MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een uurtje geleden besteld, kan ik dat morgen nog verwachten of wordt het dinsdag?
Bedankt voor je bestelling. Als je voor 22.00 uur besteld hebt, kan je daar vandaag gewoon op rekenen :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 08:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:22 ----------

De nieuwe weekaanbiedingen geldig tot 23-10!
Oh Yeah Bar Good Grab - Toffee
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Per Box 12 bars voor 8.50!

Ultra Fine Oats
1000 gram voor 1.99!

Fitness Meal
4400 gram voor 29.90!

Smart Protein
2000 gram voor 31.90!

Multi Women
Maandverpakking voor 2.90!

Natural Vitamine C
240 gram voor 4.50!

Perfect Burn
2 maand voor 15.50!

Premium Superfruit Mix
300 gram voor 6.90!

Zag dat jullie nu ook een douchegel aanbieden, zeker eens proberen aangezien ik meestal die van neutral koop. Fluor vrije tandpasta wellicht een idee?

Zag dat jullie nu ook een douchegel aanbieden, zeker eens proberen aangezien ik meestal die van neutral koop. Fluor vrije tandpasta wellicht een idee?

Dat is een goede, geef ik gelijk even door! Mocht het er ooit komen dan hou je bij deze een tube van ons tegoed ;)

Ik wil toch even zeggen dat B&F niet enkel een enorm groot en lekker assortiment heeft, maar dat het ook service levert van wereldniveau! Dit is helemaal niet vanzelfsprekend in tijden als deze. Vandaar, mijn oprechte waardering voor B&F. Ik denk dat iedereen dit hier alleen maar kan beamen. Dankjewel B&F voor zo'n geweldige service. Doe zo verder!!

Wanneer komt de rice powder eens in de aanbieding? Kan binnenkort wel weer een kilootje of 10/15 gebruiken :P

Ik had een vraag over jullie agmatine, kan ik hier gewoon wat van in mijn mond gooien en doorspoelen met water of is het aan te raden om er echt een shake van te maken? :)

Een tevreden vast klant bij jullie en voor de zooooooooveelste keer bij jullie besteld, zou leuk zijn als ik wat pre workout samples in mijn pakket aantref. hehe:p:cool:

ordernummer: C2546175

Ik wil toch even zeggen dat B&F niet enkel een enorm groot en lekker assortiment heeft, maar dat het ook service levert van wereldniveau! Dit is helemaal niet vanzelfsprekend in tijden als deze. Vandaar, mijn oprechte waardering voor B&F. Ik denk dat iedereen dit hier alleen maar kan beamen. Dankjewel B&F voor zo'n geweldige service. Doe zo verder!!

B&F overheerst de markt en waarom ook niet? Goede kwaliteit spullen, veel keus, zeer overzichtelijke website, snelle correcte levering en zeer concurrerende prijzen.

Andere aanbieders zijn niet per se minder goed qua spullen/prijzen, maar vaak haak ik alleen al door de vreselijke websites al heel snel af.

---------- Toegevoegd 26 October 2014 om 00:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst 25 October 2014 om 23:44 ----------

Na bovenstaand positief praatje (slijm slijm :p) bestelling geplaatst (echt geheel toevallig :)). Iets leuks erbij is uiteraard altijd welkom! Overweeg om binnenkort een 4kg emmer whey isolate te kopen in de smaak chocolade, maar welke ik precies neem durf ik nog niet aan (i.v.m. mogelijke teleurstelling :(), wellicht samples mogelijk?

C2546460

Laatst bewerkt:
Een tevreden vast klant bij jullie en voor de zooooooooveelste keer bij jullie besteld, zou leuk zijn als ik wat pre workout samples in mijn pakket aantref. hehe:p:cool:

ordernummer: C2546175
Bedankt voor je bestelling. Een tevreden klant is een terugkerende klant zeggen ze vaak, daarom heb ik wat extra's bij je pakket gedaan. Morgen in huis (houd voor je zekerheid de T&T ff in de gaten)! :) :cool:
B&F overheerst de markt en waarom ook niet? Goede kwaliteit spullen, veel keus, zeer overzichtelijke website, snelle correcte levering en zeer concurrerende prijzen.

Andere aanbieders zijn niet per se minder goed qua spullen/prijzen, maar vaak haak ik alleen al door de vreselijke websites al heel snel af.

---------- Toegevoegd 26 October 2014 om 00:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst 25 October 2014 om 23:44 ----------

Na bovenstaand positief praatje (slijm slijm :p) bestelling geplaatst (echt geheel toevallig :)). Iets leuks erbij is uiteraard altijd welkom! Overweeg om binnenkort een 4kg emmer whey isolate te kopen in de smaak chocolade, maar welke ik precies neem durf ik nog niet aan (i.v.m. mogelijke teleurstelling :(), wellicht samples mogelijk?

C2546460
Bedankt voor je bestelling en complimenten. We zijn erg vereerd je mooie woorden te lezen. We doen ons best, willen de beste zijn en dat resulteert hopelijk in een mooi resultaat voor de klant. Gelukkig lukt dat :) Je pakket gaan we mee aan de slag en zo snel mogelijk leveren. Met een beetje geluk maandag al (houd voor de zekerheid je T&T ff in de gaten).

Ralf

---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:47 ----------

Halloween Deals!

Hebben jullie toevallig nog lege emmers oid liggen waarvan jullie me er eentje kunnen meegeven bij mijn volgende bestelling? Ik word gek dat m'n hand niet in de potten van oa. Magnificent en Stay Strong past.

Hebben jullie toevallig nog lege emmers oid liggen waarvan jullie me er eentje kunnen meegeven bij mijn volgende bestelling? Ik word gek dat m'n hand niet in de potten van oa. Magnificent en Stay Strong past.
We hebben helaas helemaal geen lege emmers of potten. Wij verhandelen alleen volle producten, waardoor er helemaal geen lege emmers zijn. Sorry:rolleyes:

Ik ben nog steeds aan twijfelen of ik iets zal bestellen of niet:mad:

Aangezien ik nog 2kg Vanille whey heb staan wat ik niet opkrijg omdat ik het ranzig vind, maar een variety pack gehaald om te zien of daar een goeie smaak tussen zit. Tevens ook een paar straps, wraps, multivit e wat oats.

Zaterdag besteld, heb ik het dan maandag?

Laatst bewerkt:
Komen de marinol omega3 180 en 360 caps varianten nog op voorraad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven