Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
:roflol:

---------- Toegevoegd om 23:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:14 ----------

Maar wel 3x bestellen en je ordernummer hier posten in de hoop b&f whey perfection samples gratis te krijgen :o

Née hoor, was eigenlijk stiekem aan het bedelen voor een kerstbal. Ben ik betrapt zeg.

L o l

cwl1uoK.png

Goed topic

lekker druk ook.

Yep, gezellig :)

Verkapt ik bedel om samples topic.

In nomine patris et fillii et spiritus sancti tru natti

In nomine patris et fillii et spiritus sancti free sampli

In nomine patris et fillii et spiritus sancti tru volac.

Niet wenen joh. Mamaatje zal je troosten.

Echt serieus: wat wil je eraan gaan doen? Lucht het je op door andere mensen af te zeiken? Ga je daarmee je verloren eiwitjes terug krijgen? Als je je echt benadeeld voelt (en ik kan aannemen dat dat zeker zo is), neem dan meteen echte stappen en ga niet gewoon wat zitten knullig roepen op dit forum.

Maar dat vereist natuurlijk moed.

Waar zie je mij huilen? Diegene die om samples jankt bent jij! Moet zeggen dat het toch aardig oplucht inderdaad!

Welke verloren eiwitten? Ik bestel die zooi niet!

Ik heb thuis nog enkele potten Dextrose Professional staan. De houdbaarheidsdatum hiervan is echter verstreken. Is het aan te raden om deze weg te gooien, of kan deze toch nog gebruikt worden?

Gelijk 2 potten whey perfection besteld met 25% korting, yolo cheap proteine ftw!! :roflol:

---------- Toegevoegd om 00:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:29 ----------

zit er legit over te denken nog 2 potten te kopen, 4,5 kilo voor 45 euro is niets. Lekker boeiend of er dan 60% eiwit in zit. De whey van optimum heeft ook maar 63% eiwit ofzo waar ze 78% claimen

Gelijk 2 potten whey perfection besteld met 25% korting, yolo cheap proteine ftw!! :roflol:

---------- Toegevoegd om 00:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:29 ----------

zit er legit over te denken nog 2 potten te kopen, 4,5 kilo voor 45 euro is niets. Lekker boeiend of er dan 60% eiwit in zit. De whey van optimum heeft ook maar 63% eiwit ofzo waar ze 78% claimen

omdat iemand anders het doet is het niet erg als een ander bedrijf je jaren voorliegt.

seems legit.

Ja das exact wat ik ook al die tijd al zeg. Daarnaast claimen ze nu met de Whey die nu te koop is wel hogere ei-wit gehalte te hebben.

Die vernieuwde Whey die ze nu in de verkoop hebben heb ik inmiddels ook al een pot van gekocht (€24 voor 2.2kg :) )

Maar de smaak is wel duidelijk iets anders dan de vorige. Lijkt op een goed teken.
Er lijkt in ieder geval sowieso iets veranderd. Ook is de structuur net ff anders.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven