Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
voor de loterij: 22

He leuk.. een loterij. :D
ehm... 75 dan maar.

74

63

69

Dat ziet er inderdaad niet mooi uit :) Ze denken dat de verpakkingen net zo sportief zijn als onze producten, dus er wordt flink mee gegooid :( Stuur me in een privébericht even je ordernummer + wat er precies stuk gegaan is. Dan lossen we dat netjes op!

heb iets dat hier op lijkt, gelukkig 1 potje maar, heb al een mail gestuurd naar de klantenservice, ook met een mogelijke verklaring, die zal ik hier niet neerzetten maar laten we het erop houden dat er postbodes zijn die het niet zo fijn vinden om te bukken met die zware pakketten.

36!

Ziet er leuk uit, die mixer! Op de site staat een klein foutje trouwens: Lekkerder en beter gemixt als-> dan ooit! ;)

13

84

15

54

75

26

8

Alarm Ultra besteld, ben benieuwd naar de werking.
Iemand al ervaring met Adam's Pizza, ik heb het besteld, dus morgen lekker protein pizza eten :-D

C2404873

Laatst bewerkt:
heb iets dat hier op lijkt, gelukkig 1 potje maar, heb al een mail gestuurd naar de klantenservice, ook met een mogelijke verklaring, die zal ik hier niet neerzetten maar laten we het erop houden dat er postbodes zijn die het niet zo fijn vinden om te bukken met die zware pakketten.
Dat klinkt inderdaad niet goed. Pakketten horen netjes geleverd te worden bij je :) Als je contact met onze klantenservice hebt, gaan ze het zeker netjes voor je oplossen :)
36!

Ziet er leuk uit, die mixer! Op de site staat een klein foutje trouwens: Lekkerder en beter gemixt als-> dan ooit! ;)
Dank je! :) Ik ga het doorgeven!
Alarm Ultra besteld, ben benieuwd naar de werking.
Iemand al ervaring met Adam's Pizza, ik heb het besteld, dus morgen lekker protein pizza eten :-D

C2404873
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je verwerken en zorgen dat je hem morgen hebt!

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven