XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
B&F heeft wel een leuke puinhoop van gemaakt, dat is zeker!
Snap niet hoe je het nog kan ontkennen, of denken ze dat iedereen achterlijk is?

---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ----------

Ja maar dat is geen pure pindakaas?! Huismerk appie zal ik nooit kopen (transvet en chet). Maar body en fit verkoopt producten (ze zeggen: enkel noten en olie) en voor zo'n zelfde product (lees: enkel pinda en noten) betaal je normaal wel wat meer hoor..

Er staat dan meestal zo van: 100% pinda's.
Dat betekent niet dat het gehele inhoud van alleen pinda's is, dat betekent meestal dat er ALLEEN pinda's zijn gebruikt

B & F voorgoed offline??

Dus producten in een supermarkt hebben minder inkoop voordeel? Een Ahold (AH) koopt veel meer in dan een b en f.

Ja maar dat is geen pure pindakaas?! Huismerk appie zal ik nooit kopen (transvet en chet). Maar body en fit verkoopt producten (ze zeggen: enkel noten en olie) en voor zo'n zelfde product (lees: enkel pinda en noten) betaal je normaal wel wat meer hoor..

---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:44 ----------

B&F heeft wel een leuke puinhoop van gemaakt, dat is zeker!
Snap niet hoe je het nog kan ontkennen, of denken ze dat iedereen achterlijk is?

---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ----------

Er staat dan meestal zo van: 100% pinda's.
Dat betekent niet dat het gehele inhoud van alleen pinda's is, dat betekent meestal dat er ALLEEN pinda's zijn gebruikt

Maar de meeste die voeding serieus nemen kijken bij de ingredienten en daar staan dan:
Noten
Olie

Zou gek zijn als er dan nog een derde component toegevoegd wordt

Ben benieuwd met wat voor censuurcampagne ze de laatste ontmaskering in de doofpot proberen te stoppen.

---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:44 ----------

Maar de meeste die voeding serieus nemen kijken bij de ingredienten en daar staan dan:
Noten
Olie

Zou gek zijn als er dan nog een derde component toegevoegd wordt
Heb je gezien met b en f, die niet alle ingrediënten duidelijk aangeeft op het etiket

Whey Isolaat eiwitten - dragen bij tot de instandhouding van de spieren en stimuleren ook de ontwikkeling van (vetvrije) spiermassa. Whey Isolaat is de snelst opneembare- en meest hoogwaardige vorm van whey eiwitten.
Top product! Van chocomelk krijg ik altijd vette spieren.

stil hier zeg:roflol:

Vandaag weer mijn bestelling binnen gekregen, echt hartelijk bedankt! Wel natuurlijk doe ik altijd een extra scheptje erin, want je weet maar nooit! Maar goed, daar is de prijs ook naar natuurlijk.

Vandaag weer mijn bestelling binnen gekregen, echt hartelijk bedankt! Wel natuurlijk doe ik altijd een extra scheptje erin, want je weet maar nooit! Maar goed, daar is de prijs ook naar natuurlijk.
'Echt hartelijk bedankt'
Je hebt er gewoon voor betaald, neem ik aan? :rolleyes:

Beste B&f, dit is de moeder van fhoc. Mijn zoon had diabetes en is nu dood door teveel suikers. Dankjewel, ik ben weer vrij.

Goed topic, lekker serieus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven