Al enig idee wanneer Black Burn - Stacker 2 binnenkomt en kan je dat combineren met ZMA en TMS? (Whey lijkt mij geen probleem)
Black Burn komt pas over 1-2 maanden heb ik vernomen
De combi kan heel goed..Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al enig idee wanneer Black Burn - Stacker 2 binnenkomt en kan je dat combineren met ZMA en TMS? (Whey lijkt mij geen probleem)
De combi kan heel goed..
Je vraagt dus een persoonlijke ervaring? Komt ie...
Ik heb ZMA van B&F 30 dagen lang gebruikt, 3 per dag zoals voorgeschreven. Ik ben een "lichte" slaper en ik moet bekennen dat ik 30 dagen lang ontzettend lekker heb geslapen een veel diepere slaap, waardoor ik heel uitgerust wakker werdt. Niet meer s'nachts eruit om te
urineren (zal het netjes houden) . Het is niet echt een testobooster, maar het doet wel degelijk wat, Omdat ik goed uitgerust wakker werdt herstelde mijn lichaam (spieren) zich natuurlijk ook veel beter, De "ochtendlul"
ahumm excuses voor het taalgebruik , was ook veel harder. ben ook nog maar een 45+,
Dus ja bij mij deed ZMA van B&F wel degelijk wat, en ik denk bij jou ook.
Probeer het en je weet het.
(Ryu en steven G hadden hier ook al op geantwoordt maar je vroeg een persoonlijke ervaring)
. Denk dat ik het ook eens ga aanschaffen en eens zien wat ik er persoonlijk van vind.Thanks man, Karma. Denk dat ik het ook eens ga aanschaffen en eens zien wat ik er persoonlijk van vind.
Heb m'n eerste bestelling binnen: Whey Perfection, berry blast.
Prima smaak, snelle service, shakebeker erbij.
Maarrr..zonder schep?
Hoort dit? Nu moet ik m'n weegschaal en ene lepel gebruiken om af te wegen.
Damn, had al wat geschud enzo maar zag mezelf al staan tot m'n oksel in die pot en dan niks..
Al nagedacht dat ik nooit deze vraag tegen gekomen ben. Maar toch dus, ok, ff een duik nemen.
-moment-

bestelling geplaatst en betaald !
Nog even een vraag : Hoe zit het met het gebruik van creatine tijdens de Cut ? Ik heb momenteel nog krealkalyne liggen en een doos TMS. Ik dacht de TMS te laten voor de bulk aangezien hier toch ook wat koolhydraten inzitten en dit nemen voor een cardio/KT-sessie in de Cut misschien toch niet zo optimaal is ? De krealkalyne zie ik geen negatieve effecten op de cut van in, maar heeft het ook wel nog zijn positieve werking. Creatine heeft in de eerste plaats toch een spieropbouwende werking (wat in de cut quasi nihil is), en als bijwerking herstelbevorderend. Voor enkel dat laatste zou ik dan toch maar de creatine laten vallen en de vitamines en eiwitten wat gaan opschroeven, niet ?
Hebbe, thanks twister.
edit: ja dacht dat zo'n ding groter zou zijn joh

Hebbe, thanks twister.
edit: ja dacht dat zo'n ding groter zou zijn joh

Ik heb zoveel van die scoops, dat ik bij mijn huidige pot gister de scoop tegen kwam tijdens het scheppen
Die Total Muscle Solution, is die ook goed te gebruiken als post-WO alleen?

sommige dosissen zijn zo uitgerekend dat aan aanbevolen dagelijkse dosis zit wnr je pre en post neemt.. maar als je bvb een andere pre-wo neemt bvb crack, kan je ook wel post-wo TMS nemen (doe ik soms) en al bij al enkel gwn TMS post-wo gaat ook nog wel denk ik, die herstellende ingredienten zullen je zeker helpen![]()
Dus het gaat helpen alleen met TMS als pre werkt het nog beter.
Ik gebruik nu result, maar dat lijkt me niet echt een pre-WO product.

Nee, zit nog niet echt schot in helaas, ben met alles tegelijk bezig alleen de PeptoPro heb ik nog niet opgepakt om eerlijk te zijn![]()

nee als je dan servings wilt uitsparen zou ik eerder post en pre TMS doen en result op rustdagen![]()
Klinkt goed, ik zal na mijn vakantie het gaan proberen!
Zojuist weer pot whey bestel, ref nr: 129962
Zou je er dit keer een sample van Pre Workout Pill bij kunnen doen? Ben benieuwd wat dit met me doet!
Dank