XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik heb een (ernstige) pinda en (onbewerkte) soja allergie, en wou eigenlijk graag de 100 premium whey van muscletech bestellen.. nu is mijn vraag: weten jullie misschien meer informatie of dit er wel of niet inzit? het kan namelijk zijn dat ik in het ziekenhuis beland als er pinda of soja in blijkt te zitten.

Thanks!
De 100% Whey Protein is wel pinda vrij, maar niet soja vrij. Er zitten eigenlijk aan de meeste eiwitproducten soja-lecithine toegevoegd.
Pakket is aangekomen! 15,22kg pure gains :D

Pakketje is een dagje in de postnl soep rond gegaan... dus 1 dag te laat. Maar...

Belachelijk gewoon dat ik gisteren om 17.00u al een mail had van jullie met een aanbieding voor extra korting voor mijn volgende bestelling. Body & Fit ... dat was een heel krachtig signaal vond ik! Het gaat me niet om die korting... die hoef ik zelfs niet want het is jullie fout immers niet. Maar dat jullie om 17.00u al een mailtje stuurden en daarbij mij het gevoel gaven ook mee op te volgen dat de levering ook correct gebeurd is heel heel heel mooi!
Ook ik voelde al aan mijn water dat het pakket nooit op tijd ging binnen komen daar het nog in NL was om 17.00u (moest naar BE)... dus het was eens zo mooi te zien dat jullie dat ook al opgemerkt hadden.

Knap! Morgen die salade shakers eens testen :cool:
Bedankt voor je compolimenten :thumbs: Veel succes met je spullen :)

Mijn bestelling van vorige week was niet compleet maar dat hebben jullie zeer netjes opgelost. En ook ik kreeg gisteren om 17u een mailtje met kortingscode omdat ook mijn pakketje vertraging had (ook al naar belgie).

Mijn kast begint stilletjesaan vol te staan met jullie potten :)

Jullie hebben er weer een vaste klant bij!

De 100% Whey Protein is wel pinda vrij, maar niet soja vrij. Er zitten eigenlijk aan de meeste eiwitproducten soja-lecithine toegevoegd.

Bedankt voor je compolimenten :thumbs: Veel succes met je spullen :)

De pro-antium dan? er staat soy-oil powder als ingredient.. en ik kan ook tegen soja-saus..

Even een korte vraag, ik heb net mijn potje Silk Aminos opengemaakt nu zitten hier allemaal stukjes(klontjes) in.
Hoort dit of is er wat mis mee?

Pakketje binnen, alleen jammer dat de sample lek was :(

Pakketje: C2480295
Graag goed kijken dat de aantallen en producten de juiste zijn, heb immers al eens m-stak ontvangen ipv stak :)
Al bedankt voor de moeite ;D !

Na jaren van drukte sinds een paar weken weer begonnen in de gym. Natuurlijk moeten er naast het juiste voedingsschema ook een aantal basissupps op de plank staan. Zojuist een bestelling geplaatst bij B&F:

-whey perfection (s'morgens)
-caseïne perfection (s'avonds)
-magnificent (voor op trainingsdagen)
-creaPure (voor op rustdagen)
-marinol omega3
-kokosolie extra virgin

Denk dat ik me daar de komende 2 maanden wel mee kan redden!

Heb er weer (heel veel) zin in!!

Mijn bestelling van vorige week was niet compleet maar dat hebben jullie zeer netjes opgelost. En ook ik kreeg gisteren om 17u een mailtje met kortingscode omdat ook mijn pakketje vertraging had (ook al naar belgie).

Mijn kast begint stilletjesaan vol te staan met jullie potten :)

Jullie hebben er weer een vaste klant bij!
Super om te horen. Soms hebben we dat het wat tegen zit, maar dan lossen we altijd alles netjes op. Ook als de bezorgdienst een fout maakt met de levering :)
De pro-antium dan? er staat soy-oil powder als ingredient.. en ik kan ook tegen soja-saus..
In dat product zit ook Soja-Lecithine. Het is dus persoonlijk of je dat wilt gebruiken.
Even een korte vraag, ik heb net mijn potje Silk Aminos opengemaakt nu zitten hier allemaal stukjes(klontjes) in.
Hoort dit of is er wat mis mee?
De SAA's van Image Sports hebben dat inderdaad. SAA's lossen eigenlijk nooit geheel op, ook niet in water.
Pakketje binnen, alleen jammer dat de sample lek was :(
Zonde! STuur me voor je volgende bestelling even een PM, dan regelen we dat je een extra sachet krijgt!
Pakketje: C2480295
Graag goed kijken dat de aantallen en producten de juiste zijn, heb immers al eens m-stak ontvangen ipv stak :)
Al bedankt voor de moeite ;D !
Bedankt voor je bestelling. Gaan we mee aan de slag. We gaan zorgen dat het helemaal goed komt! Morgen in huis :thumbs:

Ralf

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
True Mass
2610 gram voor 29.90!

Creapure
500 gram voor 9.90!

24hr Fatburn
60 tabbletten (maandverpakking) voor 15.50!

Amino X
30 servings voor 18.50!
70 servings voor 32.50!

Anabolic ZMA
90 capsules voor 7.50!

Cacao Nibs
250 gram voor 3.50!
500 gram voor 6.49!

Crazy
37 doseringen voor 10.90!

Coconut Oil
555 ml voor 5.50!

Uw ordernummer is: C2480793

Voornamelijk vitaminetjes dit keer. En de Twister Power Mixer.

Hebben jullie The Grid Foam Rollers ook in Zwolle liggen?

Super om te horen. Soms hebben we dat het wat tegen zit, maar dan lossen we altijd alles netjes op. Ook als de bezorgdienst een fout maakt met de levering :)

In dat product zit ook Soja-Lecithine. Het is dus persoonlijk of je dat wilt gebruiken.

De SAA's van Image Sports hebben dat inderdaad. SAA's lossen eigenlijk nooit geheel op, ook niet in water.

Zonde! STuur me voor je volgende bestelling even een PM, dan regelen we dat je een extra sachet krijgt!

Bedankt voor je bestelling. Gaan we mee aan de slag. We gaan zorgen dat het helemaal goed komt! Morgen in huis :thumbs:

Ralf

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:54 ----------

top! geen natural smaak aub :roflol:

Dan laat ik het zaterdag wel aan huis leveren, in ieder geval bedankt :)
Graag gedaan. Je kan natuurlijk ook altijd kiezen voor PakjeGemak op onze site. Dan leveren we het bij jou dichstbijzijnde of elders gekozen afhaallocatie. Dan kun je het deze week afhalen, wanneer het jou uitkomt :)

Ralf

Graag gedaan. Je kan natuurlijk ook altijd kiezen voor PakjeGemak op onze site. Dan leveren we het bij jou dichstbijzijnde of elders gekozen afhaallocatie. Dan kun je het deze week afhalen, wanneer het jou uitkomt :)

Ralf

Bedankt voor de tip, maar het word sowieso zaterdag ^^

Bedankt voor de tip, maar het word sowieso zaterdag ^^
Haha, ook altijd goed hoor :thumbs:

---------- Toegevoegd om 11:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:08 ----------

Korting Marathon
Superfood Muesli
500 gram voor 2.69!

Naturel Pindapasta
500 gram voor 2.25!

Assault
30 servings voor 19.90!

Beste body&fit

Snel vraagje, ik ben op zoek naar een Carnitine supplement, nu vind ik op jullie site 4 verschillende opties, welke kunnen jullie mij het beste aanraden?

1. http://www.bodyenfitshop.nl/afslank...rition/l-carnitine-supplement/?sqr=Carnitine&

2. http://www.bodyenfitshop.nl/afslank...utrition/l-carnitine-tartrate/?sqr=Carnitine&

3. http://www.bodyenfitshop.nl/afslank...ransform-l-carnitine-tartrate/?sqr=Carnitine&

4. http://www.bodyenfitshop.nl/afslank.../body-fit-sportsnutrition/acetyl-l-carnitine/

Met sportieve groetjes, Woopwoopwoop!

Wooooppppwoooopwooooppwhoooppp!!:D Ik zou de poedervariant aanbevelen. Prijs/kwaliteit pak je dan per dosering het meeste L-Carnitine. Deze is dus het hoogst gedosseerd. L-Carnitine is niet het smakelijkst, maar puur effectief naar de werking en dosering zit je daarmee het best. Anders zou ik voor de Acety L-Carnitinevorm gaan als je graag goed opneembare carnitine in capsule wilt.

Ralf

---------- Toegevoegd om 13:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:46 ----------

Crush all your records! Ulift is de nieuwe hype onder de pre-workouts!

Wil jij deze pre-workout gratis proberen? We hebben maar 2500 samples, claim dus direct jouw sample via: http://bodyenf.it/gratis-ulift-sample

1z1s0vc.png

Net aangemeld voor de Ulift Sample, ben benieuwd :-) sowieso leuk dat er weer samples worden uitgedeeld van nieuwe merkproducten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven