XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ordernummer C2394542 Dag Ralf, kwam vandaag eerder naar huis om pakketje op te vangen, kijk ik naar de track&trace en daar staat dat afzending is retour gezonden, gelijk ff postNL gebeld en kreeg te horen dat pakketje is rechtstreeks vanuit sorteercentrum terug naar jullie is gegaan. De reden dat ze aangaf was dat de adres niet klopte waarschijnlijk. Het is niet de eerste keer dat wij bij jullie bestellen, dus ik weet niet hoe het nog meer mis kan gaan. Zou hem gisteren krijgen, maar jullie hadden het zoooo druk (volgens jullie) dus we zouden het vandaag krijgen. Waar het op neerkomt: tot 22:00 bestellen, over 2 dagen in huis! Man man man!! Heb er geen woorden voor...
Mijn god wat een aansteller ben jij zeg :roflol:

Tombola: 67

87

Wat zijn de verhoudingen van de nieuwe sports breakfast?

Wat zijn de verhoudingen van de nieuwe sports breakfast?

Bij dezen het label;

Per dosering;
224 kcal
4,4 gram vetten
29,6 gram koolhydraten
2,8 gram vezels
15,1 gram eiwitten
0,07 gram zout

Ingrediënten: havermout, wei-eiwit mix, mager cacaopoeder, fructose,
verdikkingsmiddelen: Xanthaangom en guargom, natuurlijk aroma, lijnzaadolie poeder, zoetstof: natuurlijk stevia.
Allergeneninformatie: bevat melk (lactose), zwaveldioxide/sulfiet, gluten en soja.

:)

Bart

89

Nee, deze worden niet bekent gemaakt. Iedereen die gewonnen heeft, krijg een mail om de prijzen te claimen :) Wat betreft de Whey Smoothie, ga ik morgen voor je achteraan! :)Deze heb ik zo niet beschikbaar! Ja klopt. BCAA's zijn daar het meest geschikt voor. Netzoals EAA's. Spieropbouwend, door toevoeging van de essentiele aminzouren aan de BCAA's. Ziet je spieropbouwend beter. Het zijn minimale verschillen :) Ralf

En weet je miss de andere ingrediënten/voedingswaarde van de whey smoothie ? :D

en heb je hem miss zelf ook geproeft? ben erg benieuwd naar wat ik moet verstellen qua dikte/structuur ervan, lijkt het op een ''echte'' milkshake?

Beste Body&Fit,

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst maar met mijn domheid de omega 369 besteld terwijl ik alleen de omega 3 wilde kopen, is het mogelijk dat jullie deze vervangen met de omega 3? (Zou super zijn namelijk :D!!)

Ordernummer is C2402720

Ik hoor het graag!

Nummer 2 :)

heb je de voedingswaardes voor de perfect protein pancakes? Op de site staat er maar 1, maar bijvoorbeeld de appelkaneel wijkt wel wat af van de original. Chocolate weet ik niet

heb je de voedingswaardes voor de perfect protein pancakes? Op de site staat er maar 1, maar bijvoorbeeld de appelkaneel wijkt wel wat af van de original. Chocolate weet ik niet

oooeh dat klintk lekker appel kaneel of chocolade!
ben ook benieuwd of die afwijken!
en de appel kaneel, zitten daar ook stukjes appel in?

En weet je miss de andere ingrediënten/voedingswaarde van de whey smoothie ? :D en heb je hem miss zelf ook geproeft? ben erg benieuwd naar wat ik moet verstellen qua dikte/structuur ervan, lijkt het op een ''echte'' milkshake?

Hier gaat Ralf even voor je achteraan morgen :)
Zoals je mag verwachten, heeft het de textuur van een smoothie. Het komt inderdaad erg in de buurt van een 'echte' milkshake :)
Ralf kan je ongetwijfeld meer vertellen morgen :cool:

Beste Body&Fit, Ik heb zojuist een bestelling geplaatst maar met mijn domheid de omega 369 besteld terwijl ik alleen de omega 3 wilde kopen, is het mogelijk dat jullie deze vervangen met de omega 3? (Zou super zijn namelijk :D!!) Ordernummer is C2402720 Ik hoor het graag!

Bedankt voor je bestelling! Hij is al in behandeling genomen waardoor het helaas niet meer mogelijk is er veranderingen in aan te brengen. Je hebt het morgen in huis :)

Jazeker :cool:
De voedingswaarden van de Perfect Protein Pancakes chocolate;

Per dosering;
Vetten 1,4 gram
Koolhydraten 13,3 gram
Eiwitten 29,3 gram
Zout 0,2 gram

Ingrediënten: tarwemeel, wei-eiwit concentraat, micellar caseine, geïnstantiseerd calcium caseinaat, wei-eiwit isolaat, wei-eiwit hydrolisaat, ei albumine, mager cacapoeder, fructose, tarwe-eiwit vezels, bakpoeder, silicumdioxide, natriumchloride, citroenzuur, zoetstof; sucralose.
Allergeneninformatie: bevat gluten, zwaveldioxide en sulfieten, melk, soja en ei.

:)

Bart

Nummer 9

Nummer 69

52 voor de loterij!

Hier gaat Ralf even voor je achteraan morgen :) Zoals je mag verwachten, heeft het de textuur van een smoothie. Het komt inderdaad erg in de buurt van een 'echte' milkshake :) Ralf kan je ongetwijfeld meer vertellen morgen :cool: Bedankt voor je bestelling! Hij is al in behandeling genomen waardoor het helaas niet meer mogelijk is er veranderingen in aan te brengen. Je hebt het morgen in huis :) Jazeker :cool: De voedingswaarden van de Perfect Protein Pancakes chocolate; Per dosering; Vetten 1,4 gram Koolhydraten 13,3 gram Eiwitten 29,3 gram Zout 0,2 gram Ingrediënten: tarwemeel, wei-eiwit concentraat, micellar caseine, geïnstantiseerd calcium caseinaat, wei-eiwit isolaat, wei-eiwit hydrolisaat, ei albumine, mager cacapoeder, fructose, tarwe-eiwit vezels, bakpoeder, silicumdioxide, natriumchloride, citroenzuur, zoetstof; sucralose. Allergeneninformatie: bevat gluten, zwaveldioxide en sulfieten, melk, soja en ei. :) Bart

ok thx!! en vraagje over de pancakes

in de appel kaneel, zitten daar ook stukjes appel in?
en heb je daar ook de voedingswaarde van?

en de chocolade wat moet ik me daarbij voorstellen? bruine pannenkoeken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven