Mooi, gister whey variety binnengekregen en nu is die i nde kortingAlsnog wel blij hoor
![]()
Zul je altijd zien.. Bedankt voor je bestelling en goed om te horen dat je een blije klant bent

Bart
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi, gister whey variety binnengekregen en nu is die i nde kortingAlsnog wel blij hoor
![]()

)Top site. Bestel er eigenlijk standaard alles.
Afgelopen maand keer voor myprotein whey gekozen.
Merk niet heel veel verschil met de whey perfection(in hoeverre dat kan tenminste)
Maar had van hun de banoffee smaak en die was echt heerlijk.
Misschien idee om die smaak aan jullie smaken assortiment toe te voegen body&fit? (A)

Ik kom daar morgen even op terug voor jeZijn de gorillawear wrist wraps ook geschikt voor dunnere polsen? Dus kan je ze zo strak aantrekken als je wilt, of is de klittebandreep beperkt?
Ik heb de Wrist Wraps van GW niet direct bij de hand
Bedankt voor je bestelling. Je bestelling is goed bij ons aangekomen en ook al verzonden. Morgen in huis dusHey B&F,
ik heb net een bestelling geplaatst, maar kunnen jullie even cheken of hij goed is aangekomen? Heb namelijk niks in mijn mailbox erover gehad. (C2558093)
Fijne avond!

Na het stemmen duurt het vaak 24 uur voordat je de mail ontvangtStemmen werkt precies ook niet goed? De mail komt maar niet aan![]()

Bedankt voor je bestelling. We gaan hem netjes voor je inpakken en verzenden. Je kan er morgen op rekenen!Net weer een flinke bestelling geplaatst maak er weer wat moois vanC2558606

Welkom terugWoopWoopWoop is weer terug van weggeweest, grote bestelling geplaatst
Uw ordernummer is: C2559782
Bedankt voor je bestelling. Je bestelling bevind zich al in België, dus hij zal vandaag uitgeleverd worden
Zijn de gorillawear wrist wraps ook geschikt voor dunnere polsen? Dus kan je ze zo strak aantrekken als je wilt, of is de klittebandreep beperkt?
Daarnaast goede kwaliteit en dat voor slechts 18,90! Zeker een aanrader dus!
Gisteren mijn bestelling binnen gekregen, weer lekker snel. Bij een collega die wat supplementen wil jullie aanbevolen. Wel ff een vraag. De natural vitamine c. Er staat op dat je 1 maatschepje van 4 gram moet gebruiken. Er zit echter geen maatschepje in. Hoort dit er wel in te zitten?

4 gram is iets minder als een theelepeltje. Zolang je dit aanhoudt komt het goed 
Top, thanx voor je snelle reactie. Zitten er trouwens bij kleinere bestellingen geen samples? :-)

Ik wil weer een bestelling plaatsen en ik heb 2 kortingscodes, echter lukt het me niet er meer dan 1 in te voeren.
Is er een mogelijkheid om beide codes tegelijk te gebruiken voor 1 grote bestelling, of kan ik dan beter 2 kleinere bestellingen plaatsen?
We zien je bestelling(en) graag verschijnen 
C2560963
- Halo (vorige keer tevreden van deze post-workout, zowel smaak als werking)
- Ressurect (goede werking, scherpe prijs, THT 12-2014 maar dat is geen probleem)
Je hebt hem morgen in huis
geniet ervan!