XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tot wanneer gelden de superfood deals?

Tot wanneer gelden de superfood deals?

Ik kan op dit moment helaas niet aangeven tot wanneer Superfood Deals lopen. Dit is mede afhankelijk van de verkoop en voorraden!

BF_banner_status_superfooddeals.jpg

Tim

Bij de bestelling kun je altijd een kadootje kiezen, maar ik mis de drinkbussen wel. Ik heb 1x zo'n blauwe drinkbus kunnen kiezen, maar deze staat er nooit meer bij..?Komt die nog terug, of zie ik iets over het hoofd?

EDIT: gevonden, ik keek er gewoon telkens over precies

Laatst bewerkt:
Waarom blokkeren jullie mensen met kritische vragen of opmerkingen op Facebook in plaats van er professioneel mee om te gaan? Heb nu van twee mensen gehoord dat ze geblokkeerd zijn naar aanleiding van een kritische vraag/noot.

Bij de bestelling kun je altijd een kadootje kiezen, maar ik mis de drinkbussen wel. Ik heb 1x zo'n blauwe drinkbus kunnen kiezen, maar deze staat er nooit meer bij..?Komt die nog terug, of zie ik iets over het hoofd?

EDIT: gevonden, ik keek er gewoon telkens over precies
Goed om te horen dat je hem gevonden hebt, dan moet het zo helemaal gaan lukken :)
Waarom blokkeren jullie mensen met kritische vragen of opmerkingen op Facebook in plaats van er professioneel mee om te gaan? Heb nu van twee mensen gehoord dat ze geblokkeerd zijn naar aanleiding van een kritische vraag/noot.
Het verhaal heeft altijd twee kanten, we blokkeren helemaal niemand op social media. Uitzonderingen natuurlijk daar gelaten, dat kan te maken hebben met respectloos gedrag naar andere klanten, reclame maken voor fanpages of andere vormen van wall vervuilen/niet "normaal" gedrag. We stellen helemaal geen eisen en iedereen mag ons een privébericht sturen, op de wall reageren of een review plaatsen. Dat men een blokkade kan krijgen naar aanleiding van een kritische vraag, zal nooit het geval zijn. We willen juist een open en goed bereikbare organisatie zijn. :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

NIEUWE WEEKDEALS!

Whey Perfection Variety Pack
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nu slechts 7,50!

Multi Men
Nu slechts 2,90!

Dominate
Nu slechts 28,50!

Lipo-6X
Nu slechts 19,90!

Mass Bar
Nu slechts 12,50!

Modern BCAA+
Nu slechts 19,90!

No Xplode 3.0
Nu al vanaf 14,90!

CreaPure Creatine
Nu slechts 9,90![/QUOTE]

Het verhaal heeft altijd twee kanten, we blokkeren helemaal niemand op social media. Uitzonderingen natuurlijk daar gelaten, dat kan te maken hebben met respectloos gedrag naar andere klanten, reclame maken voor fanpages of andere vormen van wall vervuilen/niet "normaal" gedrag. We stellen helemaal geen eisen en iedereen mag ons een privébericht sturen, op de wall reageren of een review plaatsen. Dat men een blokkade kan krijgen naar aanleiding van een kritische vraag, zal nooit het geval zijn. We willen juist een open en goed bereikbare organisatie zijn. :)

Ralf

Uiteraard, vandaar dat ik het ook vraag. Het zal mij verder een rotzorg wezen, maar gezien de ontwikkelingen/reacties in het topic hier op DBB was ik er wel benieuwd naar.
Een van de blokkades om te kunnen reageren is waarschijnlijk gekomen om een vraag/opmerking over de onlangs gedane whey test. Daar werd een opmerking over gemaakt of de Whey perfection voor het aantal procenten dat het volgens die test zou missen, in de aanbieding kon. Ik kon er wel om lachen..de persoon van B&F op Facebook kennelijk niet.
Die post werd verwijderd en die jongen werd geblokkeerd om nog op iets te reageren.

De Walden Farms chocoladesaus staat als 3,50 in de lijst maar als ik hem toevoeg aan mijn winkelwagentje, kost hij 4,95. Welke klopt er?

Edit: En voor de positieve noot: Dankzij jullie multivitaminen en magnesiumcitraat zijn mijn bloedwaarden weer uitstekend, en (mede) dankzij jullie whey zijn de eiwitgehalten in mijn bloed weer gestegen en herstellen mijn nieren _O_

De arts was bijzonder tevreden en zonder jullie producten zou mijn bloed er waarschijnlijk lang niet zo goed uitzien :)

De Walden Farms chocoladesaus staat als 3,50 in de lijst maar als ik hem toevoeg aan mijn winkelwagentje, kost hij 4,95. Welke klopt er?

Edit: En voor de positieve noot: Dankzij jullie multivitaminen en magnesiumcitraat zijn mijn bloedwaarden weer uitstekend, en (mede) dankzij jullie whey zijn de eiwitgehalten in mijn bloed weer gestegen en herstellen mijn nieren _O_

De arts was bijzonder tevreden en zonder jullie producten zou mijn bloed er waarschijnlijk lang niet zo goed uitzien :)
Super om te horen dat je herstel zo goed gaat. Dat is iets wat we graag willen horen en bij willen dragen :) De prijzen van de Walden Farms op de productpagina zijn leidend. We hebben wat problemen met de zoekmachine, maar gaat zo snel mogelijk opgelost worden.

Ralf

---------- Toegevoegd om 11:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

Wil je Grenade producten winnen? Je krijgt er nu zelfs 3 films bij!
1zh2x04.png

Mee doen doe je HIER

Op 1 december benaderen wij de winnaars per email!

Bestelling geplaatst :) Ordernummer C2650125
Geen probleem als er extra samples over zijn, altijd welkom :D

Hoi BnF.

Heb ik net besteld maar is er geen bevestiging gekomen.
Ik heb juliie en privebericht gestuurd.

Mooie wedstrijd! Klopt het dat ik geen bevestiging kreeg van de deelname? Grt

Wat vitamine inslaan voor de winter: C2650737

Samples zijn altijd welkom.

wnr komt de water out van now foods en de krill oil van b&f terug in voorraad? Hebben jullie een waardige vervanger voor die water out?
Water Out: Deze komt niet meer terug. Dit komt omdat de nieuwe Now Foods leverancier in Nederland deze niet aanbied. We mogen deze zelf niet importeren (helaas, dat hebben we veel liever:rolleyes:)
Krill Oil: Uiterlijk twee of drie weken :)

Laatst bewerkt door een moderator:
b&f, hebben jullie eiwitshakes voor lactose intolerante mensen in de prijsklasse whey perfection? Isolaat is toch een tikkeltje te duur

Water Out: Deze komt niet meer terug. Dit komt omdat de nieuwe Now Foods leverancier in Nederland deze niet aanbied. We mogen deze zelf niet importeren (helaas, dat hebben we veel liever:rolleyes:)
Krill Oil: Uiterlijk twee of drie weken :)

Wel raar dat ze bij de extragrote concurrent dan nog wel water out hebben? ??? enig idee wrm deze niet meer wordt aangeboden? verboden stoffen in ofz?

Bestelling geplaatst :) Ordernummer C2650125
Geen probleem als er extra samples over zijn, altijd welkom :D
Bedankt voor je bestelling. We gaan hem verwerken voor je, morgen in huis!
Hoi BnF.

Heb ik net besteld maar is er geen bevestiging gekomen.
Ik heb juliie en privebericht gestuurd.
We hebben je PB ontvangen, zodra je dit bericht leest, zorg ik dat ik een reactie aan het typen ben:D
Mooie wedstrijd! Klopt het dat ik geen bevestiging kreeg van de deelname? Grt
Je krijgt alleen een emailbevestiging wanneer je gewonnen hebt. Wanneer je het formulier ingevuld hebt, krijg je een venster te zien "bedankt voor je deelname". Dat is alles :)
Wat vitamine inslaan voor de winter: C2650737

Samples zijn altijd welkom.
Bedankt voor je bestelling. We gaan ermee aan de slag! Morgen in huis :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

Superfood Deals!
BF_banner_status_superfooddeals.jpg

Probeer ook eens die caramel saus! De shit!

b&f, hebben jullie eiwitshakes voor lactose intolerante mensen in de prijsklasse whey perfection? Isolaat is toch een tikkeltje te duur

Whey Perfection
4540 gr = € 59,90
100 gr = 78,0 gr eiwit
1 gr eiwit = € 59,90 / (4540 / 100 * 78) = € 0,01680

Whey Isolaat
4000 gr = € 64,50
100 gr = 91,0 gr eiwit
1 gr eiwit = € 64,50 / (4000 / 100 * 91) = € 0,01772

Verschil per gram is € 0,00092 en op een pot van 4 kg scheelt je dit maar € 3,67.

Voor mij is de keuze dan snel gemaakt!

Laatst bewerkt:
ook zonder intolerantie zal Isolaat me keuze zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven