AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij wijze van spreken, gaat idd lastig als je rond de €15 miljoen omzet hebt over 2014.

---------- Toegevoegd om 14:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------



Zolang ik op jaarbasis geld bespaar door bij B&F te bestellen, maakt het mij geen flikker uit.

Want als je veel omzet hebt kan je niet failliet:roflol: manmanman
 
Waar kan je die vinden dan?

Ik vind trouwens op elke review site deze review steeds onder een andere naam. Net of iemand die een keer bestelt daarna op elke review site een review gaat plaatsen. B&F hou toch op en laat je keer zien hier op het forum!!! :
"Snelle service"

Zag gister avond de 2+1 deals opeens staan, vond het een mooie kans! Net wakker en product is al in huis, goede service!

Sowieso dat hele verhaal van 'gisteravond besteld, vandaag al in huis, goede service' begint ook een beetje overtrokken te worden sinds de branche voor webshops in hoge mate aan het professionaliseren is. Het begint eerder 'normale service' te worden, beter innoveer je qua service door de klant echt iets persoonlijks te geven, persoonlijke service is iets dat nog altijd moeilijk te realiseren is voor een webshop (logischerwijs ook wel). In ieder geval: B&F zou een mooie case study zijn voor studenten aan communicatieve opleidingen, een schoolvoorbeeld van hoe je alles verkeerd doet.
 
Het gaat nu op facebook langzaam ook rond. 1000 likes voor een foto waar op body staat en -20%. Die moet gedeeld worden!

Waar te vinden?
Facebook is de enige manier waarop zulk nieuws zich echt goed en snel verspreid... Zou mooi zijn als er iets bijstaat van dat hun whey is opgevuld met suiker, zijn fitnessende huisvrouwtjes ook gevoelig voor.
Als alle bodylab,xxl,sportfood fanboys het dan dan ook nog eens verspreiden kan het wel eens hard gaan met klanten die overstappen.
 
Waar te vinden?
Facebook is de enige manier waarop zulk nieuws zich echt goed en snel verspreid... Zou mooi zijn als er iets bijstaat van dat hun whey is opgevuld met suiker, zijn fitnessende huisvrouwtjes ook gevoelig voor.
Als alle bodylab,xxl,sportfood fanboys het dan dan ook nog eens verspreiden kan het wel eens hard gaan met klanten die overstappen.

Facebook van supplementenlabtested.com
 
Beste Body & Fit,

ik heb een vraag i.v.m. Pure Acai Poeder van Body & Fit Superfoods;

Als ik naar de label kijk van dit product dan lees ik dat er amper 1,1 gram vetten aanwezig zijn per 100 gram, terwijl pure Açai bessen tussen de 30 en de 45 gram vetten bevatten per 100 gram, zie links hieronder:

http://www.fitvoorbeginners.nl/super-food-of-the-week-acai/

http://www.gekruid.com/acai-bes.html

Ik wou vragen waarom er amper 1,1 gram vet aanwezig is bij de Pure Acai Poeder van Body & Fit Superfoods???

Ik ga dat even voor je uitzoeken. Zodra ik meer weet, laat ik het je weten.

Beste B&F,

heeft u al een antwoord op mijn vraag die ik een aantal dagen geleden had gesteld?

Mvg

Het lijkt inderdaad erop dat het niet klopt. Ik heb de vraag neer gelegd bij onze leverancier. Ze zijn het nu voor ons aan het uitzoeken.

Ralf

Beste B&F,

heeft u al een antwoord op mijn vraag die ik een aantal dagen geleden had gesteld?

Mvg

Beste Ralf,

heb respect voor jou maar vergeet niet dat iedereen fouten kan maken, ook uw leverancier!

Ik heb ooit nog eens een vraag gesteld over een product (zie citaat onderaan) en die voedingswaarden kloppen ook langs geen kanten! En dan ook nog eens beweren dat het om 100% pure açai bessenpoeder gaat vind ik schandalig, dat klopt niet want onbewerkte pure açai poeder (gedroogd/gemalen) bevat relatief veel (gezonde) vetten en bij die van jullie zit er amper vet in, mij zal je het niet wijs maken hoor, het lijkt precies dat er een addertje onder gras ligt, vraag dat ook maar eens goed na. Ofwel kloppen die voedingswaarden niet ofwel gaat het om bewerkte açai poeder, zo simpel is dat.

Bronnen:

www.fitvoorbeginners.nl/super-food-of-the-week-acai

www.gekruid.com/acai-bes.html

Gepost op 12 April 2014, 15:15

http://www.bodyenfitshop.nl/media/upload/BF_Superfoods_acai_poeder.jpg[/url

Ik kan het niet laten en kom hier op terug want ik vind de labels van Body & Fitshop echt wel misleidend!!!

Ik heb deze vraag op GoeieVraag.nl gestart (zie link hieronder) en ik kreeg het volgend antwoord:

http://www.goeievraag.nl/persoon-ge...-vetten#1610779#&from=email&source=answer_new

Wat het verschil is, dat is duidelijk: de ene heeft een behoorlijk andere samenstelling dat de andere (dat wist je al), en dat heeft niets te maken met het wel of niet verpulveren vóór of ná het vriesdrogen.

Waarom is een andere kwestie, en dat is lastig te zeggen, maar ik kan een paar redenen hiervoor verzinnen.

Om te beginnen, moet je weten dat de açai bessen geen "echte" bessen zijn, zoals een bosbes of een gojibes. Je kan ze veel beter vergelijken met een dadel of een palmvrucht zoals je voor de productie van palmolie gebruikt. Vandaar dat ze zo rijk zijn aan vetten.

De gevriesdroogde açai bessen zijn de hele vruchten, waaraan in beginsel niets wordt toegevoegd en waarvan niets wordt onttrokken, behalve water. De rest van de stoffen (eiwit, vet, koolhydraten, mineralen, vitaminen…) concentreren zich in dezelfde verhouding als in het verse vrucht. Dat zijn, naar alle waarschijnlijkheid, de açai bessen van het merk Pit&Pit.

Een poeder van gevriesdroogde bessen kan andere behandelingen hebben ondergaan, gericht op de extractie van bepaalde stoffen, en toch voor 100% bestaan uit bessen.

Zo kan je b.v. de bessen eerst persen om de olie te extraheren (ik weet niet of er een markt is voor deze olie, maar het zou zomaar kunnen), waardoor het uiteindelijke product weinig vetten bevat, en in verhouding meer koolhydraten.

Dat verklaart overigens niet waarom ook de eiwitten zo laag zijn, want als je alleen water en vet onttrekt, dan gaan én de koolhydraten én de eiwitten omhoog. Het kan ook een tweede extractie hebben plaats gevonden.

Als dat het geval is geweest (let op: ik zeg niet dat het zo is!), dan zou het etiket van het product van Body&Fitshop misleidend zijn, omdat het voor de consument niet duidelijk is dat er bepaalde bestanddelen (nl. de vetten en de eiwitten) verwijderd zijn.

Het zal misschien waar zijn dat het voor 100% uit açai bessen bestaat, maar als je iets verwijdert, dan moet je dat voor de consument zichtbaar maken.

Een andere optie is dat de açaibespoeder aangelengd is met suikers of vezels, maar dan zou dat ook op het etiket moeten worden vermeld, en dat staat niet op. Het spreekt voor zich dat als dat het geval is, er sprake is van misleiding.


---------------

Beste Body & Fitshop, I'm sorry maar jullie reputatie gaat dag na dag achteruit want jullie labels zijn echt wel misleidend!
 
nou als ze echt zoveel omzet draaien elk jaar dan zie ik zie ook niet zo snel failliet gaan kunnen jullie wel 5 smilies gaan lopen posten hier.
 
nou als ze echt zoveel omzet draaien elk jaar dan zie ik zie ook niet zo snel failliet gaan kunnen jullie wel 5 smilies gaan lopen posten hier.

alsof je daar inzicht in hebt
 
uhm niet precies maar je kunt nu al raden hoe het gaat aflopen, met een sisser dus.

---------- Toegevoegd om 19:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

ik wist trouwens niet dat er zoveel geld om ging in de supplementen industrie gewoon belachelijk eigenlijk.
 
Wanneer komen die nieuwe twisters uit?

Kheb er al 3 versleten 8) wil nu wel eens een goeie :D keep it up!
 
Bij wijze van spreken, gaat idd lastig als je rond de €15 miljoen omzet hebt over 2014.


Volgens mij had iemand een paar weken geleden, weet niet meer wie, aan hand van de bestelnummers berekend dat ze vorig jaar gemiddeld meer dan 3000 bestellingen per dag ontvingen. Dat zijn dus meer dan één miljoen bestellingen per jaar. Wat zal de gemiddelde bestelling zijn? 45€? 50€? Geen flauw idee, maar zal wel in die richting zijn, toch? Als gemiddelde hè. Misschien dat er wat mensen zijn die een klein productje bestellen, maar ik zag vroeger, voordat de shitstorm losbarstte, soms bestelnummers langskomen van mensen die zo'n beetje alles gekocht hebben wat ze hebben.

Dan heb je het dus niet over 15€ miljoen omzet maar over 50€ miljoen omzet. Wat zouden ze overhouden als alle kosten eraf zijn? 10% of zo? Dat is een dikke vette winst van 5€ per jaar. Dan kun je wel wat lijden. En iedereen laten zien dat je doekoe hebt door mooie waggie te rijden.
 
Inderdaad. 15 miljoen euro omzet klinkt totaal niet geloofwaardig.
15 miljoen euro winst vind ik geloofwaardiger bij B&F.
 
Volgens mij had iemand een paar weken geleden, weet niet meer wie, aan hand van de bestelnummers berekend dat ze vorig jaar gemiddeld meer dan 3000 bestellingen per dag ontvingen. Dat zijn dus meer dan één miljoen bestellingen per jaar. Wat zal de gemiddelde bestelling zijn? 45€? 50€? Geen flauw idee, maar zal wel in die richting zijn, toch? Als gemiddelde hè. Misschien dat er wat mensen zijn die een klein productje bestellen, maar ik zag vroeger, voordat de shitstorm losbarstte, soms bestelnummers langskomen van mensen die zo'n beetje alles gekocht hebben wat ze hebben.

Dan heb je het dus niet over 15€ miljoen omzet maar over 50€ miljoen omzet. Wat zouden ze overhouden als alle kosten eraf zijn? 10% of zo? Dat is een dikke vette winst van 5€ per jaar. Dan kun je wel wat lijden. En iedereen laten zien dat je doekoe hebt door mooie waggie te rijden.

Inderdaad. 15 miljoen euro omzet klinkt totaal niet geloofwaardig.
15 miljoen euro winst vind ik geloofwaardiger bij B&F.

True. Dacht dat Hoody zijn informatie uit een rapport had o.i.d.
Maar 15 miljoen omzet is weinig.
 
Iemand een pronostiekje wagen over wanneer B&F voor het eerst terug in dit topic post? Winnaar krijgt een pot Whey

Van XXL natuurlijk ;)

brb Ralf post zelf om zo eindelijke goede eiwitten te winnen
 
Niet meer of pas als al het gezeik gesust is.
 
Ik lees in dit topic dat er compensatie wordt gegeven voor de aangekochte whey perfection. Waarom hoor ik dan niets van jullie als bedrijf Body en Fit? Ik heb voor zeker ca 100kg whey perfection besteld in het verleden.

Als je dus met compensaties gaat gooien, dan verwacht ik dat jullie het klantenbestand na kijken en actie ondernemen.
Niet dat ik daar dus zelf achteraan moet. Als je je klant wilt binden en wilt blijven binden, raad ik je dat van harte aan.

Nu lees ik hier allerlei verschillende dingen en nu krijg ik zelfs twijfels. Ik als persoon die toch nog het volste vertrouwen in jullie had... voornamelijk vanwege de goede service.

Ik hoor graag van jullie.
.
 
Laatst bewerkt:
Nu wordt het helemaal mooi.... Nu lees ik op jullie facebook dat ik 25% korting had kunnen krijgen op een (nieuwe) aankoop van whey perfection tot eind jan 015. Waarom heb ik dan de volle prijs moeten betalen?

Omdat ik jullie berichtje niet heb gezien? Waarom wordt dit niet automatisch gecorrigeerd? Ik koop als vaste klant, jullie zien wat ik gemiddeld bestel en hoe vaak. Dan verwacht ik ook actie vanuit jullie, niet dat ik daar zelf continue achteraan moet.

Ik verwacht alsnog compensatie hiervoor met terugwerkende kracht.

Krijg je zeker weer zo'n lullige 25% korting op je volgende bestelling als compensatie...

Al snap ik aan de andere kant ook wel dat winkels er alleen maar profijt van hebben als mensen het niet weten. Dus dan is het waarschijnlijk heel simpel. Geen geld terug omdat jij niet goed gekeken hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven