Maximum Effort
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.877
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vraagje, hoe kan het dat 2000gr isolaat 40 euro is en 4000gr 65? 15 euro verschil is best veel en een grote doos en een extra ton plus het vervoer maakt die 15 euro echt geen verschil lijkt mij?
vraagje, hoe kan het dat 2000gr isolaat 40 euro is en 4000gr 65? 15 euro verschil is best veel en een grote doos en een extra ton plus het vervoer maakt die 15 euro echt geen verschil lijkt mij?
Je bent nou eenmaal altijd voordeliger uit wanneer je groot inkoopt. Los daarvan begrijp ik je punt dat 15 euro verschil inderdaad veel is, maar dat lijkt mij alleen maar een groot voordeel voor onze klanten 
Voordeel zou ik het zelf liever noemen 
B&F, kheb vandaag bestelling ontvangen:
OrdernummerC2653756
Chocolade siroop...en die fles was kapot in de doos en een serieuze plakboel...willen jullie dat ik een foto ofzo ervan doorstuur ofzo? Zoja, zal ik vnv doen als ik van mn werk terug ben...

Bij mij gebeurt dat ook regelmatig, maar volgens mij kan het geen kwaad en ik slik ze gewoon.
Heeft het niet iets met een (te) warme bewaarplaats te maken of zo?

Bij mij gebeurde dat ook bij enkelen.. Stuk of 6 uit het hele pakje.

![]()
Bij mij hetzelfde, niet veel zin meer in te slikken haha..
Wanneer is de white heat pre workout weer beschikbaar?

Hey B&F,
Ik had twee vraagjes:
1. Is het mogelijk Isolaat Perfection Sachets in verschillende smaken kopen? Ik wil hier namelijk op overstappen, maar wil graag toch even de smaken testen voor ik een hele pot bestel. Ik zag namelijk dat je zo'n sachet wel kan kiezen als gratis cadeau.
2. Ik zou graag weer een orbimeter (mijn oude heeft t vandaag begeven) of poederdoos als gratis cadeau willen, maar zag dat deze nu allebei niet meer te kiezen zijn. Komen deze binnenkort weer terug?
Thx!
Je kunt een sachet inderdaad kiezen als cadeau 

Klopt, we hadden gehoopt de White Heat weer binnen te krijgen maar was helaas niet leverbaar meer. Ze gaven 3 weken aan, maar door de nieuwe versie is alles over de kop gegaan bij hun.Okee super dat ik ze weer erbij krijg, alleen wel minder van de white heat, aangezien ik een maand geleden ernaar vroeg en er toen 3 weken werd gezegd.. En nu dus weer een maand erbij
Het is nu wachten op de nieuwe versie!