Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit werd ons geadviseerd door TLR om eventuele discussies/vertekend beeld te voorkomen. De klant koopt immers een pot en geen sample, vandaar het feit dat we een pot hebben opgestuurd nadat TLR met dit advies kwam.

Zoals we eerder hebben genoemd, we staan achter onze producten. We kunnen nu al onze producten gaan betwijfelen, maar daar is voor ons geen aanleiding toe. We gaan er vanuit dat Whey Perfection een uitglijder was welke niet had mogen gebeuren, maar dat dit ook de enige zal zijn. Om dat te bewijzen laten we de Micellar Casein testen. De resultaten hiervan komen z.s.m. op onze website, om alle twijfels weg te nemen.

Oké nu ben ik echt gerust gesteld, gelijk even een aantal potten bestellen, bedankt en maak er wat mooist van. Order Ckrijgdetering

He wat gek. Ik meen hier kort geleden een topic met zeer gedetailleerde informatie inclusief foto's te hebben gezien over jullie isolaat en caseinaat, waaruit bleek dat ook deze zo'n 20% minder bevatten dan geclaimed op de pot. Wat toevallig dat dit ook zo precies overeenkomt met de resultaten van de whey perfection. Maar wat, het is maar een herinnering, wie weet hoe of wat. Fijn dat jullie er zelf achteraan gaan en met het keiharde bewijs gaan komen, twijfels zijn nooit fijn. :cool:

Sorry maar we staan niet achter die test. Dus die telt lekker niet, ok?

Zoals we eerder hebben genoemd, we staan achter onze producten. We kunnen nu al onze producten gaan betwijfelen, maar daar is voor ons geen aanleiding toe. We gaan er vanuit dat Whey Perfection een uitglijder was welke niet had mogen gebeuren, maar dat dit ook de enige zal zijn. Om dat te bewijzen laten we de Micellar Casein testen. De resultaten hiervan komen z.s.m. op onze website, om alle twijfels weg te nemen.

En dit is waar het mis gaat!

Zeker van jullie huisproducten moet je exact en 100% zeker weten wat erin zit. Je kunt je hopelijk voorstellen dat na de WP, Casseine en Isolaat iedereen ook twijfels heeft over jullie andere huismerkprodukten.

Testen, testen en blijven testen, nooit iemand vertrouwen op zijn blauwe ogen en transparant blijven naar je klanten! Zeker het laatste is van groot belang wetende in welke tak van sport je je bevindt.

Hebben jullie onderbouwde feiten waarom de testen van DBB van de isolaat en casein niet kloppen?

Dit werd ons geadviseerd door TLR om eventuele discussies/vertekend beeld te voorkomen. De klant koopt immers een pot en geen sample, vandaar het feit dat we een pot hebben opgestuurd nadat TLR met dit advies kwam.

Waarom is er dan pas op 2 januari een pot getest als jullie de 15e al een sample hebben gestuurd? Volgens jullie werd alles op alles gezet om deze testen zsm te krijgen....

Waarom is er dan pas op 2 januari een pot getest als jullie de 15e al een sample hebben gestuurd? Volgens jullie werd alles op alles gezet om deze testen zsm te krijgen....

TLR moest 10 dagen nadenken over het feit of die sample nu wel of niet een vertekend beeld zou opleveren. Pas daarna konden ze B&F inlichten dat ze toch echt een pot nodig hadden. :rolleyes: AKA iemand in dat lab heeft z'n ecto zoon een pot minderwaardige whey cadeau gedaan.

Dat, of de eerste test was inderdaad bagger, waarna B&F een pot uit de nieuwe batch heeft laten testen.

Tsja, nu de isolaat ook al slecht uit de onafhankelijke labtest komt, trek ik mijn conclusies. Je kunt wel blijven roepen achter je producten te staan en blijven schuilen achter je eigen tests, maar de klant zal het niet accepteren. De klant is niet dom en naïef.

Verder heb ik medelijden met het personeel van B&F wat hier mag gaan reageren op orders van de grote baas. Ik geloof totaal niet dat zij hier achter staan.

Hoe kan je nu beweren dat er geen aanleiding is om al jullie producten te betwijfelen. Jullie zijn meerdere malen door de mand gevallen. Je kan, zoals hierboven al is aangegeven, niet zeggen dat die test niet goed genoeg of niet ‘echt’ onafhankelijk is, om de doodsimpele reden dat de uitslag niet zint. Je doet net of de test van anderen voor spek-en-bonen is, en dat enkel de test van jullie wel geldt. Zo werkt het niet.

Deze hele benf gate wordt langzamerhand een tranentrekker. Continu berichten over vertrouwen dat teruggewonnen moet worden, dat er het nu tijd is voor openheid en eerlijkheid, maar ondertussen iedereen voor de gek houden. Het is allang bewezen, zo ook in dit topic, dat dit alleen maar tegendraads werkt. De mensen zijn hier niet zo tam als jullie denken. Werken jullie toevallig met een spindokter?

Waarom gewoon niet met de billen bloot. Aangeven dat de testen die zijn gedaan kloppen. Door en door spijt betuigen. Een juiste compensatie aanbieden. Klaar. En dan pas echt beginnen met vertrouwen terugwinnen. Met eerlijkheid kom je net wat verder.

Want zoals jullie nu werken. Man man man.

Tot een onafhankelijk keuringsbedrijf als labdoor tests uitvoert ben ik niet overtuigd.

Redelijk naïef om te denken van B&F dat een EIGEN opgezette test voldoende bewijs levert terwijl meerdere onafhankelijke tests in de andere richting wijzen.

Vooral het sturen van een niet gesealde pot is geloofwaardig \o/

Hahaha onze gym owner heeft een bordje op zijn balie gezet met als mededeling dat supps van B&F money waste is :roflol:

Hoe kan het dat mijn Multi Sports pillen barsten enkele uren nadat ik ze uit de verpakking heb gehaald en in een pillendoosje heb gestopt, van bizar slechte kwaliteit.....

zal vanavond eens kijken of ik ook een foto kan uploaden.

Volgens jullie werd alles op alles gezet om deze testen zsm te krijgen....

Het zou mij niets verbazen als ze de decembermaand hebben gebruikt om alle oude meuk (met 20% minder whey) nog even snel de deur uit te werken met een sensationele 25% korting.

Hoe kan je nu beweren dat er geen aanleiding is om al jullie producten te betwijfelen. Jullie zijn meerdere malen door de mand gevallen. Je kan, zoals hierboven al is aangegeven, niet zeggen dat die test niet goed genoeg of niet ‘echt’ onafhankelijk is, om de doodsimpele reden dat de uitslag niet zint. Je doet net of de test van anderen voor spek-en-bonen is, en dat enkel de test van jullie wel geldt. Zo werkt het niet.

Deze hele benf gate wordt langzamerhand een tranentrekker. Continu berichten over vertrouwen dat teruggewonnen moet worden, dat er het nu tijd is voor openheid en eerlijkheid, maar ondertussen iedereen voor de gek houden. Het is allang bewezen, zo ook in dit topic, dat dit alleen maar tegendraads werkt. De mensen zijn hier niet zo tam als jullie denken. Werken jullie toevallig met een spindokter?

Waarom gewoon niet met de billen bloot. Aangeven dat de testen die zijn gedaan kloppen. Door en door spijt betuigen. Een juiste compensatie aanbieden. Klaar. En dan pas echt beginnen met vertrouwen terugwinnen. Met eerlijkheid kom je net wat verder.

Want zoals jullie nu werken. Man man man.

Spindoctor, leuk idee! Krijg je van die pareltjes als "In plaats van te vragen waarom onze producten eerst niet klopten, kunnen we de vraag anders stellen. Waarom hebben we nu wél alles op orde?"

Of "Jullie kijken de hele tijd naar in het verleden gemaakte fouten, terwijl wij gewoon vooruit willen kijken!" :cool:

Hoe kan het dat mijn Multi Sports pillen barsten enkele uren nadat ik ze uit de verpakking heb gehaald en in een pillendoosje heb gestopt, van bizar slechte kwaliteit.....

wtff

Vitaminepillen met talk 553B erin en nog meer toevoegingen.
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamin...body-fit-sportsnutrition/sports-multi/#labels

Zal wel net een chemische bom zijn waardoor ze openklappen:p

Rood is absoluut vermijden.
E 553b Talk Rood Pas Op

Nou, leuk voor je klanten dan als je dit alsnog verkoopt onder het mom van gezond.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven