Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit Body en Fit nu al in Denemarken? :o

Who wins this pose off between Jay Cutler and a fan in Denmark? #CutlerTour

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gisteren voor het eerst getraind met de Ulift Pre-Workout, heerlijk zeg :D Dacht eerst weinig cafene maar daar merk je niets van :P
Ulift is een fijne pre-workout he :) Je kan er echt heel fijn op trainen en je krijgt er een flinke pomp bij :wl:
Zit Body en Fit nu al in Denemarken? :o

Who wins this pose off between Jay Cutler and a fan in Denmark? #CutlerTour

Haha, nee niet in Denemarken. Ik denk dat de manager van Jay het verschil tussen Nederland en Denemarken niet echt weet:D

To be able to send PMs your post count must be 10 or greater.

You currently have 6 posts and you can send PMs to following users only:

voedsel verkoopt nu magnesiumcitraatpoeder op uw site

http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/calcium-magnesium/now-foods/magnesium-citraat/#ingredienten

er staat geschreven: 3,7 gr magnesiumcitraatpoeder is gelijk aan 630 mg magnesium

hoe krijg je tot 500 mg magnesium per capsule?

http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/magnesium/body-fit-sportsnutrition/magnesium-citraat-500mg/

moet citraat 3,25 g magnesiumpoeder +/- per capsule 500 mg magnesium

500 mg magnesiumcitraatpoeder niet overeenkomt met 500 mg magnesium

Dank je wel.

To be able to send PMs your post count must be 10 or greater.

You currently have 6 posts and you can send PMs to following users only:

voedsel verkoopt nu magnesiumcitraatpoeder op uw site

http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/calcium-magnesium/now-foods/magnesium-citraat/#ingredienten

er staat geschreven: 3,7 gr magnesiumcitraatpoeder is gelijk aan 630 mg magnesium

hoe krijg je tot 500 mg magnesium per capsule?

http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/magnesium/body-fit-sportsnutrition/magnesium-citraat-500mg/

moet citraat 3,25 g magnesiumpoeder +/- per capsule 500 mg magnesium

500 mg magnesiumcitraatpoeder niet overeenkomt met 500 mg magnesium

Dank je wel.
Dank je! Ik zet het door. Zodra ik een antwoord heb, laat ik het je weten.

Nog een aanvulling. Wat we niet begrijpen, waar staat het dik gedrukte geschreven? Op de pagina van onze Magnesium Citraat staat dat niet vermeld.

Ralf

Laatst bewerkt:
Bestelling net binnengekregen en weer super. Leuke extra'tjes erbij gekregen en de chocolate brownie whey perfection is heerlijk, de twister mixer werkt ook erg goed. Dankjulliewel!

Dank je! Ik zet het door. Zodra ik een antwoord heb, laat ik het je weten.

Nog een aanvulling. Wat we niet begrijpen, waar staat het dik gedrukte geschreven? Op de pagina van onze Magnesium Citraat staat dat niet vermeld.

Ralf

3,7 g poedervormig magnesium citraat is gelijk aan 630 mg magnesium

het is niet vermeld op uw kaart voor uw magnesium wordt hier gegeven

De verklaring hiervoor is dat 500 mg magnesium poeder niet overeenkomt met 500 mg magnesium maar minder

snelle levering van mijn bestelling, echter had ik Marinol Omega-3 voor 2 maanden genomen 60 caps

Als ik kijk op de verpakking moet ik 2 caps per dag nemen en op de website van jullie staat 1 - 2 caps...

De duratie gaat hier wel een beetje de mist in natuurlijk en wat is nu een effectieve dosis...
Zo kan ik mijn Pre work-out ook per 1 gram nemen per keer en 273 keren toekomen...

3,7 g poedervormig magnesium citraat is gelijk aan 630 mg magnesium

het is niet vermeld op uw kaart voor uw magnesium wordt hier gegeven

De verklaring hiervoor is dat 500 mg magnesium poeder niet overeenkomt met 500 mg magnesium maar minder
Kom er zo snel mogelijk op terug :)
snelle levering van mijn bestelling, echter had ik Marinol Omega-3 voor 2 maanden genomen 60 caps

Als ik kijk op de verpakking moet ik 2 caps per dag nemen en op de website van jullie staat 1 - 2 caps...

De duratie gaat hier wel een beetje de mist in natuurlijk en wat is nu een effectieve dosis...
Zo kan ik mijn Pre work-out ook per 1 gram nemen per keer en 273 keren toekomen...
Goed om te horen dat je bestelling weer aangekomen is. Marinol Omega-3 is dagelijks 1 capsule voldoende, maar wanneer je merkt dat je te kort hebt of helemaal geen vis eet. Dan is twee capsules ook mogelijk. 1 caspule raden we eigenlijk altijd aan. Dat doe ik zelf ook :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 14:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:53 ----------

Per capsule is het zoals ze het zo mooi noemen, 500mg elementaire magnesium. Dus wat daadwerkelijk opgenomen wordt. De overige poeder is er door bewerkingsproces uitgefilterd. Waardoor alle fillers, zoals met de poedervariant van Now Foods, eruit zijn. Dit is dus 500mg opneembare/werkzame magnesium.

Ralf

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------

True Mass
2610 gram voor 29.90!

Creapure
500 gram voor 9.90!

24hr Fatburn
60 tabbletten (maandverpakking) voor 15.50!

Amino X
30 servings voor 18.50!
70 servings voor 32.50!

Anabolic ZMA
90 capsules voor 7.50!

Cacao Nibs
250 gram voor 3.50!
500 gram voor 6.49!

Crazy
37 doseringen voor 10.90!

Coconut Oil
555 ml voor 5.50!

Even een korte vraag, ik heb net mijn potje Silk Aminos opengemaakt nu zitten hier allemaal stukjes in.
Hoort dit of is er wat mis mee?

Naturel Pindakaas Poeder [Afbeelding niet meer beschikbaar] Ja, Jay Cutler is heel populair merken we. We hebben de meeste foto's al op facebook gezet of instagram met de hashtag #jaycutlerbijbodyenfit :) We krijgen Amino X in de smaak Green Apple zeker weer. Tijdens de weekaanbieding gaat deze erg hard. Ik kan dus niet beloven of het deze week nog lukt :) Bedankt voor je bestelling Casper, morgen in huis! [Afbeelding niet meer beschikbaar] Ik leg deze even neer bij de afdeling inkoop. Hun hebben de specificaties en kunnen mij van een antwoord voorzien. Zodra ik het heb, laat ik het je weten waterwolf :) Bedankt voor de mooie complimenten :thumbs: Graag gedaan en jij natuurlijk ook bedankt! Het is inderdaad lastig, maar eigenlijk heel makkelijk. De pinda's die gebruikt zijn, zijn bewerkt. Ik kan het zelf niet mooier uitleggen: Naturel Pindakaas Poeder heeft de zelfde smaak en structuur als 'normale' pindakaas. Naturel Pindakaas Poeder wordt gemaakt door pinda's langzaam (licht) te roosteren en daarna koud geperst om de olie (vet) te verwijderen. Waardoor een hoog eiwitgehalte, laag vet maar verhoudingsgewijs iets hoger koolhydraatgehalte heeft. We hebben op dit moment nog geen Jay Cutler kleding. Dit is vanuit de leverancier speciaal gedrukt voor deze promotietour door Europa. Jay Cutler heeft namelijk zijn eigen kledingmerk Cutlerathletics, dus durf ook niet te zeggen of deze ook daadwerkelijk komen voor zijn supplementenlijn :) De White Choco smaak komt zeker weer voorradig. Hij wordt momenteel geproduceerd, dus we verwachten zeker nog 2-3 weken voordat deze weer binnen is. Ralf
en binnen Thx super :) hoop dat je straks bij jullie ''nieuwe'' site ook kan kiezen op smaak om een mailtje te krijgen als t weer op voorraad is. Hopen dat de 70 verpakking in green apple smaak nog komt deze week nu die in de aanbieding is :D

ps mooie deals weer!!
hebben jullie ook de voedingswaarde van http://www.bodyenfitshop.nl/superfood/kokos/body-en-fit-superfoods/crunchy-coconut-reepjes/
Lijkt me lekker voor in de kwark :)

Zondag besteld, maar vandaag nog steeds geen levering.
Zou iemand dit even willen nakijken?

ordernummer C2469603

thx

Komen de BPI proteineshakes binnenkort nog eens in promotie want damn die zijn lekker.

Zondag besteld, maar vandaag nog steeds geen levering.
Zou iemand dit even willen nakijken?

ordernummer C2469603

thx
Alsof de leveringsdienst mijn verontrustingen kon horen, het 'pakje' is net aangekomen :)
Super om te horen dat je pakketje aangekomen is. In het weekend besteld, is altijd dinsdag geleverd. Zo nu ook weer het geval:cool: Volgende keer, gewoon weer vragen of je T&T in de gaten houden. Dan kunnen we je altijd op de hoogte brengen! Veel plezier met je supplementen.

Komen de BPI proteineshakes binnenkort nog eens in promotie want damn die zijn lekker.
De Whey-HD was een inkoopactie bij de leverancier, waardoor we die extra scherp konden aanbieden. Die acties zijn altijd afwisselend. Zo hebben we nu heel groot 100% Premium Whey Protein in kunnen kopen. Waardoor we nu deze lekkere en goede Whey scherp aanbieden :)

Zag dat de micellar casein weer op voorraad was dus weer een leuke bestelling gedaan, als gratis goodie jullie power shower erbij gekozen. Leuk, eens iets anders dan die shakebeker :D
C2479133

Zo eerste keer besteld nu hopen op een pakje deze week, een stuk meer aanbod dan XXL nutrition en iets scherpere prijzen voor Nootropics en vitaminen, maar 65 euro. Voor de de echte duure supps(whey, preworkout;etc.) reken ik 200 al twijfel ik nog tussen XXL en Bodyenfit, al zal het waarschijnlijk never change a winning team zijn haha :D

Dit is mn bestellingsnummer als je er een klein extratje wil bijsteken :)

C2479311

Nog een extra tip: L-Theanine is een zeer vaak gebruikt Nootropic, balanceerd alle negatieve effecten van caffeine zoals anxiety. Die vind ik spijtig genoeg niet in NL supp shops

Zag dat de micellar casein weer op voorraad was dus weer een leuke bestelling gedaan, als gratis goodie jullie power shower erbij gekozen. Leuk, eens iets anders dan die shakebeker :D
C2479133
Bedankt voor je bestelling. ZO houden we leuke en nieuwe cadeaus, de Shower Power wordt veel als cadeau gekozen zien we :) Onlangs al een leuke Salade Shaker toegevoegd. Het houdt niet op:D We gaan je order vandaagn og verwerken. Dan heb je die morgen in huis! :)
Zo eerste keer besteld nu hopen op een pakje deze week, een stuk meer aanbod dan XXL nutrition en iets scherpere prijzen voor Nootropics en vitaminen, maar 65 euro. Voor de de echte duure supps(whey, preworkout;etc.) reken ik 200 al twijfel ik nog tussen XXL en Bodyenfit, al zal het waarschijnlijk never change a winning team zijn haha :D

Dit is mn bestellingsnummer als je er een klein extratje wil bijsteken :)

C2479311

Nog een extra tip: L-Theanine is een zeer vaak gebruikt Nootropic, balanceerd alle negatieve effecten van caffeine zoals anxiety. Die vind ik spijtig genoeg niet in NL supp shops
Bedankt voor je bestelling. Als je bij ons voortaan je spullen koopt, weet je zeker dat je de beste prijzen, hoge kwaliteit, snelle levering en leuke cadeaus krijgt. Geef het een kans, ik weet zeker dat het je gaat bevallen.:cool: We proberen ook altijd wat extra's in je pakketje te doen als je jouw ordernummer hier plaatst (kunnen het nooit toezeggen, maar doen ons best). :) We gaan met je zending aan de slag, morgen in huis!

Ralf

Hallo,

Ik heb een (ernstige) pinda en (onbewerkte) soja allergie, en wou eigenlijk graag de 100 premium whey van muscletech of Pro-Antium bestellen.. nu is mijn vraag: weten jullie misschien meer informatie of dit er wel of niet inzit? het kan namelijk zijn dat ik in het ziekenhuis beland als er pinda of soja in blijkt te zitten.

Thanks!

Laatst bewerkt:
Pakket is aangekomen! 15,22kg pure gains :D

Pakketje is een dagje in de postnl soep rond gegaan... dus 1 dag te laat. Maar...

Belachelijk gewoon dat ik gisteren om 17.00u al een mail had van jullie met een aanbieding voor extra korting voor mijn volgende bestelling. Body & Fit ... dat was een heel krachtig signaal vond ik! Het gaat me niet om die korting... die hoef ik zelfs niet want het is jullie fout immers niet. Maar dat jullie om 17.00u al een mailtje stuurden en daarbij mij het gevoel gaven ook mee op te volgen dat de levering ook correct gebeurd is heel heel heel mooi!
Ook ik voelde al aan mijn water dat het pakket nooit op tijd ging binnen komen daar het nog in NL was om 17.00u (moest naar BE)... dus het was eens zo mooi te zien dat jullie dat ook al opgemerkt hadden.

Knap! Morgen die salade shakers eens testen :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven