MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iedereen doet het, dus doe ik het ook maar... :P

C2375015

Iedereen doet het, dus doe ik het ook maar... :P

C2375015
Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis :) Ik ga kijken of ik er wat extra's voor je bij kan doen.

Ralf

---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

qqva8p.png

Slink Amino's with Energy
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
30 servings voor 9.50!

ATP
30 servings 9.50!

Alarm Pre-workout
28 servings voor 9.50!

nou, heb maar een pot whey perfection besteld, want die just protein krijg ik echt niet weg... die is weggegeven aan een alleseter... mochten jullie nog iets leuks erbij unnen doen om deze miskoop goed te maken: C2375674

nou, heb maar een pot whey perfection besteld, want die just protein krijg ik echt niet weg... die is weggegeven aan een alleseter... mochten jullie nog iets leuks erbij unnen doen om deze miskoop goed te maken: C2375674
Bedankt voor je bestelling.:) Hij staat reeds klaar voor verzending, dus kan er helaas niets meer bij doen. Dus morgen in huis!

Ralf

C2375801 zojuist besteld, zouden er evt wat samples van chocola/nutella of stracciatella bij kunnen? :D Heb alleen samples als cadeautjes gekozen

C2375801 zojuist besteld, zouden er evt wat samples van chocola/nutella of stracciatella bij kunnen? :D Heb alleen samples als cadeautjes gekozen
Bedankt voor je bestelling. Ik heb je voorkeur doorgegeven, maar kan niet beloven of dit lukt. We hebben niet altijd alle smaken voorradig. Voor dat soort specifieke dingen, kun je ook altijd kiezen voor een Variety Box! :) We gaan hem vanavond nog verwerken, dan heb je deze morgen in huis!

Ralf

Hmm 21:11 besteld en geen verzendmail gekregen

Lopen jullie wat achter of?
C2375603

Heb iemand al die nieuwe smaken op ?

Iemand al de Pre Workout Ultra Alarm geprobeerd ?

Hmm 21:11 besteld en geen verzendmail gekregen

Lopen jullie wat achter of?
C2375603
Nee hoor, we lopen niet achter. We versturen alleen de verzendbevestiging later op de dag. Ik zie dat je pakketje gisteren verzonden is en gaat vandaag voor de uitlevering :)
Heb iemand al die nieuwe smaken op ?
De nieuwe smaken van de Whey Perfection zijn erg lekker :zuip: Deze kun je gerust bestellen.
Whey Perfection + Gratis Whey Isolaat Crispy
Iemand al de Pre Workout Ultra Alarm geprobeerd ?
De Alarm-Preworkout is net nieuw binnen. Volgens mij zijn er nog niet heel veel recensies over het product.

---------- Toegevoegd om 07:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:31 ----------

Slink Amino's with Energy
30 servings voor 9.50!

ATP
30 servings 9.50!

Alarm Pre-workout
28 servings voor 9.50!

Hier word je blijkbaar niet meer verder geholpen i.v.m. probleem bestelling en de klantendienst is enkel per telefoon bereikbaar! Aangezien alle miserie die ik in het verleden al heb gehad met Bodyenfitshop.nl is dit voor mij een reden om over te schakelen naar een andere webshop.

Zag dat de pindakaas nu ook voor de isolaat is, word de volgende stap voor de mass perfecyion of smart protein?

Hier word je blijkbaar niet meer verder geholpen i.v.m. probleem bestelling en de klantendienst is enkel per telefoon bereikbaar! Aangezien alle miserie die ik in het verleden al heb gehad met Bodyenfitshop.nl is dit voor mij een reden om over te schakelen naar een andere webshop.

Spijtig dat je niet tevreden bent. Ik heb je zojuist opnieuw een PM gestuurd omtrent ons eerdere contact van vanochtend ;)

Bart

---------- Toegevoegd om 10:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:05 ----------

Zag dat de pindakaas nu ook voor de isolaat is, word de volgende stap voor de mass perfecyion of smart protein?

Ik kan niks beloven, maar wie weet in de toekomst. We willen ons assortiment natuurlijk graag uitbreiden met nóg meer smaken, maar dit vergt natuurlijk tijd en aandacht :) Mocht ik meer info hebben dan horen jullie dat natuurlijk! :cool:

Bart

Zit de whey crispy ook bij de 'Combi Topper' whey perfection + micellar casein?

Zit de whey crispy ook bij de 'Combi Topper' whey perfection + micellar casein?
Nee, deze zit er niet bij. De actie geldt alleen voor de Whey Perfection. Op de combitopper zit namelijk al korting :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 10:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:21 ----------

NIEUWE WEEKDEALS! :cool:

Alarm Ultra Pre-Workout

Nu voor slechts 9,50!

ATP

Nu voor slechts 9,50!

Mutant BCAA Caps

Nu voor slechts 19,50!

L-Glutamine

Nu voor slechts 9,90!

Iron Cuts

Nu voor slechts 24,90!

Pure Cacao Poeder

Nu al vanaf 3,65!

Intrabolic

Nu voor slechts 14,90!

Profiterennn! :thumb:

Bart

Wat zijn de voedingswaardes en samenstellingingen van de Slink aminos en ATP?

Hebben jullie toevallig ook het label van de pre workout alarm? Zodat je een beetje kan zien wat erin zit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven