Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan gebeuren, maar het is mij nu in ieder geval duidelijk! Bij deze mijn nieuwe bestelling: 129292
Dit keer alleen een aantal merken eiwitrepen voor de vakantie. Mocht een van de merken mij bevallen, bestel ik na de vakantie waarschijnlijk wel een hele doos. Maak er maar iets moois van, komt vast wel goed dit keer!![]()

Hey B&F, wat is de normale prijs van de Peptide Pro?
Als het een groot verschil is kan ik nog even snel een bestelling plaatsen.![]()

Enkele vragen:
wanneer komt Ultimate nutrition egg protein terug binnen of is die al terug, of heb is er een andere pure ei proteine.
De hydroxycut hardcore X ik had ergens opgevangen dat ze gingen stoppen daarmee, of ben ik hierover misgeïnformeerd?
en 3; zou je eens kunnen kijken naar het statuut voor bestelling 128830, want er blijft "zending is voorgemeld" staan
vroeger kwamen men bestellingen steeds een dag erna toe maar de laatste keren is er steeds wel een probleem vandaar toch even checken
[SARCASTISCH]Van wie heb je dat toch?[/SARCASTISCH]

Jullie kunnen ook kleren verkopen
Iets van GW ofzo (tanktops)

vraagje:
als bij isolate whey geen andere smaak te selecteren is dan naturel, doe ik iets verkeerd of is die voor het moment uitverkocht?

En nog een vraagje, hebben jullie een vetverbrander zonder een cayennepeper extract erin, men trainingsmaat is allergisch vandaar
(we bestellen altijd samen)

Ohja @ B&F, mochten der weer shirts komen, graag ook kleinere maten dan L.
Voor de kleinere onder ons![]()

En nog een vraagje, hebben jullie een vetverbrander zonder een cayennepeper extract erin, men trainingsmaat is allergisch vandaar
(we bestellen altijd samen)
Toch goed mogelijk dat het door het bier/roken kwam, alles wat ik at kwam er na 6 uur half verteerd weer uit (niet via mn mond dan haha) en bleef drijven ondanks 4x doorspoelen
Mja... too many details
ik heb juist mijn bestelling ontvangen 127905 maar voor de derde keer op rij geen samples ontvangen

Samples krijgen is geen recht, miss heb je de volgende keer wel geluk dat je een sample krijgt.ik heb juist mijn bestelling ontvangen 127905 maar voor de derde keer op rij geen samples ontvangen
Samples krijgen is geen recht, miss heb je de volgende keer wel geluk dat je een sample krijgt.

Pakketje weer binnen, thanks
Fijn dat niet de hele doos vol zat met van die k*t chips![]()
Kan mij voorstellen dat vulmiddel soms irritant is.. We krijgen hier binnenkort ook een nieuwe oplossing voor trouwens.bedankt! Pakketje netjes volgende dag binnen. Staat helaas nog bij de buren die niet thuis zijnKan er zo niet tegen. Ookal weet ik wat ik besteld heb, voel toch echt de behoefte mijn pakketje te openen...
ook al weet je wat erin zit.. Ik snap wat je bedoeld.Ja, kwaliteit op eenzame hoogte
---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:38 ----------
Daar ben ik het dus helemaal mee eens.
Weten jullie misschien hoe het zit met deze bestelling?
Referentie nummer: 128660
Faktuur datum: 23-07-2010
Betaalmethode: Vooruitbetaling