MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ondanks dat ik toch echt beter weet en er gister ook niet werd geantwoord:

Hoe kunnen kunnen jullie met zulke replys jezelf nu nog serieus nemen? Ik vraag me echt af of jullie uberhaupt zelf trainen of wedstrijden doen. Ik maak me ernstige zorgen over wat er wel niet allemaal in jullie producten gezeten heeft terwijl ik en anderen aan dopingtesten onderworpen hadden kunnen worden. Als je een eiwitpercentage al niet op orde hebt zou me een spoortje van geranamine hier of daar ook niks verbaasd, dan had ik mooi met de gebakken peren gezeten. Het is me al lang duidelijk dat jullie je niet focussen op de niche markt van wedstrijdsporters, zoals xxl zich wel profileert. Ik heb geen riant inkomen gehad de afgelopen jaren en heb altijd low budget keuzes gemaakt, zelfs ondanks dat ik door een lokale winkel werd gesponsord bleef ik bij jullie bestellen vanwege de prijs. Man wat voelt het beledigend als je dan een korting van 10 euro wordt aangeboden terwijl een vriend van me een gratis pot whey werd thuis gestuurd. Ik heb helemaal niet het idee dat jullie klanten proberen te behouden, maar dat het jullie gewoon niet interesseert, omdat de mainstream toch wel blijft bestellen.

Misschien kun je een gratis emmertje hosselen wanneer je je kandidaat stelt als onafhankelijk persoon voor de labtest? :rolleyes:

Thanks. Ik had dat gemist. Dus de isolaat met smaken kloppen gewoon, dat is goed om te weten. Alleen wel raar dat een andere labtest wat anders zegt、we moeten maar afwachten op meer onafhankelijke labtesten.

32 jaar, zo idioot :roflol:

We zijn er nog gewoon hoor :) We zijn hier om klanten te helpen en voorzien van een antwoord. Op de bovenstaande post is natuurlijk niet te reageren, aangezien wij het moeilijk goed kunnen doen. Wat we begrijpen naar de Whey Perfection-resultaten. Vandaar je hier af en toe een antwoord van ons ziet.:cool:

Oké, kun je effe alle vragen van de afgelopen pagina's betalen of is dat wat moeilijk voor jullie? Ik heb er ook nog twee:

1. Waarom durven jullie opnieuw een labtest meteen als VALS te bestempelen, terwijl jullie die zelfde fout ook met de eerste DBB labtest hebben gemaakt. Toen waren jullie er als de kippen bij om ons en de concurrentie als leugenaars te besschouwen, maar achteraf komen jullie dan een zielig verhaal ophangen over hoe die tests misschien toch wel klopten, maar jullie er echt niks aan konden doen.
Met andere woorden: wat maakt jullie test beter dan de anderen?

2. Wanneer je zegt dat je sample niet representatief was, wat wil je daarmee zeggen? Je beweert dat je volledige potten hebt opgestuurd, dus jullie zijn niet zo stom geweest om een halve gram naar het lab te versturen. Ik mag dus aannemen dat er plots meerdere potten uit verschillende batches nodig waren om een representatief resultaat te verkrijgen? Waarom zijn er dan geen resultaten van de verschillende batches beschikbaar?

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------

Toch positief dat B&F nog reageert op dit forum. Ze hadden ook de handdoek in de ring kunnen gooien. Respect!
Voor de rest heeft het toch weinig zin om gal te blijven spugen.

Man man man... Positief dat ze na 2 dagen samenzitten eindelijk een coherent verhaal eraan vast gebreid hebben om nu met alle macht te verdedigen? Respect! Het gaat dan ook alleen maar om hun trouwste klanten!

Maar wat maakt het voor jou ook uit, jij vindt poedertjes sowieso rotzooi :rolleyes:

Wat hebben jullie de eerste keer aan hoeveelheid verstuurd dan dat het te klein was?

In eerste instantie hebben we een sample opgestuurd. Dit werd niet als representatief beschouwd. Daarna hebben we een pot opgestuurd. Een sample zou namelijk een vertekend beeld kunnen geven.

Toch positief dat B&F nog reageert op dit forum. Ze hadden ook de handdoek in de ring kunnen gooien. Respect!
Voor de rest heeft het toch weinig zin om gal te blijven spugen.

Bedankt voor je compliment. We begrijpen de frustratie (omtrent de Whey Perfection) en de misverstanden/vragen/klachten (omtrent de Isolaat Perfection), maar zoals eerder gezegd, voor ons is het dweilen met de kraan open op DBB momenteel. We hopen dat het gal spuwen inderdaad verminderd zodat we ons kunnen richten op duidelijkheid vergaren en misverstanden uit de wereld te helpen.

In eerste instantie hebben we een sample opgestuurd. Dit werd niet als representatief beschouwd. Daarna hebben we een pot opgestuurd. Een sample zou namelijk een vertekend beeld kunnen geven.

Bedankt voor je compliment. We begrijpen de frustratie (omtrent de Whey Perfection) en de misverstanden/vragen/klachten (omtrent de Isolaat Perfection), maar zoals eerder gezegd, voor ons is het dweilen met de kraan open op DBB momenteel. We hopen dat het gal spuwen inderdaad verminderd zodat we ons kunnen richten op duidelijkheid vergaren en misverstanden uit de wereld te helpen.

Het zou misschien al helpen door eens echt eerlijk te zijn en correct te zijn ipv de boel te blijven belazeren en te liegen.

maar neen jullie zijn gewoon een stelletje bedriegers.

We zijn hier om klanten te helpen en voorzien van een antwoord.

Waarom is een sample niet representatief? Zoals Galen al aanhaalde heeft een labo genoeg aan (minder dan) een gram om de testen uit te voeren.

Nee ik zou alleen op complimentjes reageren van mensen die in een ander topic al aangeven nooit supps te gebruiken, want dat zijn je klanten ja :roflol:

Het zou misschien al helpen door eens echt eerlijk te zijn en correct te zijn ipv de boel te blijven belazeren en te liegen.

maar neen jullie zijn gewoon een stelletje bedriegers.
Het is spijtig om te horen dat je het vertrouwen in ons verloren hebt. Wat na deze incidenten begrijpelijk is. We zullen uiteraard ons best blijven doen om de kwaliteit te blijven waarborgen in de toekomst en dit ook duidelijk te laten blijken. Daarnaast zal onze service, prijzen, acties en leveringen doorgaan. We hebben onze kop flink gestoten, maar willen ook laten zien dat we ervan geleerd hebben. Door de juiste dingen te doen en feiten kenbaar te maken.

Het is spijtig om te horen dat je het vertrouwen in ons verloren hebt. Wat na deze incidenten begrijpelijk is. We zullen uiteraard ons best blijven doen om de kwaliteit te blijven waarborgen in de toekomst en dit ook duidelijk te laten blijken. Daarnaast zal onze service, prijzen, acties en leveringen doorgaan. We hebben onze kop flink gestoten, maar willen ook laten zien dat we ervan geleerd hebben. Door de juiste dingen te doen en feiten kenbaar te maken.

Door de juiste dingen te doen en feiten kenbaar te maken.

waarom zeggen jullie wederom dat de casseine wel klopt terwijl er net pas een sample naar het lab verstuurd is?

bli bli blablablabla

Stop dan eens met jullie zever.

Met te beweren dat er 7% verschil is
Dat er nergens anders iets is.

Jullie kunnen gewoon niet anders dan negeren en ontkennen omdat jullie gewoon een zware bende bedriegers zijn, jaren lang.

En dan nog op andere media alles gaan ontkennen, dingen uitzetten, negatieve reviews op de site verwijderen/niet laten verschijnen etc etc etc

bli bli blablablabla

Stop dan eens met jullie zever.

Met te beweren dat er 7% verschil is
Dat er nergens anders iets is.

Jullie kunnen gewoon niet anders dan negeren en ontkennen omdat jullie gewoon een zware bende bedriegers zijn, jaren lang.

En dan nog op andere media alles gaan ontkennen, dingen uitzetten, negatieve reviews op de site verwijderen/niet laten verschijnen etc etc etc

Stel je niet aan. Ze willen de juiste dingen doen en de feiten kenbaar maken!

:cool:

Een stelletje bedriegers is het ja. Doen alsof er hier een probleem is.

Groot geworden door bedriegen, niet meer dan dat.

Waarom is een sample niet representatief? Zoals Galen al aanhaalde heeft een labo genoeg aan (minder dan) een gram om de testen uit te voeren.

Nee ik zou alleen op complimentjes reageren van mensen die in een ander topic al aangeven nooit supps te gebruiken, want dat zijn je klanten ja :roflol:

Dit werd ons geadviseerd door TLR om eventuele discussies/vertekend beeld te voorkomen. De klant koopt immers een pot en geen sample, vandaar het feit dat we een pot hebben opgestuurd nadat TLR met dit advies kwam.

waarom zeggen jullie wederom dat de casseine wel klopt terwijl er net pas een sample naar het lab verstuurd is?

Zoals we eerder hebben genoemd, we staan achter onze producten. We kunnen nu al onze producten gaan betwijfelen, maar daar is voor ons geen aanleiding toe. We gaan er vanuit dat Whey Perfection een uitglijder was welke niet had mogen gebeuren, maar dat dit ook de enige zal zijn. Om dat te bewijzen laten we de Micellar Casein testen. De resultaten hiervan komen z.s.m. op onze website, om alle twijfels weg te nemen.

Stel je niet aan. Ze willen de juiste dingen doen en de feiten kenbaar maken!

:cool:

Onze jongens van de technische dienst zijn helaas al naar huis, dus daar kan ik geen antwoord op geven. Stuur me anders morgen even een PM dan neem ik dan meteen voor je op! :cool:

Ralf
Ilco
Bart

Dit werd ons geadviseerd door TLR om eventuele discussies/vertekend beeld te voorkomen. De klant koopt immers een pot en geen sample, vandaar het feit dat we een pot hebben opgestuurd nadat TLR met dit advies kwam.

Zoals we eerder hebben genoemd, we staan achter onze producten. We kunnen nu al onze producten gaan betwijfelen, maar daar is voor ons geen aanleiding toe. We gaan er vanuit dat Whey Perfection een uitglijder was welke niet had mogen gebeuren, maar dat dit ook de enige zal zijn. Om dat te bewijzen laten we de Micellar Casein testen. De resultaten hiervan komen z.s.m. op onze website, om alle twijfels weg te nemen.

Onze twijfels zijn al lang weg hoor.

Daar is geen aanleiding toe. Komaan zeg, hou toch op.

Kan je nog leven met zo'n onzin? Neem gewoon ontslag hé kerel.

Trouwens, 't gaat niet enkel over WP.
2 andere producten werden ook reeds bewezen.

Voor jullie niet geldig zogezegd. Cut the crap. Jullie test is nietszeggend, net wat jullie de eerste test van hier verweten.

Stelletje bedriegers.

Wat boeit het een onafhankelijk labo uberhaupt wat voor resultaten er uit de bus komen? Maar goed, het feit dat jullie weer een ongelofelijke plank voor de kop hebben ivm uitgevoerde labtesten, zegt genoeg. Ik dacht dat jullie misschien iets geleerd hadden uit het feit dat jullie die fout de vorige keer (bij de WP) ook maakten en daar toen op moesten terugkomen. Een slecht resultaat op je basis product (whey) lijkt me trouwens een HEEL goede reden om aan al je andere producten te gaan twijfelen.

I smell that smelly smell...

Oogkleppen is dit gewoon.

Dit is zoals zeggen dat een bloedonderzoek uit ziekenhuis A niet te betrouwen is maar ziekenhuis B wel.

Stelletje bedriegers. Ik zou me schamen in jullie plaats.

He wat gek. Ik meen hier kort geleden een topic met zeer gedetailleerde informatie inclusief foto's te hebben gezien over jullie isolaat en caseinaat, waaruit bleek dat ook deze zo'n 20% minder bevatten dan geclaimed op de pot. Wat toevallig dat dit ook zo precies overeenkomt met de resultaten van de whey perfection. Maar wat, het is maar een herinnering, wie weet hoe of wat. Fijn dat jullie er zelf achteraan gaan en met het keiharde bewijs gaan komen, twijfels zijn nooit fijn. :cool:

He wat gek. Ik meen hier kort geleden een topic met zeer gedetailleerde informatie inclusief foto's te hebben gezien over jullie isolaat en caseinaat, waaruit bleek dat ook deze zo'n 20% minder bevatten dan geclaimed op de pot. Wat toevallig dat dit ook zo precies overeenkomt met de resultaten van de whey perfection. Maar wat, het is maar een herinnering, wie weet hoe of wat. Fijn dat jullie er zelf achteraan gaan en met het keiharde bewijs gaan komen, twijfels zijn nooit fijn. :cool:

Ook geniaal dat de samples verschillen tov de potten die verkocht worden. Niet alleen qua smaak maar ook qua structuur...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven