Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
de vraag is in elke capsule Magnesium Citraat Body Fit t hij momenteel magnesium element 500 mg of 500 mg magnesium citraat?

informatie 2.6 gr magnesiumcitraatpoeder overeenkomend met 400 mg magnesium element

dus wat zou zijn dat we 5 capsule Magnesium Citraat Fit Body moet nemen voor 400 mg magnesium element

Zondag om 5 uur besteld en nu om kwart voor 1 binnen. Erg snelle service!

B&F....klein vraagje omdat ik het ff niet snap.
Die pindakaas poeder bestaat uit 50 eiwit, HEEL lag vet ??? en HEEL hoog carbgehalte ???......hoe kan dat als op de label staat 100% pindas!?
Neem nou een willekeurige pindakaas van jullie of van Meridian Foods, het bestaat voor de helft uit vetten, zoals hoort. Daarna heb je ongeveer 30% eiwitten en kleine 10% zijn carbs.
Alle 3 bovengenoemde bestaan uit 100% pinda's.......wat zie ik over het hoofd?

Die pindakaas poeder bestaat uit 50 eiwit, HEEL lag vet ??? en HEEL hoog carbgehalte ???......hoe kan dat als op de label staat 100% pindas!?
Neem nou een willekeurige pindakaas van jullie of van Meridian Foods, het bestaat voor de helft uit vetten, zoals hoort. Daarna heb je ongeveer 30% eiwitten en kleine 10% zijn carbs.

denk 100% pinda's dat ze geen andere noten gebruiken? :P

Hebben jullie niet meer van de Jay Cutler kleding wat ik kan kopen? Paar van kleur met zijn naam en een ''schets'' van hem erop.

Komt de Whey Perfection smaak White Chocolate Milkshake nog terug? Zo ja, wanneer?

Naturel Pindakaas Poeder
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ZOoo gave foto's van de training met Cutler!! was ik er ook maar bij haha :D

Vraagje over de amino x, krijgen jullie de 70 verpakking ook nog in de smaak green apple?

Net wat dingen besteld, wat samples is altijd leuk :D (hebben jullie toevallig al samples van de whey perfection pindakaas of de ulift preworkout)

C2472909
Ja, Jay Cutler is heel populair merken we. We hebben de meeste foto's al op facebook gezet of instagram met de hashtag #jaycutlerbijbodyenfit :) We krijgen Amino X in de smaak Green Apple zeker weer. Tijdens de weekaanbieding gaat deze erg hard. Ik kan dus niet beloven of het deze week nog lukt :) Bedankt voor je bestelling Casper, morgen in huis!
de vraag is in elke capsule Magnesium Citraat Body Fit t hij momenteel magnesium element 500 mg of 500 mg magnesium citraat?

informatie 2.6 gr magnesiumcitraatpoeder overeenkomend met 400 mg magnesium element

dus wat zou zijn dat we 5 capsule Magnesium Citraat Fit Body moet nemen voor 400 mg magnesium element
Ik leg deze even neer bij de afdeling inkoop. Hun hebben de specificaties en kunnen mij van een antwoord voorzien. Zodra ik het heb, laat ik het je weten waterwolf :)
Zondag om 5 uur besteld en nu om kwart voor 1 binnen. Erg snelle service!
Bedankt voor de mooie complimenten :thumbs: Graag gedaan en jij natuurlijk ook bedankt!
Het is inderdaad lastig, maar eigenlijk heel makkelijk. De pinda's die gebruikt zijn, zijn bewerkt. Ik kan het zelf niet mooier uitleggen: Naturel Pindakaas Poeder heeft de zelfde smaak en structuur als 'normale' pindakaas. Naturel Pindakaas Poeder wordt gemaakt door pinda's langzaam (licht) te roosteren en daarna koud geperst om de olie (vet) te verwijderen. Waardoor een hoog eiwitgehalte, laag vet maar verhoudingsgewijs iets hoger koolhydraatgehalte heeft.
Hebben jullie niet meer van de Jay Cutler kleding wat ik kan kopen? Paar van kleur met zijn naam en een ''schets'' van hem erop.
We hebben op dit moment nog geen Jay Cutler kleding. Dit is vanuit de leverancier speciaal gedrukt voor deze promotietour door Europa. Jay Cutler heeft namelijk zijn eigen kledingmerk Cutlerathletics, dus durf ook niet te zeggen of deze ook daadwerkelijk komen voor zijn supplementenlijn :)
Komt de Whey Perfection smaak White Chocolate Milkshake nog terug? Zo ja, wanneer?
De White Choco smaak komt zeker weer voorradig. Hij wordt momenteel geproduceerd, dus we verwachten zeker nog 2-3 weken voordat deze weer binnen is.

Ralf

moest creatine hebben, was 19,90 dus zou verzendkosten moeten betalen :mad:

toch maar een dipping belt er bij gedaan dan.C2474256

moest creatine hebben, was 19,90 dus zou verzendkosten moeten betalen :mad:

toch maar een dipping belt er bij gedaan dan.C2474256
Bedankt voor je bestelling. De Dipping Belt is echt heel handig, daarmee ga je zeker records zetten! :) Lekker zwaar dippen en optrekken, het helpt je echt voor een doorbraak met dippen of optrekken. Ik vind het zelf superfijn. Must-have:cool: Morgen in huis!

Ralf

---------- Toegevoegd om 17:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:54 ----------

True Mass
2610 gram voor 29.90!

Creapure
500 gram voor 9.90!

24hr Fatburn
60 tabbletten (maandverpakking) voor 15.50!

Amino X
30 servings voor 18.50!
70 servings voor 32.50!

Anabolic ZMA
90 capsules voor 7.50!

Cacao Nibs
250 gram voor 3.50!
500 gram voor 6.49!

Crazy
37 doseringen voor 10.90!

Coconut Oil
555 ml voor 5.50!

Al meer erover bekend wanneer de micellar casein chocolade en chocolade cookie weer in voorraad zijn? Zou eigenlijk vorige week woensdag/donderdag er bleek een vertraging te zijn. Nu is mijn huidige pot bijna leeg en zou wel graag n van deze smaken willen kopen.

Ben ik ook benieuwd naar, ik wacht de navraag van jullie even af

Goeie service! Kwart over 5 besteld en toch nog morgen in huis :D

Al meer erover bekend wanneer de micellar casein chocolade en chocolade cookie weer in voorraad zijn? Zou eigenlijk vorige week woensdag/donderdag er bleek een vertraging te zijn. Nu is mijn huidige pot bijna leeg en zou wel graag n van deze smaken willen kopen.
Ik ga het nogmaals voor je navragen, zodra ik een antwoord heb, laat ik het weten :)
Ben ik ook benieuwd naar, ik wacht de navraag van jullie even af
Navraag staat uit. Heb het persoon in kwestie even een privébericht gestuurd voor aanvullende informatie. Op basis daarvan kunnen we dan een goed antwoord geven. Nog even geduld dus :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

Goeie service! Kwart over 5 besteld en toch nog morgen in huis :D
Graag gedaan. Jij ook bedankt he!:cool:

Ik wil zometeen een bestelling plaatsen, maar vroeg me alvast af of er iets extra's ingepakt kan worden. Dat verdien ik wel, omdat ik mijn bestelling vorige keer later heb ontvangen n nooit iets extra's heb gekregen omdat ik nt te laat ben met mijn vraag :rolleyes:

Edit: Net besteld, ordernummer C2475112

Laatst bewerkt:
Ik wil zometeen een bestelling plaatsen, maar vroeg me alvast af of er iets extra's ingepakt kan worden. Dat verdien ik wel, omdat ik mijn bestelling vorige keer later heb ontvangen n nooit iets extra's heb gekregen omdat ik nt te laat ben met mijn vraag :rolleyes:

Edit: Net besteld, ordernummer C2475112
Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we netjes voor je verwerken en morgen in huis! :) Je bestelling zit al in het orderverwerkingsysteem, maar we gaan ons best doen voor je! We hebben natuurlijk naast scherpe prijzen, leuke cadeaus en snelle levering. Dat extra krijg je dus sowieso deze bestelling al:cool:

Bedankt voor je bestelling. Deze gaan we netjes voor je verwerken en morgen in huis! :) Je bestelling zit al in het orderverwerkingsysteem, maar we gaan ons best doen voor je! We hebben natuurlijk naast scherpe prijzen, leuke cadeaus en snelle levering. Dat extra krijg je dus sowieso deze bestelling al:cool:

Top, hartstikke bedankt :) Ik word echt altijd erg blij van pakketjes van Body en Fit shop. Daar kun je me altijd wakker voor maken :) Ik ben erg benieuwd!

Top, hartstikke bedankt :) Ik word echt altijd erg blij van pakketjes van Body en Fit shop. Daar kun je me altijd wakker voor maken :) Ik ben erg benieuwd!
Wat een mooi compliment. Leuk om te horen :thumbs: Wij gaan zorgen dat jou pakketje weer netjes afgeleverd wordt!

Ralf

Ik bestel er alles

---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------

Ik bestel er alles, aanrader!

Ik bestel er alles

---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------

Ik bestel er alles, aanrader!
Dank je! We proberen zoveel mogelijk aan te bieden, van tonijn tot tshirts en pindakaas tot whey! We doen omns best :)

Ralf

Gisteren voor het eerst getraind met de Ulift Pre-Workout, heerlijk zeg :D Dacht eerst weinig cafene maar daar merk je niets van :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven