Pompierken
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 78kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik bestel al mijn producten op Body&Fit en ben er heel content van. Prijs/kwaliteit is het van een uitzonderlijke klasse en steeds is de levering in orde

B&F overheerst de markt en waarom ook niet? Goede kwaliteit spullen, veel keus, zeer overzichtelijke website, snelle correcte levering en zeer concurrerende prijzen.
Andere aanbieders zijn niet per se minder goed qua spullen/prijzen, maar vaak haak ik alleen al door de vreselijke websites al heel snel af.
---------- Toegevoegd 26 October 2014 om 00:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst 25 October 2014 om 23:44 ----------
Na bovenstaand positief praatje (slijm slijm) bestelling geplaatst (echt geheel toevallig
). Iets leuks erbij is uiteraard altijd welkom! Overweeg om binnenkort een 4kg emmer whey isolate te kopen in de smaak chocolade, maar welke ik precies neem durf ik nog niet aan (i.v.m. mogelijke teleurstelling
), wellicht samples mogelijk?
C2546460

Graag gedaan en jij ook bedankt natuurlijk. Het klopt dat de Pure Lijnzaad nu in zakken zit hoorDank voor het pakket, heb het net binnen. Klopt het dat de emmertjes gebroken lijnzaad 500 gr. zijn vervangen door plastic zakken? Zo niet, dan heb ik ipv de emmertjes zakjes gekregen wat niet zo heel handig ivm houdbaarheid etc. Nu heb ik op zich wel bakjes thuis liggen, maar het is een beetje onhandig..![]()

Bedankt voor je bestelling. De Halloween-deals zijn heel populair. Ik zie ze vaak op de inpaktafel staan. We gaan met je order aan de slag, dan heb je ze morgen!Paar leuke Halloween deals besteld, C2552574. Erg benieuwd.
hebben jullie toevallig ook samples van die mammoth 2500?

komen ook niet ooit in de toekomst ter beschikking?Nee, helaas niet! Maar het is een aanrader, zowel qua werking als qua smaak
Bart

komen ook niet ooit in de toekomst ter beschikking?
wil wel eens wat variatie in mn weightgainers, maar vorige keer dat ik een andere pot gekocht had heb ik een maand lang tegen mn zin elke keer die gainer naar binnen zitten werken omdat hij niet zo lekker was. Vandaar dat ik graag liefst een sample zou proberen vooraleer ik een hele pot van 4kg koop![]()
Maar ik zal het voorleggen aan mijn collega's 
Hoezo is de Mammoth overal zo snel uitverkocht en niet meer voorradig?

zal topic in de gaten houden danBegrijp ik helemaal! Voorlopig komt Mammoth niet in samples, wellicht in de toekomst. Het is natuurlijk eerst afwachten hoe groot de vraag naar Mammoth samples isMaar ik zal het voorleggen aan mijn collega's
![]()

Nu wilde ik de 3 nieuwe smaken box gaan bestellen van whey perfection, maar kan hem niet meer vinden?
Aardbei is prima te mengen met andere smaken. Smaken verschillen natuurlijk, maar ik vind aardbei erg goed combineren met chocoladeBart ---------- Toegevoegd om 13:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ---------- Halloween deals ; griezelig veel korting! Wrist Wraps Luxe [Afbeelding niet meer beschikbaar] en Power Straps Luxe [Afbeelding niet meer beschikbaar] Voor slechts 3,50 per stuk!

Dit was een eenmalige actie. Over ongeveer 6 tot 8 weken komen de nieuwe smaken wel in de 'normale' variety pack van Whey PerfectionBart
Okee Bart, thanks voor de tip: zal het eens proberen dan![]()
ah das balen, stond ook op mijn verlanglijstje, wou de pindakaas graag proberen

Bedankt voor je bestelling. Er is vandaag een storing geweest bij een aantal banken, waardoor soms de transactie niet helemaal lukt. Als het geld afgeschreven is, zoals nu, dan kun je vaak binnen enkele minuten of oplopend tot een uur nog de bevestiging krijgen. Je hebt in dit geval de order gewoon morgen in huisVolgens mij is er iets niet goed gegaan tijdens de ideal betaling - ik kreeg een error en werd direct verzonden naar het homepage van SNSbank. Het geld is wel afgeschreven vanuit mijn rekening en ik heb verders geen mail ontvangen. Referentie staat omschreven als: Referentie 27-10-2014 18:02 0030000969643476
-heb inmiddels een mail ontvangen van mijn bestelling. 6 minuten later. dat geeft niet, maar maakte me wel zorgen door de foutmelding.
Ik wacht mijn bestelling af![]()