MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
72

56 voor de loterij. Indien een foute bingo, kom ik wel langs om een vals liedje te zingen

ok thx!! en vraagje over de pancakes

in de appel kaneel, zitten daar ook stukjes appel in?
en heb je daar ook de voedingswaarde van?

en de chocolade wat moet ik me daarbij voorstellen? bruine pannenkoeken?
De voedingswaarden komen nagenoeg overeen. Ik heb de voedingswaarden zo niet bij de hand, maar mocht je besluiten deze te kopen (:D) dan wil ik de exacte er wel even voor je bij zoeken hoor;) Nee, er zitten geen stukjes appel in en gewone pannenkoeken met een chocolade smaak :)

Ralf

Ik heb in het verleden vaak geklaagd over de levertijd van B&F maar als het goed is moet het ook gezegd worden.
Gisteren bestelde ik een pot creatine, om mijn herstel toch wat te versnellen, en "energy pills" (nooit eerder geprobeerd maar voel dat ik toch nog wat energie tekort kom om hard te trainen (nog niet volledig hersteld natuurlijk) en vandaag werd dit in de namiddag om 15u00 geleverd.
IN het verleden was het altijd zo'n klein oud vrouwtje (55 of zo ) die voor B&F aan mijn deur kwam leveren, maar ook voor andere leveringen, van andere webwinkels was zij het. Het probleem lag dus in het verleden niet bij B F want ik had er haar over aangesproken en ze zei me toen dat ze enkel 's avonds vrij was om de leveringen te doen. Hoe het komt dat het zij niet was die deze keer leverde maar een jonge man, weet ik niet maar ik weet wel dat dit goed is gegaan. Thanks B& F. Snel en goed.

Ik heb in het verleden vaak geklaagd over de levertijd van B&F maar als het goed is moet het ook gezegd worden.
Gisteren bestelde ik een pot creatine, om mijn herstel toch wat te versnellen, en "energy pills" (nooit eerder geprobeerd maar voel dat ik toch nog wat energie tekort kom om hard te trainen (nog niet volledig hersteld natuurlijk) en vandaag werd dit in de namiddag om 15u00 geleverd.
IN het verleden was het altijd zo'n klein oud vrouwtje (55 of zo ) die voor B&F aan mijn deur kwam leveren, maar ook voor andere leveringen, van andere webwinkels was zij het. Het probleem lag dus in het verleden niet bij B F want ik had er haar over aangesproken en ze zei me toen dat ze enkel 's avonds vrij was om de leveringen te doen. Hoe het komt dat het zij niet was die deze keer leverde maar een jonge man, weet ik niet maar ik weet wel dat dit goed is gegaan. Thanks B& F. Snel en goed.

Logisch toch. PostNL rijden veel zzp'ers voor rond. Die rijden in dagdelen. Ik heb hier ook 1x in de paar maande een andere chaffeur.

56

53

53

Smartie incoming

Getal wat onder de honderd staat is natuurlijk 99 :p

33

C2403466

Wat leuke samples zouden tof zijn
Indien mogelijk een sample van BPI sports - bulk muscle cookies and cream graag ;-)

Geen probleem als daar geen samples van bestaan.

Bedankt voor je mooie complimenten :) Dat is leuk om te horen. Kwa levering hebben we het niet vaak in de hand, maar blij dat de situatie verbetert is. Dat is wat we willen. Snelle en goede levering, van onze goede producten :) Veel plezier ermee. Als er iets is, stuur me gerust een PM :)
C2403466

Wat leuke samples zouden tof zijn
Indien mogelijk een sample van BPI sports - bulk muscle cookies and cream graag ;-)

Geen probleem als daar geen samples van bestaan.
Bedankt voor je bestelling. Ik ga je wens doorgeven. Ik heb geen idee, wat er aan samples is - of ze er uberhaupt zijn - maar geef het door aan de inpakafdeling :) Morgen in huis!

Ralf

Trouwens al enig idee wanneer de protein chips komen?

Trouwens al enig idee wanneer de protein chips komen?
Je bedoeld die van Quest Nutrition? Nee, daar heb ik helaas geen idee van wanneer deze komen. Het zou al enige tijd terug, maar nog steeds niet leverbaar. IK kan daarom helaas geen indicatie geven.

Ralf

Nummer 5 voor de loterij

84 voor de tombola :)

De medewerkers van PostNL waren wel heel enthousiast toen ze B&F zagen:(
2repojq.png

104rnfm.png

De medewerkers van PostNL waren wel heel enthousiast toen ze B&F zagen:(
2repojq.png

104rnfm.png
Dat ziet er inderdaad niet mooi uit :) Ze denken dat de verpakkingen net zo sportief zijn als onze producten, dus er wordt flink mee gegooid :( Stuur me in een privébericht even je ordernummer + wat er precies stuk gegaan is. Dan lossen we dat netjes op!

Net weer een order geplaatst, ben benieuwd naar de portable mixer!

C2404006

PS: samples zijn altijd welkom ;)

voor de loterij: nr 88

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven