AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt wel benieuwd wat er in die multivitamine en die omega3 capsules van jullie te vinden is? Wie weet nemen we wel gewoon urine van één of andere chinese laagverdiener tot onszelf. Best dat ik gedver nog iedere 2 dagen een goed stuk zalm eet om aan me omega3 te komen. Heb zo'n licht vermoeden dat heel dat boeltje niet meer klopt, en waarom zouden we hen nog geloven ook? Als 3 van hun geteste producten niet kloppen, waarom zou de rest dan wel kloppen...

Echt wel benieuwd wat er in die multivitamine en die omega3 capsules van jullie te vinden is? Wie weet nemen we wel gewoon urine van één of andere chinese laagverdiener tot onszelf. Best dat ik gedver nog iedere 2 dagen een goed stuk zalm eet om aan me omega3 te komen. Heb zo'n licht vermoeden dat heel dat boeltje niet meer klopt, en waarom zouden we hen nog geloven ook? Als 3 van hun geteste producten niet kloppen, waarom zou de rest dan wel kloppen...

Met de Whey Perfection hebben we een flinke uitschuiver van gemaakt, daar zijn we ons van bewust. Maar dat is geen reden om aan al onze producten te gaan twijfelen. We staan 100% achter onze producten ;)

Ralf

Klopt werken voor geen meter. Antwoorden van B&F gingen van 500mg naar 150mg aangevuld met vulmiddel.. Het is ook totaal niet zuur zoals bij alle andere citraten.

nog erger... ging van 500 naar 150 en weer terug naar 500, ik nog zeggen: was toch 150? euh... oja
zegmaar 100% vulmiddel
het zijn echt teringoplichters... ik word steeds kwader eigenlijk!!!:mad:

Wei hebben geen gewheyten.

nog erger... ging van 500 naar 150 en weer terug naar 500, ik nog zeggen: was toch 150? euh... oja
zegmaar 100% vulmiddel
het zijn echt teringoplichters... ik word steeds kwader eigenlijk!!!:mad:

Skinnie, ik denk dat het tijd is om dumbells te gaan gooien..

Klopt werken voor geen meter. Antwoorden van B&F gingen van 500mg naar 150mg aangevuld met vulmiddel.. Het is ook totaal niet zuur zoals bij alle andere citraten.

Ik gebruik nu magnesium Citrate van now foods en ik proef er helemaal niks zuur aan. Ik weet niet waar je het over aan het kletsen bent.

Mocht iemand nog een oude batch Casein eiwit van B&F willen testen. Ik heb ongeveer 300 gram liggen.

Net een flinke bestelling geplaatst, maak er wat moois van.

bij xxl

Ik gebruik nu magnesium Citrate van now foods en ik proef er helemaal niks zuur aan. Ik weet niet waar je het over aan het kletsen bent.

Ja maar jij bent niet voor rede vatbaar, als je het poeder gebruikt van now foods dan heeft dat zeker een zure smaak.

True, zelfde hier. Ben ook benieuwd naar de Pindakaas.. Koop maar eens een pot zonder toevoegingen (normaal rond de €4?) maar benf zegt: groot inkoop voordeel..

True, zelfde hier. Ben ook benieuwd naar de Pindakaas.. Koop maar eens een pot zonder toevoegingen (normaal rond de €4?) maar benf zegt: groot inkoop voordeel..
Dus producten in een supermarkt hebben minder inkoop voordeel? Een Ahold (AH) koopt veel meer in dan een b en f.

AH rommelt met hun producten net zoveel als B&F.

Omdat het "BIO" product is, puur bla bla bla, sensationeel bla bla en omdat mensen geloven zulke BS praatjes.
Net als BIO eieren, die 9 van de 10 keer verrot zijn of gewoon simpelweg normale eiren zijn met stickertje "BIO" erop.
Of BIO groente enzovoort enzovoort.
Zolang mensen BS blijven geloven van grote merken, zonder zelf enige onderzoek of controle uit te voeren, zullen ze dure dingen gaan kopen.
Het is een mix van naiviteit, hoop en vertrouwen.

Omdat het "BIO" product is, puur bla bla bla, sensationeel bla bla en omdat mensen geloven zulke BS praatjes.
Net als BIO eieren, die 9 van de 10 keer verrot zijn of gewoon simpelweg normale eiren zijn met stickertje "BIO" erop.
Of BIO groente enzovoort enzovoort.
Zolang mensen BS blijven geloven van grote merken, zonder zelf enige onderzoek of controle uit te voeren, zullen ze dure dingen gaan kopen.
Het is een mix van naiviteit, hoop en vertrouwen.
Dat is waar, zag laatst een artikel waarvan normale en biologische melk van eendezelfde koe kwam. Helaas kan je tegenwoordig niets meer geloven....

• Like
Waarderingen: JaSz
BIO gedoe, Paleo gedoe en dat soort shit wordt verkocht aan de hand van mooie praatjes, mensen willen iets geloven.
Zoals al die Tell Sell dingen, het is allemaal gebaseerd op psychologische onderzoeken naar wat mens wil en hoe je bepaalde aankoop-reactie triggert bij potentiele klant.

Als er maar wat leuks van wordt gemaakt.

Dus producten in een supermarkt hebben minder inkoop voordeel? Een Ahold (AH) koopt veel meer in dan een b en f.

Ja maar dat is geen pure pindakaas?! Huismerk appie zal ik nooit kopen (transvet en chet). Maar body en fit verkoopt producten (ze zeggen: enkel noten en olie) en voor zo'n zelfde product (lees: enkel pinda en noten) betaal je normaal wel wat meer hoor..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven