Wantstogrow
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 35
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal het (nooit) voor je navragen!Ik ben op zoek naar een eiwitrijke suikerspin, komt die nog in het assortiment?
20 procent kleiner bedoel jeIk heb me piemol gewassen met jullie shampoo en nu is die 20% groter geworden, kan dat door de glycine en alanine komen, hoe dan ook ben er wel blij mee.
Tnx B&F , jullie hebben er wat moois van gemaakt en sensationeel. [emoji106]

In subforum webwinkels, niet om het weg te steken oid maar omdat het over een shop gaat.
De Stasi was niks bij de censuurcrew van B&F.Reacties op de prijsvraag van 'in 1965 kon je nog geen reviews uitschakelen ' worden ook verwijderd
Strikt beleid!
Als B&F hun klanten terug wil, moeten ze beginnen met XXL supps verkopen![]()
lolzz
Ik bestel zelf mijn producten bij xxlnutrition, maar mijn vriend wil dit keer een pot proberen van b&f.
Waarom:
1) 25% korting
2) Nieuwe batch (met lab report)
Zijn er mensen die enthousiast zijn over de nieuwe lab tested whey perfection afgezien van natuurlijk de blunder die b&f begaan heeft?
En is er op dit moment veel verschil met bijvoorbeeld Whey Delicious van XXL Nutrition en met de Whey Perfection van Body & Fit als je naar de actuele labtesten kijkt?
Kudos voor de balls die BigT toont in deze discussie.