XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
C2658172

Net trouw weer een bestelling geplaatst, nu wil ik ook wel eens wat free goodies :)

zo te zien wordt er nog steeds gebedeld in het body en fit topic:roflol:

Zojuist bestelling C2658835 geplaatst. Indien er nog wat leuks in de doos past mag dat uiteraard worden toegevoegd. :D

C2658172

Net trouw weer een bestelling geplaatst, nu wil ik ook wel eens wat free goodies :)
Bedankt voor je bestelling. Deze is gisteren door mijn collega's netjes verwerkt en verstuurd. Hij zal vandaag klaar liggen bij de Plus voor je :)
Zojuist bestelling C2658835 geplaatst. Indien er nog wat leuks in de doos past mag dat uiteraard worden toegevoegd. :D
Bedankt voor je bestelling, je doos zit helemaal vol:D De pakketbezorger is al vertrokken zie ik, je kan erop rekenen dat het tussen 13.30-16.30 uur bij je aankomt :)

Ralf

---------- Toegevoegd om 08:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:53 ----------

NIEUW! 6 Pack Fitness; Expert Innovator 300 & 500!

Expert Innovator 300

Kenmerken van de Expert Innovator 300 van 6 Pack Bags:
- Houd je maaltijden gekoeld
- Wordt gebruikt door vele bekende atleten
- Alles wat je nodig hebt om fit te reizen
- Geschikt voor 3 maaltijden
- Ruimte voor shakers, bidons en supplementen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Expert Innovator 500

Kenmerken van de Expert Innovator 500 van 6 Pack Bags:
- Houd je maaltijden gekoeld
- Wordt gebruikt door vele bekende atleten
- Alles wat je nodig hebt om fit te reizen
- Geschikt voor 5 maaltijden
- Ruimte voor shakers, bidons en supplementen

Wil je Grenade producten winnen? Je krijgt er nu zelfs 3 films bij!
1zh2x04.png

Mee doen doe je HIER

Op 1 december benaderen wij de winnaars per email!

Kort vraagje:

vandaag bij mijn bestelling ook Creapure besteld, nu neem ik op trainingsdagen 2 shakes Super Mass gainer, eentje bij het ontbijt en een na het trainen.
Ik wou de Creapure door 1 van deze shakes mengen en het zo binnenkrijgen.

Bij welke shake zal het effect beter zijn? Bij het ontbijt s'ochtends of na het trainen?

Ik train altijd in de avond rond 19:00

Hallo B&F,

Hebben jullie toevallig de ingrediëntenlijst van de Hardcore Glutamine Powder van Best body Nutrition?

Grtz,

Kort vraagje:

vandaag bij mijn bestelling ook Creapure besteld, nu neem ik op trainingsdagen 2 shakes Super Mass gainer, eentje bij het ontbijt en een na het trainen.
Ik wou de Creapure door 1 van deze shakes mengen en het zo binnenkrijgen.

Bij welke shake zal het effect beter zijn? Bij het ontbijt s'ochtends of na het trainen?

Ik train altijd in de avond rond 19:00

Wanneer je creatine neemt is irrelevant. Bij welke shake je het inneemt is dus niet belangrijk, zolang je de dagelijkse hoeveelheid maar binnenkrijgt :D

Bart

---------- Toegevoegd om 10:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

Hallo B&F,

Hebben jullie toevallig de ingrediëntenlijst van de Hardcore Glutamine Powder van Best body Nutrition?

Grtz,

Jazeker! :)

Per 100 gram;
Energie 1699 kJ/399 kcal
Vet < 0,1 gram
Koolhydraten < 0,1 gram
Eiwit 99,9 gram
Zout < 0,1 gram

Per dosering (10 gram);
L-Glutamine 10 gram
Zink 3 miligram

Bart

Hallo,

Als ik een kadokaart koop van 50 euro, en de ontvanger gebruikt hem om iets van 40 euro mee te betalen, wat gebeurt er dan met de overige 10 euro? En moeten er dan nog verzendkosten worden betaald op de bestelling? En kan je een bestelling ook betalen met 2 kado kaarten?

Thnx voor het snelle antwoord :D
Graag gedaan :)
Hallo,

Als ik een kadokaart koop van 50 euro, en de ontvanger gebruikt hem om iets van 40 euro mee te betalen, wat gebeurt er dan met de overige 10 euro? En moeten er dan nog verzendkosten worden betaald op de bestelling? En kan je een bestelling ook betalen met 2 kado kaarten?
Als je een cadeaukaart koopt van 50 euro, kun je daar prima een bestelling van bijv. 40 euro mee plaatsen. Dan betaal je uiteraard geen verzendkosten. Het subtotaal is immers boven de 20 euro, dan worden er geen verzendkosten gerekend. Als je na het plaatsen van je order een privébericht stuurt met je kortingscode en je ordernummer, activeer ik je kortingcode met de laatste 20 euro. Er wordt hard achter de schermen gewerkt dat het restbedrag automatisch op de code blijft staan, dat is niet zo, maar logischerwijs kunnen we dat natuurlijk regelen voor je!

Ralf

---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:14 ----------

Animal Juiced Amino's
Kenmerken Animal juiced Amino's op een rijtje:
- Ultra zuivere PRO BCAA en EAA mix!
- Ultra sterk met speciale aminozuren
- Instant opname
- Ideaal om te drinken tijdens en vlak na de training!
- Gebruik nu de Amino's van de PRO's
- Hoge dosering van 1257 mg!
- 30 servings per verpakking!

Komt er op kortre termijn weer een ander smaak dan aardbei binnen van Ronnie coleman pro-antium?
Die aardbei is echt smerig en heb ik al een paar keer besteld maar ben hem nu echt beu.

Bvd

Komt er op kortre termijn weer een ander smaak dan aardbei binnen van Ronnie coleman pro-antium?
Die aardbei is echt smerig en heb ik al een paar keer besteld maar ben hem nu echt beu.

Bvd

Voorlopig blijft aardbei de enige smaak van de Pro-Antium ;) Ik zal het eens voorleggen aan mijn collega's van de inkoop :)

Bart

Voorlopig blijft aardbei de enige smaak van de Pro-Antium ;) Ik zal het eens voorleggen aan mijn collega's van de inkoop :) Bart

Enkele weken geleden stonden er nog wel andere smaken bij . Mijn maat hefet die nog besteld. Jammer genoeg heb ik dat nu niet gedaan.

Maar ik kan me herinneren die ik thuis heb staan is aarbei. En dit is strawberry shortcake. Zou de smaak wel het zelfde zijn dan? Wou 2 potten bestellen maar om nou 4 kilo aarbeipoeier thuis te hebben staan wordt ik ook niet vrolijk van.

Enkele weken geleden stonden er nog wel andere smaken bij . Mijn maat hefet die nog besteld. Jammer genoeg heb ik dat nu niet gedaan.

Maar ik kan me herinneren die ik thuis heb staan is aarbei. En dit is strawberry shortcake. Zou de smaak wel het zelfde zijn dan? Wou 2 potten bestellen maar om nou 4 kilo aarbeipoeier thuis te hebben staan wordt ik ook niet vrolijk van.

We verwachten het gehele assortiment over ongeveer twee weken weer binnen te krijgen :) Vanaf dat moment zullen alle smaken dus weer voorradig zijn! We zien je bestelling graag verschijnen :cool:

Bart

[/COLOR]Animal Juiced Amino's
Kenmerken Animal juiced Amino's op een rijtje:
- Ultra zuivere PRO BCAA en EAA mix!
- Ultra sterk met speciale aminozuren
- Instant opname
- Ideaal om te drinken tijdens en vlak na de training!
- Gebruik nu de Amino's van de PRO's
- Hoge dosering van 1257 mg!
- 30 servings per verpakking!

Hoelang blijft die introductieprijs?

Weer een bestelling geplaatst. Ben benieuwd!

Ordernummer C2660769

Extratje is altijd welkom

Weer een bestelling geplaatst. Ben benieuwd!

Ordernummer C2660769

Extratje is altijd welkom

Bedankt voor je bestelling! Je hebt je pakketje morgen in huis :)

Bart

---------- Toegevoegd om 13:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:19 ----------

NIEUW! Platinum Multi

Kenmerken Platinum Multi:
- 20 hoog gedoseerde Vitamines, Mineralen en Antioxidanten
- Aminozuren en specifieke kruiden
- Geavanceerd product voor fanatieke sporters
- Zeer compleet
- 3 caplets per dag
- Maandverpakking!

Nu slechts 9,90!

Ik dacht ook dat jullie hadden aangegeven "begin deze week" met een officiele reactie te komen en evt meer uitgebreide testresultaten. Sinds het al woensdag is, vroeg ik me af of ik iets gemist heb.

NIEUW! CreaCore

Kenmerken Creacore:
- Precieze Creatine HCL & Fenugreek ratio
- Ultra geconcentreerde creatine, Creatine HCL
- 1750mg Creatine HCL per scoop
- 80 scoops per verpakking!
- Sterker resultaat met Creatine!

Momenteel voor slechts 17 euro!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug