AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omg Shape, tuurlijk van jou van wie anders JwTzeLLuFF

Kan gebeuren, maar het is mij nu in ieder geval duidelijk! Bij deze mijn nieuwe bestelling: 129292

Dit keer alleen een aantal merken eiwitrepen voor de vakantie. Mocht een van de merken mij bevallen, bestel ik na de vakantie waarschijnlijk wel een hele doos. Maak er maar iets moois van, komt vast wel goed dit keer! ;)

Vandaag al in huis!:)

---------- Toegevoegd om 09:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:07 ----------

Hey B&F, wat is de normale prijs van de Peptide Pro?
Als het een groot verschil is kan ik nog even snel een bestelling plaatsen. :)

10 euro duurder voor de 2kg.. wel de moeite waard:cool:

---------- Toegevoegd om 09:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:08 ----------

Enkele vragen:

wanneer komt Ultimate nutrition egg protein terug binnen of is die al terug, of heb is er een andere pure ei proteine.

De hydroxycut hardcore X ik had ergens opgevangen dat ze gingen stoppen daarmee, of ben ik hierover misgeïnformeerd?

en 3; zou je eens kunnen kijken naar het statuut voor bestelling 128830, want er blijft "zending is voorgemeld" staan
vroeger kwamen men bestellingen steeds een dag erna toe maar de laatste keren is er steeds wel een probleem vandaar toch even checken

De Egg Proteine van Optimum nutrition komt vandaag weer binnen.

De Hydroxycut weet ik eigenlijk niet, niets van vernomen nog..

128830;
De zending is gesorteerd in land van bestemming. Zal dus vandaag/morgen worden aangeboden.

---------- Toegevoegd om 09:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:14 ----------

[SARCASTISCH]Van wie heb je dat toch?:D[/SARCASTISCH]

We gaan ermee bezig!:)

vraagje:

als bij Micro Whey Proteine Isolate geen andere smaak te selecteren is dan naturel, doe ik iets verkeerd of is die voor het moment uitverkocht?

Jullie kunnen ook kleren verkopen :P

Iets van GW ofzo (tanktops)

Dat moet ik even overleggen maar ook dat sluiten we in de nabije toekomst niet uit..:D

---------- Toegevoegd om 09:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:17 ----------

vraagje:

als bij isolate whey geen andere smaak te selecteren is dan naturel, doe ik iets verkeerd of is die voor het moment uitverkocht?

Nee, alle smaken zijn uitverkocht. Volgende week krijgen we de nieuwe!

Ik geef het direct aan als de 100% Isolaat binnen is:)

Ohja @ B&F, mochten der weer shirts komen, graag ook kleinere maten dan L.
Voor de kleinere onder ons :P

En nog een vraagje, hebben jullie een vetverbrander zonder een cayennepeper extract erin, men trainingsmaat is allergisch vandaar

(we bestellen altijd samen)

En nog een vraagje, hebben jullie een vetverbrander zonder een cayennepeper extract erin, men trainingsmaat is allergisch vandaar

in hydroxcycut hardcore X zit capsicum anuum die mag je dus zéker NIET bestellen
bij lipo-6/lipo-6x staat er enkel een blend, kan ook best zijn dat er iets van cayennepeper extract in zit en denk niet dat Ilco de 'geheime blend' weet.. dus better be safe than sorry..
mss best gewoon voor de fast diet gaan? huismerk van B&F en zo kan Ilco je het 100% garanderen datr geen cayennepeper extract in zit?

hoe duur gaat de isolaat kosten

We denken nog even na over een introductie-actie of iets leuks...:cool:
We zijn er nog niet helemaal uit:D

---------- Toegevoegd om 11:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:23 ----------

Ohja @ B&F, mochten der weer shirts komen, graag ook kleinere maten dan L.
Voor de kleinere onder ons :P

Ja, geen probleem:)

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------

Fast Diet (behoorlijk gedoseerd en ook prijs-kwaliteit sterk
Zit geen Cayenne in, of er over de productielijn wel eens een prodcut gaat met Cayenne durf ik eigenlijk niet te zeggen maar dan wordt het uberhaupt lastig..

Laatst bewerkt:
Net terug gekomen van festival. Pre-workout pilletjes uiteraard genomen maar ergens werkten ze toch niet zo goed, misschien door het bier? Ik had er op een gegeven moment 3 tegelijk met een caffeine capsule erbij, pas na een paar uurtjes met goede stamp muziek werd ik een tikkie energieker (of agressiever ook wel omdat er een paar idioten voor me stonden).

Ze deden wel wat maar niet echt de eerder waargenomen *RAGE, GTFO* feeling zeg maar.

Maar goed, volgende keer dan maar 4:p Toch goed mogelijk dat het door het bier/roken kwam, alles wat ik at kwam er na 6 uur half verteerd weer uit (niet via mn mond dan haha) en bleef drijven ondanks 4x doorspoelen:o Mja... too many details???

Kan inderdaad goed met het bier te maken hebben inderdaad:D

ik heb juist mijn bestelling ontvangen 127905 maar voor de derde keer op rij geen samples ontvangen

pakketje binne toppie

Laatst bewerkt:
Pakketje weer binnen, thanks :)

Fijn dat niet de hele doos vol zat met van die k*t chips :P

bedankt! Pakketje netjes volgende dag binnen. Staat helaas nog bij de buren die niet thuis zijn:( Kan er zo niet tegen. Ookal weet ik wat ik besteld heb, voel toch echt de behoefte mijn pakketje te openen...

Weten jullie misschien hoe het zit met deze bestelling? :p

Referentie nummer: 128660
Faktuur datum: 23-07-2010
Betaalmethode: Vooruitbetaling

Ok, dank je.:)

---------- Toegevoegd om 18:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:50 ----------

Pakketje weer binnen, thanks :)

Fijn dat niet de hele doos vol zat met van die k*t chips :P

:D Kan mij voorstellen dat vulmiddel soms irritant is.. We krijgen hier binnenkort ook een nieuwe oplossing voor trouwens.

---------- Toegevoegd om 18:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:51 ----------

bedankt! Pakketje netjes volgende dag binnen. Staat helaas nog bij de buren die niet thuis zijn:( Kan er zo niet tegen. Ookal weet ik wat ik besteld heb, voel toch echt de behoefte mijn pakketje te openen...

Nog even geduld:D ook al weet je wat erin zit.. Ik snap wat je bedoeld.

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:52 ----------

Ja, kwaliteit op eenzame hoogte

---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:38 ----------

Daar ben ik het dus helemaal mee eens.

:thumbs:

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:54 ----------

Weten jullie misschien hoe het zit met deze bestelling? :p

Referentie nummer: 128660
Faktuur datum: 23-07-2010
Betaalmethode: Vooruitbetaling

Ik kan hier vandaan de status niet checken maar dit doe ik morgenochtend direct voor je. Geef het je dan ook direct door via email:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven