- Waardering
- 1.246
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 154kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De voedingswaarden komen nagenoeg overeen. Ik heb de voedingswaarden zo niet bij de hand, maar mocht je besluiten deze te kopen (ok thx!! en vraagje over de pancakes
in de appel kaneel, zitten daar ook stukjes appel in?
en heb je daar ook de voedingswaarde van?
en de chocolade wat moet ik me daarbij voorstellen? bruine pannenkoeken?
) dan wil ik de exacte er wel even voor je bij zoeken hoor
Nee, er zitten geen stukjes appel in en gewone pannenkoeken met een chocolade smaak 
Ik heb in het verleden vaak geklaagd over de levertijd van B&F maar als het goed is moet het ook gezegd worden.
Gisteren bestelde ik een pot creatine, om mijn herstel toch wat te versnellen, en "energy pills" (nooit eerder geprobeerd maar voel dat ik toch nog wat energie tekort kom om hard te trainen (nog niet volledig hersteld natuurlijk) en vandaag werd dit in de namiddag om 15u00 geleverd.
IN het verleden was het altijd zo'n klein oud vrouwtje (55 of zo ) die voor B&F aan mijn deur kwam leveren, maar ook voor andere leveringen, van andere webwinkels was zij het. Het probleem lag dus in het verleden niet bij B F want ik had er haar over aangesproken en ze zei me toen dat ze enkel 's avonds vrij was om de leveringen te doen. Hoe het komt dat het zij niet was die deze keer leverde maar een jonge man, weet ik niet maar ik weet wel dat dit goed is gegaan. Thanks B& F. Snel en goed.
Bedankt voor je mooie complimentenIk heb in het verleden vaak geklaagd over de levertijd van B&F maar als het goed is moet het ook gezegd worden.
Gisteren bestelde ik een pot creatine, om mijn herstel toch wat te versnellen, en "energy pills" (nooit eerder geprobeerd maar voel dat ik toch nog wat energie tekort kom om hard te trainen (nog niet volledig hersteld natuurlijk) en vandaag werd dit in de namiddag om 15u00 geleverd.
IN het verleden was het altijd zo'n klein oud vrouwtje (55 of zo ) die voor B&F aan mijn deur kwam leveren, maar ook voor andere leveringen, van andere webwinkels was zij het. Het probleem lag dus in het verleden niet bij B F want ik had er haar over aangesproken en ze zei me toen dat ze enkel 's avonds vrij was om de leveringen te doen. Hoe het komt dat het zij niet was die deze keer leverde maar een jonge man, weet ik niet maar ik weet wel dat dit goed is gegaan. Thanks B& F. Snel en goed.
Dat is leuk om te horen. Kwa levering hebben we het niet vaak in de hand, maar blij dat de situatie verbetert is. Dat is wat we willen. Snelle en goede levering, van onze goede producten
Veel plezier ermee. Als er iets is, stuur me gerust een PM 
Bedankt voor je bestelling. Ik ga je wens doorgeven. Ik heb geen idee, wat er aan samples is - of ze er uberhaupt zijn - maar geef het door aan de inpakafdelingC2403466
Wat leuke samples zouden tof zijn
Indien mogelijk een sample van BPI sports - bulk muscle cookies and cream graag ;-)
Geen probleem als daar geen samples van bestaan.
Morgen in huis!Je bedoeld die van Quest Nutrition? Nee, daar heb ik helaas geen idee van wanneer deze komen. Het zou al enige tijd terug, maar nog steeds niet leverbaar. IK kan daarom helaas geen indicatie geven.Trouwens al enig idee wanneer de protein chips komen?
Dat ziet er inderdaad niet mooi uitDe medewerkers van PostNL waren wel heel enthousiast toen ze B&F zagen
![]()
![]()
Ze denken dat de verpakkingen net zo sportief zijn als onze producten, dus er wordt flink mee gegooid
Stuur me in een privébericht even je ordernummer + wat er precies stuk gegaan is. Dan lossen we dat netjes op!