XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nice magnesium citraat van jullie huismerk!! Ga ik van de week bestellen

Gewoon goeie site lage prijzen snelle levering.

Voor degene die op zoek zijn naar het label van Alarm Ultra (niet de beste kwaliteit foto, ik weet het):
http://i1316.photobucket.com/albums/t607/prestigioDBB/IMG_20140912_1813pg

De grootte (of juist niet) van het potje vergeleken met de creatine en whey potten:
[Link niet meer beschikbaar]
Het is inderdaad een klein potje. Ik zag dat het per scoop ongeveer twee gram is. Echter staan de ingredienten voor de liefhebbers online. Je kan dus onze site ook raadplegen. Laat je ons weten wat je er van vind?
Schitterend opgelost door B&F! Dankuwel, DIT is service ;)
Graag gedaan. Je weet toch hoe we dat doen :) goed weekend!
Ik moet nog iemand tegen komen die geen lekkere smaak Whey Perfection kan vinden!
Nice magnesium citraat van jullie huismerk!! Ga ik van de week bestellen
Super he! We hebben lang gezocht naar een goede en betaalbate leverancier. Maar hij is er. Absoluut een aanwinst :)
Gewoon goeie site lage prijzen snelle levering.
Mooie complimenten. Goed weekend :thumbs:

Ralf

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

qqva8p.png

Slink Amino's with Energy
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
30 servings voor 9.50!

ATP
30 servings 9.50!

Alarm Pre-workout
28 servings voor 9.50!

Ah kijk, gisteren heb ik deze besteld en toen stond dit er nog niet op :D Goed bezig met de ingredinten op de website!

OrdernummerC2379152

Nog even voor 10 2 unstoppable besteld. Benieuwd welke whey erbij zit.

Wil die ice vanilla wel eens proeven

Ah kijk, gisteren heb ik deze besteld en toen stond dit er nog niet op :D Goed bezig met de ingredinten op de website!
Klopt, mijn collega's hebben het er vanochtend op gezet. Je was inderdaad net iets te snel. We waren alles nog aan het klaarmaken en klaar zetten. :)
OrdernummerC2379152

Nog even voor 10 2 unstoppable besteld. Benieuwd welke whey erbij zit.

Wil die ice vanilla wel eens proeven
Bedankt voor je bestelling. De WHey Perfection gaat je zeker bevallen. Morgen in huis, goed weekend

Ralf

---------- Toegevoegd om 22:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:38 ----------

Whey Perfection + Gratis Whey Isolaat Crispy

40kg aan oats besteld. ben benieuwd hoe het bezorgd wordt

Even eerlijk. Hoe verschilt jullie cacao van Blooker of Droste die je voor stukken goedkoper kan halen bij de Appie?

Driven sports die heeft een nieuwe pwo e? Krijgen jullie die ook binnen? Want als die zo goed is als craze...

Holy shit, zat echt een enorme voorraad samples bij me bestelling :roflol:

Goed bezig! alleen jammer dat et allemaal dezelfde smaak is, maja aardbei is sws lekker :D

Bedelen werkt dus gewoon

40kg aan oats besteld. ben benieuwd hoe het bezorgd wordt
Bedankt voor je bestelling :) Gaan we netjes voor je verwerken. Dat word in 2 flinke dozen bezorgd. We houden ook rekening met de (ongetrainde) rug van de pakketbezorger:D
Even eerlijk. Hoe verschilt jullie cacao van Blooker of Droste die je voor stukken goedkoper kan halen bij de Appie?
Ik zou de exacte productspecificaties van het product maandag opvragen voor je om een goed antwoord te geven :)
Driven sports die heeft een nieuwe pwo e? Krijgen jullie die ook binnen? Want als die zo goed is als craze...
DrivenSports producten zijn altijd heel lastig in Nederland. Ik zal het maandag eens voor je navragen.
Holy shit, zat echt een enorme voorraad samples bij me bestelling :roflol:

Goed bezig! alleen jammer dat et allemaal dezelfde smaak is, maja aardbei is sws lekker :D
Bedankt voor je bestelling. Wanneer je bestelling net geplaatst is en ik zie dat, dan probeer ik er altijd wat bij te doen :thumbs:
Je kan altijd je ordernummer hier plaatsen. Ik moet eerlijk bekennen, dat in de meeste gevallen lukt het niet om er wat bij te doen. Orders worden altijd binnen 5 minuten verwerkt, oftewel het inpakproces begint dan. Dan kunnen we helemaal niets aanpassen. Als ik dan toevallig, hier het ordernummer zie en hij is net binnen gekomen (minutenwerk) probeer ik er altijd wat bij te stoppen :)

Ralf

Oké ga ik ook doen volgende keer

Oké ga ik ook doen volgende keer
Doe ik ook altijd hoor :) Als ik zelf wat koop, wil ik er ook altijd maximaal spullen en korting bij. Gelukkig kunnen we jullie daar in voorzien. Naast de scherpste deals, heb je sowieso al 2 cadeaus (vanaf 30 euro) en gratis verzending. We blijven ons best doen. :cool: Zoals ik aangaf, ik beloof niets, maar doen graag een stap harder.

---------- Toegevoegd om 11:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:31 ----------

NIEUWE WEEKDEALS! :cool:

Alarm Ultra Pre-Workout
Nu voor slechts 9,50!

ATP
Nu voor slechts 9,50!

Mutant BCAA Caps
Nu voor slechts 19,50!

L-Glutamine