Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
vraagje, hoe kan het dat 2000gr isolaat 40 euro is en 4000gr 65? 15 euro verschil is best veel en een grote doos en een extra ton plus het vervoer maakt die 15 euro echt geen verschil lijkt mij?

vraagje, hoe kan het dat 2000gr isolaat 40 euro is en 4000gr 65? 15 euro verschil is best veel en een grote doos en een extra ton plus het vervoer maakt die 15 euro echt geen verschil lijkt mij?

Bij vrijwel al onze producten is het zo dat wanneer je een grotere hoeveelheid koopt, je relatief gezien minder betaald :) Je bent nou eenmaal altijd voordeliger uit wanneer je groot inkoopt. Los daarvan begrijp ik je punt dat 15 euro verschil inderdaad veel is, maar dat lijkt mij alleen maar een groot voordeel voor onze klanten :D

Isolaat Perfection

Bart

40 en 65 is toch een verschil van 25??

40 en 65 is toch een verschil van 25??

Klopt, maar bedoeld wordt; 40 euro voor 2 kilo, dan zou 4 kilo 80 euro moeten kosten. 80 - 65 is 15 euro verschil ;) Voordeel zou ik het zelf liever noemen :D

Bart

---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:00 ----------

Phase 8 Muscletech kenmerken:
-6 hoogwaardige eiwitbronnen
-8 uur lang eiwit opname
-26 gram eiwit per serving
-Maximale aminozuuropname in de spieren
-2.2g Glutamine & 4.6g BCAA
- Eiwitten dragen bij tot de groei van de spiermassa
-Eiwitten ondersteunen herstel van de spieren na sport
-Heerlijke smaken
-100mg Digestive Enzyme Matrix

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 13:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:23 ----------

NIEUW! 6 Pack Fitness; Expert Innovator 300 & 500!

Expert Innovator 300

Kenmerken van de Expert Innovator 300 van 6 Pack Bags:
- Houd je maaltijden gekoeld
- Wordt gebruikt door vele bekende atleten
- Alles wat je nodig hebt om fit te reizen
- Geschikt voor 3 maaltijden
- Ruimte voor shakers, bidons en supplementen

Expert Innovator 500

Kenmerken van de Expert Innovator 500 van 6 Pack Bags:
- Houd je maaltijden gekoeld
- Wordt gebruikt door vele bekende atleten
- Alles wat je nodig hebt om fit te reizen
- Geschikt voor 5 maaltijden
- Ruimte voor shakers, bidons en supplementen

Bart

B&F, kheb vandaag bestelling ontvangen:

OrdernummerC2653756

Chocolade siroop...en die fles was kapot in de doos en een serieuze plakboel...willen jullie dat ik een foto ofzo ervan doorstuur ofzo? Zoja, zal ik vnv doen als ik van mn werk terug ben...

B&F, kheb vandaag bestelling ontvangen:

OrdernummerC2653756

Chocolade siroop...en die fles was kapot in de doos en een serieuze plakboel...willen jullie dat ik een foto ofzo ervan doorstuur ofzo? Zoja, zal ik vnv doen als ik van mn werk terug ben...

Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Ik stuur je even een pm, dan lossen we het op :)

Bart

Hallo

Ik heb onlangs voor het eerst bij jullie besteld. Allen barsten de vitamines open en breken door midden.

20141125_144809.jpg

Bij mij gebeurt dat ook regelmatig, maar volgens mij kan het geen kwaad en ik slik ze gewoon.

Heeft het niet iets met een (te) warme bewaarplaats te maken of zo?

Bij mij gebeurt dat ook regelmatig, maar volgens mij kan het geen kwaad en ik slik ze gewoon.

Heeft het niet iets met een (te) warme bewaarplaats te maken of zo?

Het kan geen kwaad inderdaad maar er is betaald voor een deugdelijk product dus willen wij ook daadwerkelijk een deugdelijk product leveren :)

Bart

Bij mij gebeurde dat ook bij enkelen.. Stuk of 6 uit het hele pakje.

102qps3.jpg

Bij mij hetzelfde, niet veel zin meer in te slikken haha..

Wanneer is de white heat pre workout weer beschikbaar?

Hey B&F,

Ik had twee vraagjes:

1. Is het mogelijk Isolaat Perfection Sachets in verschillende smaken kopen? Ik wil hier namelijk op overstappen, maar wil graag toch even de smaken testen voor ik een hele pot bestel. Ik zag namelijk dat je zo'n sachet wel kan kiezen als gratis cadeau.

2. Ik zou graag weer een orbimeter (mijn oude heeft t vandaag begeven) of poederdoos als gratis cadeau willen, maar zag dat deze nu allebei niet meer te kiezen zijn. Komen deze binnenkort weer terug?

Thx!

102qps3.jpg

Bij mij hetzelfde, niet veel zin meer in te slikken haha..

Wanneer is de white heat pre workout weer beschikbaar?

Oef! Graag bij je volgende bestelling even je ordernummer vermelden en dit bericht citeren, dan zorg ik dat je hetzelfde product gratis krijgt, als vervanger voor de gebroken pillen/caps :)
Wat betreft de Redline White Heat; hier kom ik morgen op terug, dit moet ik even checken bij de leverancier ;)

EDIT: we verwachten de eerst volgende versie binnen 4 weken weken weer op voorraad te hebben :)

Bart

---------- Toegevoegd om 16:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:41 ----------

Hey B&F,

Ik had twee vraagjes:

1. Is het mogelijk Isolaat Perfection Sachets in verschillende smaken kopen? Ik wil hier namelijk op overstappen, maar wil graag toch even de smaken testen voor ik een hele pot bestel. Ik zag namelijk dat je zo'n sachet wel kan kiezen als gratis cadeau.

2. Ik zou graag weer een orbimeter (mijn oude heeft t vandaag begeven) of poederdoos als gratis cadeau willen, maar zag dat deze nu allebei niet meer te kiezen zijn. Komen deze binnenkort weer terug?

Thx!

Beste danilio,

1. Sachets verkopen wij niet los. Deze gebruiken wij puur als gifts en de smaken worden random geselecteerd ;) Je kunt een sachet inderdaad kiezen als cadeau :)

2. Orbimeters hebben wij al geruime tijd niet meer en deze komen voorlopig ook niet meer terug. Wat betreft de powder box; deze komen weer op voorraad maar ik kan niet exact zeggen wanneer. Ik vermoed dat dit enkele weken gaat duren ;)

Fijne dag!

Bart

Laatst bewerkt:
Okee super dat ik ze weer erbij krijg, alleen wel minder van de white heat, aangezien ik een maand geleden ernaar vroeg en er toen 3 weken werd gezegd.. En nu dus weer een maand erbij

Okee super dat ik ze weer erbij krijg, alleen wel minder van de white heat, aangezien ik een maand geleden ernaar vroeg en er toen 3 weken werd gezegd.. En nu dus weer een maand erbij
Klopt, we hadden gehoopt de White Heat weer binnen te krijgen maar was helaas niet leverbaar meer. Ze gaven 3 weken aan, maar door de nieuwe versie is alles over de kop gegaan bij hun.:rolleyes: Het is nu wachten op de nieuwe versie!

Ralf

---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:04 ----------

Wil je Grenade producten winnen? Je krijgt er nu zelfs 3 films bij!
1zh2x04.png

Mee doen doe je HIER

Op 1 december benaderen wij de winnaars per email!

die pillen breken altijd als ze niet meer verpakt zijn, komt omdat ze in contact zijn met de open lucht. Zo lang ze verpakt zijn breken ze niet. Waarom? ja geen idee. Oxidatie van het één of het ander

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven