MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie dat jullie nu ook magnesium citraat verkopen.
Normaal betaal ik zo'n 25 euro voor 120 tabletten a 200 mg. Waarom is het bij jullie zoveel goedkoper dan bij alle concurrentie?

Heb gelijk maar een potje besteld; merk het snel genoeg als het niet werkt qua nachtrust en hoofdpijn.

Beste DBB'ers,

Unstoppable mag helaas niet meer verkocht worden.
Hij is per direct van onze website afgehaald.

Bart

hmm je mag ze dus wel weggeven anders zitten jullie er ook alleen maar mee en aangezien ik van de week jarig ben en een bestelling plaats dag voor me Bday zal het een leuk cadeau zijn :P

nee maar zonde was goed spul

Graag gedaan :thumbs:

Ik zie dat jullie nu ook magnesium citraat verkopen. Normaal betaal ik zo'n 25 euro voor 120 tabletten a 200 mg. Waarom is het bij jullie zoveel goedkoper dan bij alle concurrentie? Heb gelijk maar een potje besteld; merk het snel genoeg als het niet werkt qua nachtrust en hoofdpijn.

Wij richten ons voornamelijk op de laagste prijs (weinig marge) en hoge kwaliteit. Dat betekend dat we het groot inkopen en scherp aanbieden. We verkopen liever meer, dan weinig met veel marge. We zijn benieuwd naar je ervaring :) Magnesium Citraat

hmm je mag ze dus wel weggeven anders zitten jullie er ook alleen maar mee en aangezien ik van de week jarig ben en een bestelling plaats dag voor me Bday zal het een leuk cadeau zijn :P nee maar zonde was goed spul

Hahaha, dat zou mooi zijn. ;) Echter, is de gehele handel in Unstoppable niet meer toestaan. Met andere woorden, we verspreiden helemaal niets meer.

Ralf

Ik zie dat jullie nu ook magnesium citraat verkopen.
Normaal betaal ik zo'n 25 euro voor 120 tabletten a 200 mg. Waarom is het bij jullie zoveel goedkoper dan bij alle concurrentie?

Heb gelijk maar een potje besteld; merk het snel genoeg als het niet werkt qua nachtrust en hoofdpijn.

Betaal voor 250 tabletten 200 mg Now foods 17,50 , scheelt de helft bij B&F huismerk.. Ook even proberen

order geplaatst: C2384686

Ben eens benieuwd naar de smaak van de hydrolisaat ?

Hebben jullie nog wat sample's voor erbij?

Hartelijk dank.

Blijft altijd leuk wanneer er bij verwachte bezorgtijd op de track & trace 08:30 - 21:30 staat. :o

order geplaatst: C2384686 Ben eens benieuwd naar de smaak van de hydrolisaat ? Hebben jullie nog wat sample's voor erbij? Hartelijk dank.

De smaak gaat je zeker niet tegenvallen :cool:
Je bestelling wordt al behandeld, waardoor het helaas niet meer mogelijk is er samples aan toe te voegen. Bedankt voor je bestelling en geniet ervan :)

Blijft altijd leuk wanneer er bij verwachte bezorgtijd op de track & trace 08:30 - 21:30 staat. :o

Dat houdt het spannend! :D Bedankt voor je bestelling!

Bart

Kut, Unstoppable is op :(
Dacht slim te zijn door op een nog betere sale te wachten :roflol:

Ik vroeg me af wat de verhouding caseine - whey is in de SMART PROTEIN?

Nog aanraders voor een pre w/o zonder cafene? Wel met een nette dosis ingredienten ook :)

Kut, Unstoppable is op :( Dacht slim te zijn door op een nog betere sale te wachten :roflol:

Helaas. Nooit belangrijke zaken uitstellen :p

Ik vroeg me af wat de verhouding caseine - whey is in de SMART PROTEIN?

De verhoudingen zitten op (ongeveer) 60% caseine en 40% whey ;)

Bart

---------- Toegevoegd om 12:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:54 ----------

Nog aanraders voor een pre w/o zonder cafene? Wel met een nette dosis ingredienten ook :)

Jazeker! Xpand 2x Caffeine vrij is een topper! :cool:

- Intense Kracht en Pomp met Agmatine en Nitro 2 Granit ™ (hoog nitraat granaatappel extract) - met superieure tolerantie weerstand, voor het volle effect training na de training.

- De volgende generatie in Muscle Aminos: Chain Sol™ (instantized BCAA's) en Sustamine ™ (glutamine dipeptide), het leveren van 2:01:01 verhouding van BCAA's met een nieuwe standaard van super-oplosbaarheid, en belangrijker nog, spier-opname!

- Met geconcentreerde Quercetine, N-acetyl Tyrosine en B-vitamines (actieve vorm / co-enzym).

- Bevat de optimale combinatie van Creatine, Beta Alanine en Creatinol Phosphate.

Bart

---------- Toegevoegd om 12:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------

WEEKDEALS! :cool:

Alarm Ultra Pre-Workout
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nu voor slechts 9,50!

ATP
Nu voor slechts 9,50!

Mutant BCAA Caps
Nu voor slechts 19,50!

L-Glutamine
Nu voor slechts 9,90!

Iron Cuts
Nu voor slechts 24,90!

Pure Cacao Poeder
Nu al vanaf 3,65!

Intrabolic
Nu voor slechts 14,90!

Jazeker! Xpand 2x Caffeine vrij is een topper! :cool:

- Intense Kracht en Pomp met Agmatine en Nitro 2 Granit ™ (hoog nitraat granaatappel extract) - met superieure tolerantie weerstand, voor het volle effect training na de training.

- De volgende generatie in Muscle Aminos: Chain Sol™ (instantized BCAA's) en Sustamine ™ (glutamine dipeptide), het leveren van 2:01:01 verhouding van BCAA's met een nieuwe standaard van super-oplosbaarheid, en belangrijker nog, spier-opname!

- Met geconcentreerde Quercetine, N-acetyl Tyrosine en B-vitamines (actieve vorm / co-enzym).

- Bevat de optimale combinatie van Creatine, Beta Alanine en Creatinol Phosphate.

Bart

Die had ik idd ook al gevonden... maar ben nog aan het twijfelen tussen deze en de Animal Pump.
Daar kan je de rode cap eruit halen en is die ook stim vrij... Of ik bestel ze gewoon allebei :p

Thanks for the tip

Die had ik idd ook al gevonden... maar ben nog aan het twijfelen tussen deze en de Animal Pump. Daar kan je de rode cap eruit halen en is die ook stim vrij... Of ik bestel ze gewoon allebei :p Thanks for the tip

Dat is inderdaad ook een goede optie, die was nog niet in mij opgekomen! :p
Ik zie je bestelling graag verschijnen, maken we er weer wat moois van :cool:

Bart

kan je de smart multi tabletten makkelijk in 2 breken?

Ik zou mijn pakket vanmiddag krijgen en daar heb ik ook op gerekend. De postbezorger is bij de buren geweest blijkt nu, terwijl ik gewoon thuis was. Ik heb duidelijk de huisnummertoevoeging vermeld, maar er is dus alsnog een fout gemaakt. Is het mogelijk dat mijn pakket vanavond nog wordt bezorgd? Ik krijg de klantenservice van postnl niet te pakken. Vandaar dat ik het hier vraag.

Ik heb geen kortingscode gegeven bij mijn supplementenreview, maar had toch maar besteld. Misschien kan er een extra sample bij in order C2386291? :D

Ik zou mijn pakket vanmiddag krijgen en daar heb ik ook op gerekend. De postbezorger is bij de buren geweest blijkt nu, terwijl ik gewoon thuis was. Ik heb duidelijk de huisnummertoevoeging vermeld, maar er is dus alsnog een fout gemaakt. Is het mogelijk dat mijn pakket vanavond nog wordt bezorgd? Ik krijg de klantenservice van postnl niet te pakken. Vandaar dat ik het hier vraag.

Na 18:00 uur wordt over het algemeen niks meer bezorgd.
Via Track&Trace kun je, je pakketje volgen. Wil je, je ordernummer sturen via PM? Dan kijken wij er ook even voor je naar :)

Bart

---------- Toegevoegd om 17:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:54 ----------

Ik heb geen kortingscode gegeven bij mijn supplementenreview, maar had toch maar besteld. Misschien kan er een extra sample bij in order C2386291? :D

Bedankt voor je bestelling! Je order wordt momenteel behandeld, waardoor het niet meer mogelijk is er iets aan toe te voegen helaas. Geniet van je bestelling :)

Bart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven