de whey perfection altijd in een emmer en dan in een plastic zak? want op de afbeelding op de site staat een pot.
Vanmiddag whey perfection besteld, referentienummer : 127303
Zal ie ongeveer maandag te verwachten zijn?![]()

ff een vraagje over ref:127058
Ik had donderdagavond deze bestelling geplaatst rond 18u. Op de site staat dat bestellingen die voor 18.15u geplaatst zijn, direct worden verzonden. Echter is deze aan de track&trace gezien pas vrijdag aangemeld bij TNT. Daaronder staat dan weer 24-48 uur, maar goed dat eerste staat niet voor niets dikgedrukt lijkt me? Vandaag dus pas mijn pakket ontvangen, maar geen probleem verder. Tevens had ik Supercharge 'grape' besteld, maar ik heb 'Blue Raspberry' ontvangen. Is hier nog een reden voor? Op de leverbon staat grape wel doorgestreept, maar verder geen opmerking? Is er iets fout gegaan, of is grape gewoon niet leverbaar? Ik heb juist deze variant bij Body&Fit besteld omdat mijn vaste leverancier deze smaak niet in zijn assortiment had. Eerdere bestellingen zijn allemaal vlekkeloos verlopen en goed aangekomen, dus dit is wel enigszins jammer. Maakt verder niet uit, blijft een top product dus ga deze variant dan maar gebruiken! Maar mocht 'Grape' echt niet leverbaar zijn, is het misschien handig om deze variant ook niet als optie op te geven in de shop. Enige toelichting zou wel fijn zijn![]()
met de vraag of een andere smaak ook eventueel goed is. Dat had netter geweest.
Dit is denk ik even fout gegaan, dat kan gebeuren maar even contact opnemen had zeker gekund.
Zal denk ik niet nodig zijn, want whey perfection is heerlijk
en van de reiskosten die je dus bespaart kun je nog een pot kopen![]()
Dit is denk ik even fout gegaan, dat kan gebeuren maar even contact opnemen had zeker gekund.
Toppertje!
Het is natuurlijk geen promotie voor het product zelf, maar het is wel zo fair.
Verder complimentjes voor de Whey Perfection (had samples gekregen) de samenstelling daarvan is echt ontzettend goed, en de smaak is ook prima! Keep it up!
100% gelijk in..Ilco,
Komt er ook peptopro van B&F ??
jullie isolaat mago/perzik is erg goed te doen trouwens!!! jullie zijn erg vooruit gegaan de laatste tijd qwa smaken! toppie!
we hebben de smaak
te pakken!!hmmm, ik moet zeggen dat ik dat ook niet helemaal begrijp.
Hallo,
Waarom staat er op de pre workbooster dat het niet geschikt is voor mensen met glaucoom?
Normaal gezien heeft een verhoogde bloeddruk geen verhoogde oogdruk?
groeten

(liefst pre-wo
)Voor een bedrag van : 99,30 EUR
Naar rekeningnummer : 001-4576810-38 - Bodyenfitshop.nl
Vrije mededeling : referentie nummer: 127559
Faktuur datum: 19-07-2010
- PURE MUSCLE BCAA'S * (Body & Fit Sportsnutrition) 2x 500 gram SUPERDEAL!
- Micellar Casein Superior * (Body & Fit Sportsnutrition) 2x 1500 gram/60 shakes Introductie Deal! Strawberry Smoothie (Micellar Casein Superior), Vanilla Ice (Micellar Casein Superior) (+Gratis Shakebeker!)
- Powerstraps neopreen * (M Double You) Per paar
samples zijn altijd welkom(liefst pre-wo
)
Regel ik
Zonet mijn eerste bestelling gedaan via Body en FitshopIk heb de whey perfection berry blast besteld, ik ben benieuwd
overigens weet ik niet hoe de andere whey perfections smaken, dus samples zijn altijd goed
![]()
De bestelling heb je natuurlijk morgen in huis.
Kun je de smaken testen!!Net de bestelling ontvangen
Zag dat de WMS tegenwoordig in andere pot zit, schrok wel even
Betere pot dan de ouwe imo, alleen net iets te hoog om onder buro op de grond te zetten![]()
op het buro.