Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed om te horen dat je hem gevonden hebt, dan moet het zo helemaal gaan lukkenBij de bestelling kun je altijd een kadootje kiezen, maar ik mis de drinkbussen wel. Ik heb 1x zo'n blauwe drinkbus kunnen kiezen, maar deze staat er nooit meer bij..?Komt die nog terug, of zie ik iets over het hoofd?
EDIT: gevonden, ik keek er gewoon telkens over precies
Het verhaal heeft altijd twee kanten, we blokkeren helemaal niemand op social media. Uitzonderingen natuurlijk daar gelaten, dat kan te maken hebben met respectloos gedrag naar andere klanten, reclame maken voor fanpages of andere vormen van wall vervuilen/niet "normaal" gedrag. We stellen helemaal geen eisen en iedereen mag ons een privébericht sturen, op de wall reageren of een review plaatsen. Dat men een blokkade kan krijgen naar aanleiding van een kritische vraag, zal nooit het geval zijn. We willen juist een open en goed bereikbare organisatie zijn.Waarom blokkeren jullie mensen met kritische vragen of opmerkingen op Facebook in plaats van er professioneel mee om te gaan? Heb nu van twee mensen gehoord dat ze geblokkeerd zijn naar aanleiding van een kritische vraag/noot.

Het verhaal heeft altijd twee kanten, we blokkeren helemaal niemand op social media. Uitzonderingen natuurlijk daar gelaten, dat kan te maken hebben met respectloos gedrag naar andere klanten, reclame maken voor fanpages of andere vormen van wall vervuilen/niet "normaal" gedrag. We stellen helemaal geen eisen en iedereen mag ons een privébericht sturen, op de wall reageren of een review plaatsen. Dat men een blokkade kan krijgen naar aanleiding van een kritische vraag, zal nooit het geval zijn. We willen juist een open en goed bereikbare organisatie zijn.
Ralf

Super om te horen dat je herstel zo goed gaat. Dat is iets wat we graag willen horen en bij willen dragenDe Walden Farms chocoladesaus staat als 3,50 in de lijst maar als ik hem toevoeg aan mijn winkelwagentje, kost hij 4,95. Welke klopt er?
Edit: En voor de positieve noot: Dankzij jullie multivitaminen en magnesiumcitraat zijn mijn bloedwaarden weer uitstekend, en (mede) dankzij jullie whey zijn de eiwitgehalten in mijn bloed weer gestegen en herstellen mijn nieren _O_
De arts was bijzonder tevreden en zonder jullie producten zou mijn bloed er waarschijnlijk lang niet zo goed uitzien![]()
De prijzen van de Walden Farms op de productpagina zijn leidend. We hebben wat problemen met de zoekmachine, maar gaat zo snel mogelijk opgelost worden.Hier kan ik momenteel geen antwoord op geven, aangezien mijn collega van de inkoop niet meer aanwezig isIk kom er morgenochtend op terug!
Bart

Water Out: Deze komt niet meer terug. Dit komt omdat de nieuwe Now Foods leverancier in Nederland deze niet aanbied. We mogen deze zelf niet importeren (helaas, dat hebben we veel lieverwnr komt de water out van now foods en de krill oil van b&f terug in voorraad? Hebben jullie een waardige vervanger voor die water out?
)
Water Out: Deze komt niet meer terug. Dit komt omdat de nieuwe Now Foods leverancier in Nederland deze niet aanbied. We mogen deze zelf niet importeren (helaas, dat hebben we veel liever)
Krill Oil: Uiterlijk twee of drie weken![]()
enig idee wrm deze niet meer wordt aangeboden? verboden stoffen in ofz?Bedankt voor je bestelling. We gaan hem verwerken voor je, morgen in huis!Bestelling geplaatstOrdernummer C2650125
Geen probleem als er extra samples over zijn, altijd welkom![]()
We hebben je PB ontvangen, zodra je dit bericht leest, zorg ik dat ik een reactie aan het typen benHoi BnF.
Heb ik net besteld maar is er geen bevestiging gekomen.
Ik heb juliie en privebericht gestuurd.

Je krijgt alleen een emailbevestiging wanneer je gewonnen hebt. Wanneer je het formulier ingevuld hebt, krijg je een venster te zien "bedankt voor je deelname". Dat is allesMooie wedstrijd! Klopt het dat ik geen bevestiging kreeg van de deelname? Grt

Bedankt voor je bestelling. We gaan ermee aan de slag! Morgen in huisWat vitamine inslaan voor de winter: C2650737
Samples zijn altijd welkom.

De Walden Farms chocoladesaus staat als 3,50 in de lijst maar als ik hem toevoeg aan mijn winkelwagentje, kost hij 4,95. Welke klopt er?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Edit: En voor de positieve noot: Dankzij jullie multivitaminen en magnesiumcitraat zijn mijn bloedwaarden weer uitstekend, en (mede) dankzij jullie whey zijn de eiwitgehalten in mijn bloed weer gestegen en herstellen mijn nieren _O_
De arts was bijzonder tevreden en zonder jullie producten zou mijn bloed er waarschijnlijk lang niet zo goed uitzien![]()
b&f, hebben jullie eiwitshakes voor lactose intolerante mensen in de prijsklasse whey perfection? Isolaat is toch een tikkeltje te duur