AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe kan je nu beweren dat er geen aanleiding is om al jullie producten te betwijfelen. Jullie zijn meerdere malen door de mand gevallen. Je kan, zoals hierboven al is aangegeven, niet zeggen dat die test niet goed genoeg of niet ‘echt’ onafhankelijk is, om de doodsimpele reden dat de uitslag niet zint. Je doet net of de test van anderen voor spek-en-bonen is, en dat enkel de test van jullie wel geldt. Zo werkt het niet.

Deze hele benf gate wordt langzamerhand een tranentrekker. Continu berichten over vertrouwen dat teruggewonnen moet worden, dat er het nu tijd is voor openheid en eerlijkheid, maar ondertussen iedereen voor de gek houden. Het is allang bewezen, zo ook in dit topic, dat dit alleen maar tegendraads werkt. De mensen zijn hier niet zo tam als jullie denken. Werken jullie toevallig met een spindokter?

Waarom gewoon niet met de billen bloot. Aangeven dat de testen die zijn gedaan kloppen. Door en door spijt betuigen. Een juiste compensatie aanbieden. Klaar. En dan pas echt beginnen met vertrouwen terugwinnen. Met eerlijkheid kom je net wat verder.

Want zoals jullie nu werken. Man man man.

Het is toch hilarisch hoe BodyenFit hun klanten behandeld als een stelletje achterlijke imbecielen. Ik sta er echt versteld van hoe arrogant en zelfingenomen zij reageren, en dat zij denken dat de kous daarmee af is. Just smile and wave boys.. smile and wave.

Dat ze dat zelf niet in de gaten (willen) hebben is daarintegen weer dieptriest.

De jongens die de huidige test hebben laten uitvoeren hebben toch 4 smaken besteld waarvan er 2 zijn getest?

Ze geven het volgende aan:

''Van zowel de Isolaat Perfection als Micellar Casein Perfection zijn twee smaken besteld. Er is besloten om van Micellar Casein de smaak vanille uitgebreid te testen en van Isolaat Perfection de smaak chocolate cocos bounty sensation. De andere smaken dienen als reservemateriaal voor eventuele vervolgtesten''

B&F is toch bereid om nieuwe testen te financieren? Nou laat een onafhankelijk iemand hier van het board die overige 2 gesealde samples laten testen.

Dus B&F wat denken jullie ervan? Ik ben eventuele bereid om dit te regelen.

Het is toch hilarisch hoe BodyenFit hun klanten behandeld als een stelletje achterlijke imbecielen. Ik sta er echt versteld van hoe arrogant en zelfingenomen zij reageren, en dat zij denken dat de kous daarmee af is. Just smile and wave boys.. smile and wave.

Dat ze dat zelf niet in de gaten (willen) hebben is daarintegen weer dieptriest.

Als je 'veel' bij hun hebt besteld, heb je gewoon de mogelijkheid om een grotere vergoeding aan te vragen.

Heb ik ook gedaan en het is mij ook gelukt.

Als je 'veel' bij hun hebt besteld, heb je gewoon de mogelijkheid om een grotere vergoeding aan te vragen.

Heb ik ook gedaan en het is mij ook gelukt.

Wat stellen ze je dan voor als ik vragen mag? Ze steken momenteel wel heel erg de draak met hun huidige voorstel van één gratis pot whey. Whey Perfection nota bene. :rolleyes:

Voor 3000€ besteld de laatste 3 jaar enkel en alleen al via paypal, daarnaast nog bestellingen gedaan met overschrijving e.d.

Voornamelijk whey perfection en isolaat perfection.

Compensatie:
Kortingscode van 10% op de volgende bestelling want het zou enkel gaan om whey perfection van de laatste batch.

Zijn dit nu echt idioten? Nog meer dan ervoor zowaar.

ik wil jullie vertrouwen weer terugwinnen geef mij de kans om weer de beste whey te maken.

Wheytenschappers huh

Hoe kan het dat mijn Multi Sports pillen barsten enkele uren nadat ik ze uit de verpakking heb gehaald en in een pillendoosje heb gestopt, van bizar slechte kwaliteit.....

zal vanavond eens kijken of ik ook een foto kan uploaden.

dat klopt. dat is een feit. ik slikte ze wel gewoon maar even in de pillenbox van b&f en ze sprongen open. niet na een paar uur opgemerkt maar een paar dagen zoiezo wel

hey hou is op met reacties verwijderen bij jullie facebook actie :mad:

Hoe kan het dat mijn Multi Sports pillen barsten enkele uren nadat ik ze uit de verpakking heb gehaald en in een pillendoosje heb gestopt, van bizar slechte kwaliteit.....

zal vanavond eens kijken of ik ook een foto kan uploaden.

wees blij... ik heb die ooit eens als goodie geselecteerd en de helft van die pillen waren al open gebarsten tegen dat ze bij mij geleverd werden
heb die verpakking hier denk ik zelfs nog liggen, nooit willen aanraken... zou eens moeten zoeken

en euuuh Body en Fit:
waar blijft die lijst met al jullie aangevraagde testen zoals je 3 dagen geleden beloofd hebt verdomme????

of heb ik nu echt correct gelezen dat jullie oorspronkelijk dus enkel jullie Whey Perfection en Isolaat hebben laten testen? en nu nog maar pas Caseine ook nagestuurd hebben ter verduidelijking...
serieus?? :rolleyes:
komaan... jullie grootste product blijkt zwart op wit crap te zijn en dan lijkt het jullie zelfs niet eens nodig om al jullie grote huisproducten te laten testen? zelfs niet eens al jullie eiwitproducten???

ik hoop echt dat de grote massa jullie gewoon links laat liggen als shop
jullie aanzien DBB misschien maar als een klein marktsegment, maar geloof me vrij: weinig mensen hier zullen hun mond houden over jullie praktijken in hun gym of tegenover vrienden... en negatieve reclame gaat vlugger dan positieve reclame

Ze zitten echt op mars met hun kop als ik die reacties zo lees. Compleet van de wereld gvd :roflol:

Na alle commotie rondom de lab resultaten zou B&F een nieuwe batch hebben waarbij het probleem is verholpen. Ik heb jaren bij bodyenfit supps besteld. Altijd tevreden klant geweest (tot de testen kwamen uiteraard). Toch wilde ik zeker weten of het probleem nu echt verholpen is, al ben ik mijn vertrouwen in B&F voor een groot deel verloren.

Mijn vader werkt bij Friesland Campina. Ik heb mijn nieuwe whey dan ook aan hem meegegeven om te laten testen. Na twee dagen is er dmv een stikstof meting uitgekomen dat de nieuwe batch 74,57% EW bevat. Ook kan een stikstof meting enigszins misleidend zijn zoals jullie wellicht weten.

Ik heb een erg dubbel gevoel. Natuurlijk is er altijd een kleine afwijking mogelijk en je ziet dat er verbetering is, maar nog steeds doet B&F onder voor de concurrentie en kloppen de waardes niet.

Voor de duidelijkheid, ik ben niet van plan om weer paniek te zaaien of dergelijke, maar het lijkt me niet meer dan normaal dat klanten weten wat ze kopen.

Omdat de meeste andere topics op slot zijn gegaan of dergelijke post ik het bericht hier maar, als dit ergens anders thuis hoort hoor ik het graag.

Ze zitten echt op mars met hun kop als ik die reacties zo lees. Compleet van de wereld gvd :roflol:

True story.

image.jpg

Er gaan geruchten dat ze 20% extra eiwit aan hun producten hebben toegevoegt

Is dis true?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven