- Waardering
- 1.986
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ulift is een fijne pre-workout heGisteren voor het eerst getraind met de Ulift Pre-Workout, heerlijk zegDacht eerst weinig cafene maar daar merk je niets van
![]()
Je kan er echt heel fijn op trainen en je krijgt er een flinke pomp bij 
Haha, nee niet in Denemarken. Ik denk dat de manager van Jay het verschil tussen Nederland en Denemarken niet echt weetZit Body en Fit nu al in Denemarken?
Who wins this pose off between Jay Cutler and a fan in Denmark? #CutlerTour
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dank je! Ik zet het door. Zodra ik een antwoord heb, laat ik het je weten.To be able to send PMs your post count must be 10 or greater.
You currently have 6 posts and you can send PMs to following users only:
voedsel verkoopt nu magnesiumcitraatpoeder op uw site
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/calcium-magnesium/now-foods/magnesium-citraat/#ingredienten
er staat geschreven: 3,7 gr magnesiumcitraatpoeder is gelijk aan 630 mg magnesium
hoe krijg je tot 500 mg magnesium per capsule?
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/magnesium/body-fit-sportsnutrition/magnesium-citraat-500mg/
moet citraat 3,25 g magnesiumpoeder +/- per capsule 500 mg magnesium
500 mg magnesiumcitraatpoeder niet overeenkomt met 500 mg magnesium
Dank je wel.
Bedankt voor je complimenten! Dat is altijd leuk om te lezen dat je er zo tevreden over bent. Met Whey Perfection heb je altijd een topsmaak te pakken, helemaal lekker als je hem met melk in de Twister Mixer doetBestelling net binnengekregen en weer super. Leuke extra'tjes erbij gekregen en de chocolate brownie whey perfection is heerlijk, de twister mixer werkt ook erg goed. Dankjulliewel!

Dank je! Ik zet het door. Zodra ik een antwoord heb, laat ik het je weten.
Nog een aanvulling. Wat we niet begrijpen, waar staat het dik gedrukte geschreven? Op de pagina van onze Magnesium Citraat staat dat niet vermeld.
Ralf
Kom er zo snel mogelijk op terug3,7 g poedervormig magnesium citraat is gelijk aan 630 mg magnesium
het is niet vermeld op uw kaart voor uw magnesium wordt hier gegeven
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/calcium-magnesium/now-foods/magnesium-citraat/#ingredienten
De verklaring hiervoor is dat 500 mg magnesium poeder niet overeenkomt met 500 mg magnesium maar minder

Goed om te horen dat je bestelling weer aangekomen is. Marinol Omega-3 is dagelijks 1 capsule voldoende, maar wanneer je merkt dat je te kort hebt of helemaal geen vis eet. Dan is twee capsules ook mogelijk. 1 caspule raden we eigenlijk altijd aan. Dat doe ik zelf ooksnelle levering van mijn bestelling, echter had ik Marinol Omega-3 voor 2 maanden genomen 60 caps
Als ik kijk op de verpakking moet ik 2 caps per dag nemen en op de website van jullie staat 1 - 2 caps...
De duratie gaat hier wel een beetje de mist in natuurlijk en wat is nu een effectieve dosis...
Zo kan ik mijn Pre work-out ook per 1 gram nemen per keer en 273 keren toekomen...

Per capsule is het zoals ze het zo mooi noemen, 500mg elementaire magnesium. Dus wat daadwerkelijk opgenomen wordt. De overige poeder is er door bewerkingsproces uitgefilterd. Waardoor alle fillers, zoals met de poedervariant van Now Foods, eruit zijn. Dit is dus 500mg opneembare/werkzame magnesium.snelle levering van mijn bestelling, echter had ik Marinol Omega-3 voor 2 maanden genomen 60 caps
Als ik kijk op de verpakking moet ik 2 caps per dag nemen en op de website van jullie staat 1 - 2 caps...
De duratie gaat hier wel een beetje de mist in natuurlijk en wat is nu een effectieve dosis...
Zo kan ik mijn Pre work-out ook per 1 gram nemen per keer en 273 keren toekomen...
en binnen Thx superNaturel Pindakaas Poeder [Afbeelding niet meer beschikbaar] Ja, Jay Cutler is heel populair merken we. We hebben de meeste foto's al op facebook gezet of instagram met de hashtag #jaycutlerbijbodyenfitWe krijgen Amino X in de smaak Green Apple zeker weer. Tijdens de weekaanbieding gaat deze erg hard. Ik kan dus niet beloven of het deze week nog lukt
Bedankt voor je bestelling Casper, morgen in huis! [Afbeelding niet meer beschikbaar] Ik leg deze even neer bij de afdeling inkoop. Hun hebben de specificaties en kunnen mij van een antwoord voorzien. Zodra ik het heb, laat ik het je weten waterwolf
Bedankt voor de mooie complimenten
Graag gedaan en jij natuurlijk ook bedankt! Het is inderdaad lastig, maar eigenlijk heel makkelijk. De pinda's die gebruikt zijn, zijn bewerkt. Ik kan het zelf niet mooier uitleggen: Naturel Pindakaas Poeder heeft de zelfde smaak en structuur als 'normale' pindakaas. Naturel Pindakaas Poeder wordt gemaakt door pinda's langzaam (licht) te roosteren en daarna koud geperst om de olie (vet) te verwijderen. Waardoor een hoog eiwitgehalte, laag vet maar verhoudingsgewijs iets hoger koolhydraatgehalte heeft. We hebben op dit moment nog geen Jay Cutler kleding. Dit is vanuit de leverancier speciaal gedrukt voor deze promotietour door Europa. Jay Cutler heeft namelijk zijn eigen kledingmerk Cutlerathletics, dus durf ook niet te zeggen of deze ook daadwerkelijk komen voor zijn supplementenlijn
De White Choco smaak komt zeker weer voorradig. Hij wordt momenteel geproduceerd, dus we verwachten zeker nog 2-3 weken voordat deze weer binnen is. Ralf
hoop dat je straks bij jullie ''nieuwe'' site ook kan kiezen op smaak om een mailtje te krijgen als t weer op voorraad is. Hopen dat de 70 verpakking in green apple smaak nog komt deze week nu die in de aanbieding is 

Zondag besteld, maar vandaag nog steeds geen levering.
Zou iemand dit even willen nakijken?
ordernummer C2469603
thx

Zondag besteld, maar vandaag nog steeds geen levering.
Zou iemand dit even willen nakijken?
ordernummer C2469603
thx
Super om te horen dat je pakketje aangekomen is. In het weekend besteld, is altijd dinsdag geleverd. Zo nu ook weer het gevalAlsof de leveringsdienst mijn verontrustingen kon horen, het 'pakje' is net aangekomen![]()
Volgende keer, gewoon weer vragen of je T&T in de gaten houden. Dan kunnen we je altijd op de hoogte brengen! Veel plezier met je supplementen.De Whey-HD was een inkoopactie bij de leverancier, waardoor we die extra scherp konden aanbieden. Die acties zijn altijd afwisselend. Zo hebben we nu heel groot 100% Premium Whey Protein in kunnen kopen. Waardoor we nu deze lekkere en goede Whey scherp aanbiedenKomen de BPI proteineshakes binnenkort nog eens in promotie want damn die zijn lekker.

Bedankt voor je bestelling. ZO houden we leuke en nieuwe cadeaus, de Shower Power wordt veel als cadeau gekozen zien weZag dat de micellar casein weer op voorraad was dus weer een leuke bestelling gedaan, als gratis goodie jullie power shower erbij gekozen. Leuk, eens iets anders dan die shakebeker![]()
C2479133
Onlangs al een leuke Salade Shaker toegevoegd. Het houdt niet op
We gaan je order vandaagn og verwerken. Dan heb je die morgen in huis!
Bedankt voor je bestelling. Als je bij ons voortaan je spullen koopt, weet je zeker dat je de beste prijzen, hoge kwaliteit, snelle levering en leuke cadeaus krijgt. Geef het een kans, ik weet zeker dat het je gaat bevallen.Zo eerste keer besteld nu hopen op een pakje deze week, een stuk meer aanbod dan XXL nutrition en iets scherpere prijzen voor Nootropics en vitaminen, maar 65 euro. Voor de de echte duure supps(whey, preworkout;etc.) reken ik 200 al twijfel ik nog tussen XXL en Bodyenfit, al zal het waarschijnlijk never change a winning team zijn haha
Dit is mn bestellingsnummer als je er een klein extratje wil bijsteken
C2479311
Nog een extra tip: L-Theanine is een zeer vaak gebruikt Nootropic, balanceerd alle negatieve effecten van caffeine zoals anxiety. Die vind ik spijtig genoeg niet in NL supp shops
We proberen ook altijd wat extra's in je pakketje te doen als je jouw ordernummer hier plaatst (kunnen het nooit toezeggen, maar doen ons best).
We gaan met je zending aan de slag, morgen in huis!