MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,
Ik heb net het max domination stack besteld, hier zit geen echte pre-workout bij.
Kan je de producten wel combineren met een pre-workout?
En jammer dat je bij cadeau's maar 1 shake beker kan kiezen..

OrdernummerC2651013

Altijd tevreden over service van B&F, je producten snel in huis.

Probeer ook eens die caramel saus! De shit!
De Caramel siroop van Walden Farms is echt lekker he :zuip: Makkelijk en 0kcal en toch de heerlijke caramel smaak!

Walden Farms heerlijke caramel siroop. Vrij van calorien, vet, koolhydraten of suikers!
Whey Perfection
4540 gr = € 59,90
100 gr = 78,0 gr eiwit
1 gr eiwit = € 59,90 / (4540 / 100 * 78) = € 0,01680

Whey Isolaat
4000 gr = € 64,50
100 gr = 91,0 gr eiwit
1 gr eiwit = € 64,50 / (4000 / 100 * 91) = € 0,01772

Verschil per gram is € 0,00092 en op een pot van 4 kg scheelt je dit maar € 3,67.

Voor mij is de keuze dan snel gemaakt!
Een keus is altijd persoonlijk, maar wij vinden Whey Perfection altijd dé beste keus. Een heerlijke smaak en scherpe prijs. Als je het gaat vergelijken wat je betaald per gram eiwit, maakt het natuurlijk niet uit :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hoi,
Ik heb net het max domination stack besteld, hier zit geen echte pre-workout bij.
Kan je de producten wel combineren met een pre-workout?
En jammer dat je bij cadeau's maar 1 shake beker kan kiezen..

OrdernummerC2651013

Altijd tevreden over service van B&F, je producten snel in huis.
Bedankt voor je bestelling en complimenten. We gaan zorgen dat jij jouw bestelling weer zo snel mogelijk in huis hebt :) Wat betreft de Dominate Stack, met Vaso Grow pak je een product met veel stimulerende en pomp ingrediënten, persoonlijk zou ik daar geen pre-workout bij toevoegen. Dit in verband met de hoeveelheid nitraat ingrediënten wat schadelijk kan zijn. Je zou er eventueel wel caffeine caps oid bij kunnen nemen.
Ik heb van het weekend zelf nog even rondgekeken maar ik kom er niet uit. Heb je inmiddels een verklaring?
Jazeker, onze zijn gepeld waarbij die van bijv. voedingswaarde dat niet zijn. Waardoor een verschil ontstaat, oa in eiwitten.

Ralf

---------- Toegevoegd om 17:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:55 ----------

Wil je Grenade producten winnen? Je krijgt er nu zelfs 3 films bij!
1zh2x04.png

Mee doen doe je HIER

Op 1 december benaderen wij de winnaars per email!

Beste mensen van Body&Fit,

Ik heb zojuist 4540g Whey Perfection + 500g CreaPure creatine besteld bij jullie. Ik keek nog even wat langer rond op de site, waarna ik jullie aanbieding zag van het Wheypakket, waar je voor 24,50 én 2270g Whey Perfection, én 12 Perfection Bars én multivitaminen krijgt. Als ik er daarvan 2 koop ben ik een stuk beter uit. Ik zou dus graag mijn vorige bestelling annuleren. Aangezien de klantenservice de hele tijd in gesprek is, probeer ik het maar zo ;). Kunnen jullie mij verder helpen? Kunnen jullie een schatting maken van de retourneringskosten?
Ordernummer is C2651907.

Alvast bedankt,

Tosca

Beste mensen van Body&Fit,

Ik heb zojuist 4540g Whey Perfection + 500g CreaPure creatine besteld bij jullie. Ik keek nog even wat langer rond op de site, waarna ik jullie aanbieding zag van het Wheypakket, waar je voor 24,50 én 2270g Whey Perfection, én 12 Perfection Bars én multivitaminen krijgt. Als ik er daarvan 2 koop ben ik een stuk beter uit. Ik zou dus graag mijn vorige bestelling annuleren. Aangezien de klantenservice de hele tijd in gesprek is, probeer ik het maar zo ;). Kunnen jullie mij verder helpen? Kunnen jullie een schatting maken van de retourneringskosten?
Ordernummer is C2651907.

Alvast bedankt,

Tosca
Bedankt voor je bestelling. Ik zie dat hij al verstuurd is en je hem morgen in huis hebt. Scherp wat betreft het whey pakket! Je mag het altijd retourneren, maar dat is een fout op de website en het product is al reeds offline (zie ik).
cadeau_banner_1.jpg

Body & Fit cadeautips!
Ralf

Bedankt voor je reactie! Maar.. ik heb zojuist betaald! Wat kan ik nu verwachten? :(
Het ordernummer wat je hierboven doorgegeven hebt, dat word morgen geleverd. Deze is al verstuurd en heb je een verzendbevestiging van gehad zie ik :) Dus morgen in huis. Mocht je het Whey pakket hebben besteld voor 24,50 euro, dan is dat onze fout. Dan krijg je die voor die prijs.:rolleyes:

Ralf

Joepie! Alleen nog die andere terugsturen dus. Ik neem aan dat de instructies daarvoor bij de bestelling zijn inbegrepen? Dan val ik je niet langer lastig. Dank je.

Ik heb een vraag over jullie fatburners van het huismerk.

Bij perfectburn staat het volgende op jullie site:
Elke tablet Perfect Burn werkt 8 uur lang! Je kunt heel simpel 1 tablet nemen na het opstaan en Perfect Burn werkt de hele dag lang! Je voelt de heerlijke kracht van Perfect Burn de gehele dag door. Geen crash. De werking houdt een complete werk- of collegedag aan!

Er is geen ander product op de markt dat zo hard, snel en lang werkt als Perfect Burn!

Is het nou 8uur of een hele dag?

En bij 24hr Burn staat dit:
24hr Fatburn AM: 1 tablet 's ochtends
Elke dosering 24hr Fatburn werkt 8-10 uur lang! Je kunt heel simpel 1 tablet nemen na het opstaan en 24hr Fatburn werkt de hele dag! Je voelt de heerlijke kracht van 24hr Fatburn de gehele dag door. Geen crash! De werking houdt een complete werk- of college dag aan!

En als elke tablet 8a10 uur werkt kom je toch niet aan de 24uur.

Erg misleidend dit.
Wat is nou correct?

Elke tablet Perfect Burn werkt 8 uur lang! Je kunt heel simpel 1 tablet nemen na het opstaan en Perfect Burn werkt de hele dag lang! Je voelt de heerlijke kracht van Perfect Burn de gehele dag door. Geen crash. De werking houdt een complete werk- of collegedag aan!

Er is geen ander product op de markt dat zo hard, snel en lang werkt als Perfect Burn!

Elke dosering 24hr Fatburn werkt 8-10 uur lang! Je kunt heel simpel 1 tablet nemen na het opstaan en 24hr Fatburn werkt de hele dag! Je voelt de heerlijke kracht van 24hr Fatburn de gehele dag door. Geen crash! De werking houdt een complete werk- of college dag aan!

Erg misleidend dit.
Wat is nou correct?

Zou jij een product bestellen dat 8 hour fatburner heet? Daarnaast lijkt het mij dat de fatburner 8 uur zijn werk doet en de resterende 16 uur je lichaam aan het recupereren is, aangezien het best een aanslag op je gestel (KAN!) zijn.

Joepie! Alleen nog die andere terugsturen dus. Ik neem aan dat de instructies daarvoor bij de bestelling zijn inbegrepen? Dan val ik je niet langer lastig. Dank je.
De retourinstructies zijn niet inbegrepen. Als je wil, kan ik morgen het retourproces voor je opstarten. Dan ontvang je per mail alle instructies waarmee je het retour kunt sturen. Als het om het bovenstaande ordernummer gaat, wil je me dan even een privébericht sturen? Dan pakken we dat morgen op voor je!;)

Hey B&F, even een vraagje. In Belgie is onlangs op het nieuws geweest dat ook onze Bpost het wel een goed idee vindt om ook zondag pakjes te leveren in Belgie. Als ik me niet vergis zal dit wel eens snel kunnen zijn. Wil dit zeggen dat B&F dan ook op zondag zal gaan leveren in Belgie binnenkort?

Erg misleidend dit.
Wat is nou correct?

Bij de meeste mensen duurt een werkdag of collegedag ongeveer 8 uren. Een fatburner doet zijn werk over het algemeen gedurende 8 uren. Als we het dus hebben over een fatburner dat de hele werk- of collegedag door werkt doelen we dus op die 8 uren.

Zou jij een product bestellen dat 8 hour fatburner heet? Daarnaast lijkt het mij dat de fatburner 8 uur zijn werk doet en de resterende 16 uur je lichaam aan het recupereren is, aangezien het best een aanslag op je gestel (KAN!) zijn.

Klopt inderdaad, je lichaam kan niet de hele dag op volle toeren draaien natuurlijk. Een goede nachtrust is daarnaast ook erg belangrijk voor je herstel en groei en als je nog vol energie bent van een fatburner zal je nooit in slaap kunnen komen.

Jordy

---------- Toegevoegd om 21:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:14 ----------

Hey B&F, even een vraagje. In Belgie is onlangs op het nieuws geweest dat ook onze Bpost het wel een goed idee vindt om ook zondag pakjes te leveren in Belgie. Als ik me niet vergis zal dit wel eens snel kunnen zijn. Wil dit zeggen dat B&F dan ook op zondag zal gaan leveren in Belgie binnenkort?

Wij hebben dit ook gehoord inderdaad en volgen dit op de voet. Het is momenteel nog niet duidelijk of wij hier ook in mee gaan of niet, mocht het hele plan doorgaan. Als dit wel gebeurd zullen wij onze Belgische klanten hier uiteraard over informeren! ;)

Jordy

2 vraagjes, tot hoelang blijft de perfect protein 12,- per zak en komen daar op korte termijn nieuwe smaken van?

Order C2654056
Vergeten samples te kiezen, kunnen jullie dat nog regelen? :-)

2 vraagjes, tot hoelang blijft de perfect protein 12,- per zak en komen daar op korte termijn nieuwe smaken van?
De Perfect Protein is inderdaad nog scherp geprijsd. Sowieso deze week is dat nog het geval :) Wat betreft de nieuwe smaken, nee, die staan niet op de planning.
Order C2654056
Vergeten samples te kiezen, kunnen jullie dat nog regelen? :-)
Bedankt voor je bestelling :) Je bestelling is al reeds ingepakt en verzonden en staat in de levering tussen 9.30 en 11.30 uur. We kunnen helaas niets toevoegen, wanneer je cadeaus bent vergeten te kiezen kun je het beste direct na het bestellen even bellen. We verwerken en verzenden orders altijd direct, waardoor we praktisch niets meer toe kunnen voegen na bestellen.:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 08:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:00 ----------

Wil je Grenade producten winnen? Je krijgt er nu zelfs 3 films bij!
1zh2x04.png

Mee doen doe je HIER

Op 1 december benaderen wij de winnaars per email!

Hoppa ingeschreven voor de Grenade pakket. Misschien ooit eens geluk en het te kunne winnen

Hoppa ingeschreven voor de Grenade pakket. Misschien ooit eens geluk en het te kunne winnen
Goedemorgen, leuk dat je mee doet :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 09:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:29 ----------

WEEKDEALS!

Whey Perfection Variety Pack
Nu slechts 7,50!

Multi Men
Nu slechts 2,90!

Dominate
Nu slechts 28,50!

Lipo-6X
Nu slechts 19,90!

Mass Bar
Nu slechts 12,50!

Modern BCAA+
Nu slechts 19,90!

No Xplode 3.0
Nu al vanaf 14,90!

CreaPure Creatine
Nu slechts 9,90!

Loon weer binnen dus gelijk besteld :D

#C2655581

leuk extratje misschien? :meal:

Loon weer binnen dus gelijk besteld :D

#C2655581

leuk extratje misschien? :meal:

Bedankt voor je bestelling! :)
Je order wordt momenteel behandeld, waardoor ik er helaas niets meer aan toe kan voegen, wellicht de volgende keer!
Je hebt je pakketje morgen in huis, geniet ervan :cool:

Bart

---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:14 ----------

WEEKDEALS!

Whey Perfection Variety Pack
Nu slechts 7,50!

Multi Men
Nu slechts 2,90!

Dominate
Nu slechts 28,50!

Lipo-6X