XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je vraagt dus een persoonlijke ervaring? Komt ie...
Ik heb ZMA van B&F 30 dagen lang gebruikt, 3 per dag zoals voorgeschreven. Ik ben een "lichte" slaper en ik moet bekennen dat ik 30 dagen lang ontzettend lekker heb geslapen een veel diepere slaap, waardoor ik heel uitgerust wakker werdt. Niet meer s'nachts eruit om te
urineren (zal het netjes houden) . Het is niet echt een testobooster, maar het doet wel degelijk wat, Omdat ik goed uitgerust wakker werdt herstelde mijn lichaam (spieren) zich natuurlijk ook veel beter, De "ochtendlul"
ahumm excuses voor het taalgebruik , was ook veel harder. ben ook nog maar een 45+, :D
Dus ja bij mij deed ZMA van B&F wel degelijk wat, en ik denk bij jou ook.
Probeer het en je weet het.
(Ryu en steven G hadden hier ook al op geantwoordt maar je vroeg een persoonlijke ervaring)

Thanks man, Karma ;) . Denk dat ik het ook eens ga aanschaffen en eens zien wat ik er persoonlijk van vind.

bestelling geplaatst en betaald !

Nog even een vraag : Hoe zit het met het gebruik van creatine tijdens de Cut ? Ik heb momenteel nog krealkalyne liggen en een doos TMS. Ik dacht de TMS te laten voor de bulk aangezien hier toch ook wat koolhydraten inzitten en dit nemen voor een cardio/KT-sessie in de Cut misschien toch niet zo optimaal is ? De krealkalyne zie ik geen negatieve effecten op de cut van in, maar heeft het ook wel nog zijn positieve werking. Creatine heeft in de eerste plaats toch een spieropbouwende werking (wat in de cut quasi nihil is), en als bijwerking herstelbevorderend. Voor enkel dat laatste zou ik dan toch maar de creatine laten vallen en de vitamines en eiwitten wat gaan opschroeven, niet ?

Net weer een bestelling geplaatst, 4.5 kg van de overheerlijke berry blast whey perfection yumyum!

ref nr 129869

De gratis shakebeker hoef ik overigens niet, ik heb er al zat xD Een sample van een proteinebar zou ik zeer op waarde stellen, ik zoek namelijk nog iets dergelijks omdat ik vaak op reis ben, maar ik ben nogal huiverig wegens voorgaande smaakervaringen :/

Heb m'n eerste bestelling binnen: Whey Perfection, berry blast.

Prima smaak, snelle service, shakebeker erbij.

Maarrr..zonder schep?

Hoort dit? Nu moet ik m'n weegschaal en ene lepel gebruiken om af te wegen.

Heb m'n eerste bestelling binnen: Whey Perfection, berry blast.

Prima smaak, snelle service, shakebeker erbij.

Maarrr..zonder schep?

Hoort dit? Nu moet ik m'n weegschaal en ene lepel gebruiken om af te wegen.

Nee je moet ff graaien, hij is denk ik gezakt.

Damn, had al wat geschud enzo maar zag mezelf al staan tot m'n oksel in die pot en dan niks..
Al nagedacht dat ik nooit deze vraag tegen gekomen ben. Maar toch dus, ok, ff een duik nemen.

-moment-

Damn, had al wat geschud enzo maar zag mezelf al staan tot m'n oksel in die pot en dan niks..
Al nagedacht dat ik nooit deze vraag tegen gekomen ben. Maar toch dus, ok, ff een duik nemen.

-moment-

haha ja moet gwn met een vork er wat in rondroeren en dan kom je wel iets 'hards' tegen :D

Hebbe, thanks twister.

edit: ja dacht dat zo'n ding groter zou zijn joh

Laatst bewerkt:
bestelling geplaatst en betaald !

Nog even een vraag : Hoe zit het met het gebruik van creatine tijdens de Cut ? Ik heb momenteel nog krealkalyne liggen en een doos TMS. Ik dacht de TMS te laten voor de bulk aangezien hier toch ook wat koolhydraten inzitten en dit nemen voor een cardio/KT-sessie in de Cut misschien toch niet zo optimaal is ? De krealkalyne zie ik geen negatieve effecten op de cut van in, maar heeft het ook wel nog zijn positieve werking. Creatine heeft in de eerste plaats toch een spieropbouwende werking (wat in de cut quasi nihil is), en als bijwerking herstelbevorderend. Voor enkel dat laatste zou ik dan toch maar de creatine laten vallen en de vitamines en eiwitten wat gaan opschroeven, niet ?

Je zou beide eventueel combineren. Kre Alkalyn dan op rustdagen en op trainingsdagen voor de training. Op trainingsdagen neem je dan na de training TMS voor beter herstel. Dat is altijd belangrijk. (rustdagen geen TMS)

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:30 ----------

Hebbe, thanks twister.

De scoop zit er altijd in!:D

Ik heb 2 vraagkes ;)

Ik gebruik nu WHEY perfection maar die is bijna op! Nu wil ik de Guaranteed muscle stack bij jullie bestellen (Whey perfection + Anabolic WMS) Deze stack lijkt me beter in de bulk dan alleen de WHEY ofniet?

En vraag 2 :)
Ik heb laatst een pot CEE besteld, ik houd me aan de aanbevolen hoeveelheden per dag, ik drink genoeg water. Dus volgens mij doe ik niks verkeerd, maar sinds ik de CEE neem ben ik gigantisch aan de spetterpoep :+ Ik ben toen even gestopt en het verdween, toen begon ik weer en ja hoor weer aan de race.. Enig idee hoe dit kan en is er een oplossing voor?

Thnx alvast!

Hebbe, thanks twister.

Ik heb zoveel van die scoops, dat ik bij mijn huidige pot gister de scoop tegen kwam tijdens het scheppen :o

Die Total Muscle Solution, is die ook goed te gebruiken als post-WO alleen?

Ik heb zoveel van die scoops, dat ik bij mijn huidige pot gister de scoop tegen kwam tijdens het scheppen :o

Die Total Muscle Solution, is die ook goed te gebruiken als post-WO alleen?

sommige dosissen zijn zo uitgerekend dat aan aanbevolen dagelijkse dosis zit wnr je pre en post neemt.. maar als je bvb een andere pre-wo neemt bvb crack, kan je ook wel post-wo TMS nemen (doe ik soms) en al bij al enkel gwn TMS post-wo gaat ook nog wel denk ik, die herstellende ingredienten zullen je zeker helpen :cool:

sommige dosissen zijn zo uitgerekend dat aan aanbevolen dagelijkse dosis zit wnr je pre en post neemt.. maar als je bvb een andere pre-wo neemt bvb crack, kan je ook wel post-wo TMS nemen (doe ik soms) en al bij al enkel gwn TMS post-wo gaat ook nog wel denk ik, die herstellende ingredienten zullen je zeker helpen :cool:

Dus het gaat helpen alleen met TMS als pre werkt het nog beter.
Ik gebruik nu result, maar dat lijkt me niet echt een pre-WO product.

nee als je dan servings wilt uitsparen zou ik eerder post en pre TMS doen en result op rustdagen :)

Klinkt goed, ik zal na mijn vakantie het gaan proberen!

Zojuist weer pot whey bestel, ref nr: 129962
Zou je er dit keer een sample van Pre Workout Pill bij kunnen doen? Ben benieuwd wat dit met me doet!

Dank

Klinkt goed, ik zal na mijn vakantie het gaan proberen!

Zojuist weer pot whey bestel, ref nr: 129962
Zou je er dit keer een sample van Pre Workout Pill bij kunnen doen? Ben benieuwd wat dit met me doet!

Dank

Ben zelf zeer cafeinegevoelig en heb pre-wo's lang geschuwd. Heb toen wat verder gezocht en pre wo power pill gevonden en eigenlijk liggen de dosissen cafeine hier redelijk laag in per pil (100mg caff en 20 mg geranium als ik het goed voorheb), terwijl supps zoals noXplode rond de 400 liggen soms. Meteen besteld en super tevreden van. 1 pilletje is voldoende voor mij om te staan zweten en scherp te staan op mijn KT. Als je het niet voelt pak je gewoon nog een pil. Voor de prijs moet je het niet laten en je zit tenminste niet te klooien met (weeral) een extra shake of die serving-zakjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven