AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zorgt ZMA voor acne vermindering aangezien het Zink bevat?

@B&F,

Bedankt voor het antwoord, nu weet ik waar het staat en dat het oke is.
Effe wat anders: jullie kunnen niet voor 100% ...............
Sorry hoor, maar volgens mij doen jullie wel 200% jullie best.
Dat er zeikerds zijn die moelijk doen om gratis samples, die hou je toch wel. Supersnelle service, supersnelle levering, en een klantenondersteuning waar je u tegen zegt, wat wil je nog meer.
Body en fit shop kwaliteit op eenzame hoogte!

:thumb:Dank je!!

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

Ben het met Damocell eens, jullie zijn echt klantgericht. Maken uitzonderingen zoals ik toen alleen Bidons en Shakebekers nodig had wat normaal alleen bij besteld kan worden.
Enige minpuntje die ik kan bedenken is dat de accessoires geen eigen sectie hebben, soms lastig zoeken. Voor de rest geef ik jullie een dikke 10 ;)

Altijd leuk om te lezen! Thanks:)

---------- Toegevoegd om 20:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

Graag gedaan:) Verstuur ik morgen voor je.

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

Dank je!!:)

---------- Toegevoegd om 20:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------

Het referentienummer is 126787. Het liefst pre-workout samples :thumbs:

Dank je:) Verstuur ik morgen voor je...

---------- Toegevoegd om 20:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------

Zorgt ZMA voor acne vermindering aangezien het Zink bevat?

Zeker het proberen waard, vaker vernomen dat het echt heel goed kan helpen.

Hey ilco, ik dacht dat ik vanmiddag een berichtje verstuurd had met de vraag of ik wat sampletjes bij mijn bestelling kan krijgen omdat dit vorige keer er niets meer bij zat (waarschijnlijk iets te laat laten weten :P) en omdat ik weer wat nieuwe producten uit wil proberen om te kijken of er nog wat leuks bij zit :)

Ref: 128986

Alvast bedankt,

Groetjes Sdhbuilding/Steven

..

Laatst bewerkt:
Net een bestelling gedaan. Ref: 129122. Samples zijn altijd welkom, of anders een shakebeker. Zag er zo snel geen op je site staan, en de zoekterm ''beker'' leverde niets op. Als je ze wel verkoopt snap ik trouwens dat je ze niet weggeeft hoor! Samples vind ik al altijd leuk om te proberen, TMS en whey heb ik al dus kijk amar wat je hebt liggen! Alvast bedankt voor de snelle service! (beetje voorbarig, maar was vorige keer ook snel!)

Laatst bewerkt:
Zou het misschien geen optie zijn om site eventueel iets aan te passen met een sectie accessoires ? Bijvoorbeeld de shakebekers, bidon, handschoentjes, straps en pillenbox.
Eventuele t-shirts en handdoeken in de nabije toekomst ;).
Het is dat nu weet welk merk die straps hebben anders had ik me weer rot gezocht en bovenstaande had problemen met shakebeker opzoeken.

Hey ilco, ik dacht dat ik vanmiddag een berichtje verstuurd had met de vraag of ik wat sampletjes bij mijn bestelling kan krijgen omdat dit vorige keer er niets meer bij zat (waarschijnlijk iets te laat laten weten :P) en omdat ik weer wat nieuwe producten uit wil proberen om te kijken of er nog wat leuks bij zit :)

Ref: 128986

Alvast bedankt,

Groetjes Sdhbuilding/Steven

Dank je:) Regel ik voor je!

---------- Toegevoegd om 09:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:27 ----------

Net een bestelling gedaan. Ref: 129122. Samples zijn altijd welkom, of anders een shakebeker. Zag er zo snel geen op je site staan, en de zoekterm ''beker'' leverde niets op. Als je ze wel verkoopt snap ik trouwens dat je ze niet weggeeft hoor! Samples vind ik al altijd leuk om te proberen, TMS en whey heb ik al dus kijk amar wat je hebt liggen! Alvast bedankt voor de snelle service! (beetje voorbarig, maar was vorige keer ook snel!)

Dank je, voor de bestelling:) De shakebeker regel ik voor je:cool:

---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:28 ----------

Zou het misschien geen optie zijn om site eventueel iets aan te passen met een sectie accessoires ? Bijvoorbeeld de shakebekers, bidon, handschoentjes, straps en pillenbox.
Eventuele t-shirts en handdoeken in de nabije toekomst ;).
Het is dat nu weet welk merk die straps hebben anders had ik me weer rot gezocht en bovenstaande had problemen met shakebeker opzoeken.

:D ga ik deze week nog regelen!

Wat een service weer, Toppie:thumbs:
En misschien een domme vraag ?
Wat is nou het verschil tussen die straps van M Double You ?
Beide zijn Neopreen staat er ?

Laatst bewerkt:
Wat een service weer, Toppie:thumbs:
En misschien een domme vraag ?
Wat is nou het verschil tussen die straps van M Double You ?
Beide zijn Neopreen staat er ?

die duurdere zijn iets dikker rondom je pols (goed kijken naar de foto) zodat het minder zou kunnen snijden/zachter aanvoelt denk ik..:D

OMG, mooi dat ik het vroeg dan.
Zit verdomd groot litteken op me linkerhand die eindigt bij bovenkant pols.
Minder snijden moet ik dus zeker hebben :P
Thanks voor de hulp Steven :thumbs:

Bestelling geplaats
Ref: 129156

Laatst bewerkt:
Nadeel met die zijn, het schuim beschermt wel goed inderdaad.
Maar kan ze niet strak zetten, litteken zit precies op dat gewricht :(
Had in het begin ook handschoentjes voor extra ondersteuning pols. Deed meer kwaad dan goed voor het litteken.

Nadeel met die zijn, het schuim beschermt wel goed inderdaad.
Maar kan ze niet strak zetten, litteken zit precies op dat gewricht :(
Had in het begin ook handschoentjes voor extra ondersteuning pols. Deed meer kwaad dan goed voor het litteken.

litteken is niet erg toch? of is het een verse "wond" ?

Zojuist 129260 geplaatst.
Vergeten te vragen om samples, hebben jullie samples van Micellar?

Heb het litteken al 20 jaar dus vers is die niet :P
Hmm lastig uit te leggen denk ik.
Bij het gewricht aan de buitenkant van je pols zit dat botje, precies op dat punt eindigt die.
Is ook meteen het gevoeligste van het litteken nog, ook met bepaalde oefeningen merk ik helaas.
Zal ook waarschijnlijk pas echt weten of die straps niet in de weg zitten als ik ze gebruik voor het eerst.

hmmm, ik moet zeggen dat ik dat ook niet helemaal begrijp.
En mbt de smaak had je best even een mailtje of een telefoontje mogen ontvangen:cool: met de vraag of een andere smaak ook eventueel goed is. Dat had netter geweest.

We hanteren echt het systeem dat we alleen de smaken aangeven die we ook echt hebben. Gaat er een smaak op dat gaat deze optie er even af en komt deze weer binnen dan staat deze er weer bij. Dit wordt constant bijgehouden voor elk product. :rolleyes: Dit is denk ik even fout gegaan, dat kan gebeuren maar even contact opnemen had zeker gekund.

Excuses voor het ongemak!

Geef mij bij een eventueel volgende bestelling het referentienummer maar even door, dan maak ik er een extra mooi pakket van.;)

Kan gebeuren, maar het is mij nu in ieder geval duidelijk! Bij deze mijn nieuwe bestelling: 129292

Dit keer alleen een aantal merken eiwitrepen voor de vakantie. Mocht een van de merken mij bevallen, bestel ik na de vakantie waarschijnlijk wel een hele doos. Maak er maar iets moois van, komt vast wel goed dit keer! ;)

Hey B&F, wat is de normale prijs van de Peptide Pro?
Als het een groot verschil is kan ik nog even snel een bestelling plaatsen. :)

Enkele vragen:

wanneer komt Ultimate nutrition egg protein terug binnen of is die al terug, of heb is er een andere pure ei proteine.

De hydroxycut hardcore X ik had ergens opgevangen dat ze gingen stoppen daarmee, of ben ik hierover misgeïnformeerd?

en 3; zou je eens kunnen kijken naar het statuut voor bestelling 128830, want er blijft "zending is voorgemeld" staan
vroeger kwamen men bestellingen steeds een dag erna toe maar de laatste keren is er steeds wel een probleem vandaar toch even checken

Jullie kunnen ook kleren verkopen :P

Iets van GW ofzo (tanktops)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven