XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,

Excuus voor de staat van je product. Zou je mij je ordernummer kunnen geven en mij vertellen over welk product het precies gaat? Trof je het product zo aan bij het openen?

Alvast bedankt!

Bart

Kan geen pm sturen. Heb minder dan 10 post dus dan maar zo:

Ordernr weet ik niet. Heb papieren al weggegooid.
Ging om Multi men en sport Multi. Had vitamines in pillenbox gedaan en 2 dagen later was dat resultaat.

Beste, Excuus voor de staat van je product. Zou je mij je ordernummer kunnen geven en mij vertellen over welk product het precies gaat? Trof je het product zo aan bij het openen? Alvast bedankt! Bart Kan geen pm sturen. Heb minder dan 10 post dus dan maar zo: Ordernr weet ik niet. Heb papieren al weggegooid. Ging om Multi men en sport Multi. Had vitamines in pillenbox gedaan en 2 dagen later was dat resultaat.

Bedankt voor je berichtje! Helaas ik kan met deze informatie geen bestelling van je terug vinden. Uiteraard willen wij dit graag zo snel mogelijk voor je oplossen!

Op de adresgegevens kunnen wij de bestelling wel terug gaan vinden. Kun je deze misschien telefonisch of per e-mail doorgeven bij onze klantenservice?

Vermeld hier dan maar even bij dat je contact hebt gehad via DBB. Dan breng ik de klantenservice even op de hoogte dat je contact op gaat nemen :)

Klantenservice Body&Fit
Nederland: +31 (0)513 - 683068
België: +32 (0)32 932 606
info@bodyenfitshop.nl

Tim

is http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/aminozuren/universal/animal-juiced-aminos/ eigenlijk een aanrader, of raden jullie dan eerder muscle protect aan voor tijdens de traiining?

Zelf ben ik erg fan van de Muscle Protect! Erg compleet product om onder andere tijdens een training in te nemen en daarnaast ook erg goed qua smaak! :D
De Animal Juiced Aminos ziet er daarentegen ook erg goed uit! Zo op het eerste gezicht lijkt hij qua ingrediënten en dosering erg op de Muscle Protect!

Probleem is dat ik op dit moment de specificaties even niet in kan kijken. Ik zal mijn collega's verzoeken de "Supplement Facts" van dit product zo snel mogelijk op de website te plaatsen! Zoals jullie zien prijs is de prijs van de Animal Juiced Aminos op dit moment wel de moeite waard om hem eens uit te proberen!:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Van €34,90 voor €14,90!

Tim

---------- Toegevoegd 27 November 2014 om 09:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst 26 November 2014 om 22:29 ----------

WEEKDEALS!

Whey Perfection Variety Pack
Nu slechts 7,50!

Multi Men
Nu slechts 2,90!

Dominate
Nu slechts 28,50!

Lipo-6X
Nu slechts 19,90!

Mass Bar
Nu slechts 12,50!

Modern BCAA+
Nu slechts 19,90!

No Xplode 3.0
Nu al vanaf 14,90!

CreaPure Creatine
Nu slechts 9,90!

Ik koop al een hele tijd pure rice powder, wat volgens de website een bron van complexe koolhydraten zijn. Toch vraag ik me af wat het poeder voor gevolgen heeft voor de GI van het product ? Hebben jullie daar inzicht in ? In het XXL topic is dit ook al ter sprake gekomen, maar ben gewoon benieuwd naar meer meningen.

Laatst bewerkt:
Ik koop al een hele tijd pure rice powder, wat volgens de website een bron van complexe koolhydraten zijn. Toch vraag ik me af wat het poeder voor gevolgen heeft voor de GI van het product ? Hebben jullie daar inzicht in ? In het XXL topic is dit ook al ter sprake gekomen, maar ben gewoon benieuwd naar meer meningen.

Ik stuur je vraag even door naar mijn collega, ook dit moet ik even navragen namelijk ;) Ik kom er dus op terug!

Bart

---------- Toegevoegd om 11:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:04 ----------

NIEUW! Bedtime Protein

bannerbedtime.jpg

Kenmerken Bedtime Protein:
- Je favoriete eiwitshake voor 's avonds!
- De "must have" eiwitshake voor fanatieke sporters
- Bevat essentiële toevoegingen
- Kwaliteit! 100% Premium eiwitten van Fonterra
- 100% vrij van andere eiwitten!
- Belangrijk: Glutamine, Vitamine C, Vitamine B6, Magnesium en Zink (ZMA)!
- 66 shakes per verpakking
- In heerlijke milkshake smaken

2000 gram voor slechts 32,50!

Zelf ben ik erg fan van de Muscle Protect! Erg compleet product om onder andere tijdens een training in te nemen en daarnaast ook erg goed qua smaak! :D De Animal Juiced Aminos ziet er daarentegen ook erg goed uit! Zo op het eerste gezicht lijkt hij qua ingrediënten en dosering erg op de Muscle Protect! Probleem is dat ik op dit moment de specificaties even niet in kan kijken. Ik zal mijn collega's verzoeken de "Supplement Facts" van dit product zo snel mogelijk op de website te plaatsen! Zoals jullie zien prijs is de prijs van de Animal Juiced Aminos op dit moment wel de moeite waard om hem eens uit te proberen!:D [Afbeelding niet meer beschikbaar] Van €34,90 voor €14,90! Tim ---------- Toegevoegd 27 November 2014 om 09:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst 26 November 2014 om 22:29 ---------- WEEKDEALS! Whey Perfection Variety Pack [Afbeelding niet meer beschikbaar] Nu slechts 7,50! Multi Men [Afbeelding niet meer beschikbaar] Nu slechts 2,90! Dominate [Afbeelding niet meer beschikbaar] Nu slechts 28,50! Lipo-6X [Afbeelding niet meer beschikbaar] Nu slechts 19,90! Mass Bar [Afbeelding niet meer beschikbaar] Nu slechts 12,50! Modern BCAA+ [Afbeelding niet meer beschikbaar] Nu slechts 19,90! No Xplode 3.0 [Afbeelding niet meer beschikbaar] Nu al vanaf 14,90! CreaPure Creatine [Afbeelding niet meer beschikbaar] Nu slechts 9,90!

Ok thanks zie dat ze er nu bijstaan!

tot wanneer geld die actieprijs?

en welke zou je nu eerder aanraden Muscle protect of animal animos?

Hoe lang duurt het voordat een review goedgekeurd wordt?
Ja, het is maar een kleine korting maar alle kleine beetjes helpen.

Hoe lang duurt het voordat een review goedgekeurd wordt?
Ja, het is maar een kleine korting maar alle kleine beetjes helpen.
Dit duurt vaak 24-48 uur, als hij goed gekeurd wordt, krijg je per email de kortingscode toe gemaild :)

Ralf

Ben hier ook erg benieuwd naar!

Hoe komt het dat hier serieuze vragen omtrent het afwijken van voedingswaarden op andere producten dan whey perfection worden verwijderd? ;) Doel van dit topic is informeren, niet misleiden nietwaar? ;)

Hoe komt het dat hier serieuze vragen omtrent het afwijken van voedingswaarden op andere producten dan whey perfection worden verwijderd? ;) Doel van dit topic is informeren, niet misleiden nietwaar? ;)

zat er net naar te kijken ja, weer een bericht dat verdween.

De Rice Powder is voorgekookte zilvervliesrijst, waardoor het opneembaar is voor het lichaam. Ongekookte rijst is slecht opneembaar door het lichaam. Doordat het daarna gemalen wordt, heb je zoals wij het noemen “Pure Rice Powder”. Een product heeft een hoge GI wanneer het snel opneembaar is, dat betekend dat het lichaam dit snel kan afbreken omdat de molecuulverbinding kort is. Dit is niet het geval bij gekookte zilvervlies rijst. Bijv. suiker heeft een korte molecuulverbinding en is daarom snel opneembaar. Zilvervliesrijst heeft dus een lage GI. De specificatie van het product heb ik opgevraagd, mocht het afwijken, hoor je van ons.

De Rice Powder is voorgekookte zilvervliesrijst, waardoor het opneembaar is voor het lichaam. Ongekookte rijst is slecht opneembaar door het lichaam. Doordat het daarna gemalen wordt, heb je zoals wij het noemen “Pure Rice Powder”. Een product heeft een hoge GI wanneer het snel opneembaar is, dat betekend dat het lichaam dit snel kan afbreken omdat de molecuulverbinding kort is. Dit is niet het geval bij gekookte zilvervlies rijst. Bijv. suiker heeft een korte molecuulverbinding en is daarom snel opneembaar. Zilvervliesrijst heeft dus een lage GI. De specificatie van het product heb ik opgevraagd, mocht het afwijken, hoor je van ons.

Dat zilvervliesrijst een trage opname (lage GI) heeft, is mij wel duidelijk. Punt is of dat ook het geval is wanneer het tot poeder vermalen wordt. Door het vermalen zou het makkelijker verteerbaar kunnen worden voor het lichaam en is de opname sneller (hoge(re) GI). De vraag is of dit ook zo is.

We reageren doorgaans op elke vraag, zoals je hier merkt. We gaan kritische en moeilijke vragen zeker niet uit de weg, we zijn er immers om jullie te informeren waar nodig. Onze producten wijken niet af van de waarden op het etiket. We begrijpen dat er door het resultaat wat door de Universiteit van Maastricht geanalyseerd vragen op roepen bij andere producten. We hebben daar inhoudelijk ook voldoende op gereageerd. De andere producten hebben we product specificaties van, onderzoeken, werken daarnaast met de grootste en betrouwbare leveranciers. Waardoor de producten die we aanbieden, 100% achter staan evenals de geclaimde voedingswaarden op het etiket. :)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven