AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

  • Topic starter Ryu
  • Startdatum
  • Reacties 64K
  • Weergaven 3M
  • Volgers 1.905

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu wordt het helemaal mooi.... Nu lees ik op jullie facebook dat ik 25% korting had kunnen krijgen op een (nieuwe) aankoop van whey perfection tot eind jan 015. Waarom heb ik dan de volle prijs moeten betalen?

Omdat ik jullie berichtje niet heb gezien? Waarom wordt dit niet automatisch gecorrigeerd? Ik koop als vaste klant, jullie zien wat ik gemiddeld bestel en hoe vaak. Dan verwacht ik ook actie vanuit jullie, niet dat ik daar zelf continue achteraan moet.

Ik verwacht alsnog compensatie hiervoor met terugwerkende kracht.

Van benf hoef je niet zoveel te verwachten. De actiecode geldt alleen voor mensen die toevallig het ondergesneeuwde bericht hebben gezien. Maar goed, heb je al compensatie voor je 100 kilo, of heb je zonder compensatie alsnog besteld?. In het laatste geval verdien je je eigen sigaar niet.
 
Waar kan ik de onafhankelijke Isolaat test vinden? Dus niet de B(S)(F) versie.

Alvast bedankt.
 
Waar kan ik de onafhankelijke Isolaat test vinden? Dus niet de B(S)(F) versie. Alvast bedankt.

http://www.supplementlabtest.com/te...t-en-micellar-casein-perfection-bodyenfitshop

thumbs_down.jpg
 
Doe nu ook altijd mn b&f shakebekers in de afwasmachine
 
Na iedere wasbeurt 20% minder logo
 
16i5u6x.jpg


Dit noem ik nou kwaliteit, eerste en laatste keer...

Wij staan voor de volle 100% achter onze producten en deze lab resultaten laten zien waarom. Laat ons je vertrouwen herstellen en voor de eerst volgende bestelling je een nieuwe Body en Fitshop Bidon toezenden. Gebruik hiervoor de speciaal aangemaakte actie code: SUPER BIDON!
 
Wij staan voor de volle 100% achter onze producten en deze lab resultaten laten zien waarom. Laat ons je vertrouwen herstellen en voor de eerst volgende bestelling je een nieuwe Body en Fitshop Bidon toezenden. Gebruik hiervoor de speciaal aangemaakte actie code: SUPER BIDON!

Is geen bidon het is een shaker aad de mos
 
Is geen bidon het is een shaker aad de mos

Onze labtests tonen aan dat het een echt Bidon is van 100% plastic. Wij staan daar volledig achter en hebben dit laten testen door een onafhankelijk lab. Laat ons je vertrouwen terug winnen!

Ralf
 
Onze labtests tonen aan dat het een echt Bidon is van 100% plastic. Wij staan daar volledig achter en hebben dit laten testen door een onafhankelijk lab. Laat ons je vertrouwen terug winnen! Ralf

Hey ralf,

Heb zojuist een bestelling geplaatst. C751040

Gaat het nog de deur uit denk je ? :)


Met vriendelijke groeten, Ilco
 
Onze labtests tonen aan dat het een echt Bidon is van 100% plastic. Wij staan daar volledig achter en hebben dit laten testen door een onafhankelijk lab. Laat ons je vertrouwen terug winnen!



Ralf


Haha geniaal

---------- Toegevoegd om 16:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:27 ----------

toch beter dat het logo eraf gaat?

met dat logo zou ik niet willen rondlopen.


Daar heb je een punt
 
Hey ralf,

Heb zojuist een bestelling geplaatst. C751040

Gaat het nog de deur uit denk je ? :)


Met vriendelijke groeten, Ilco

Met bestellingen bij Body en Fitshop ben je altijd gegarandeerd van de snelste levering! Voor 22:00 besteld is volgende dag in huis.. Dit zie je verder nergens! Ook dit keer gaan onze mannen ervoor zorgen dat jij morgen je bestelling al in huis hebt!

Heel veel plezier met je bestelling :D

Ralf
 
Met bestellingen bij Body en Fitshop ben je altijd gegarandeerd van de snelste levering! Voor 22:00 besteld is volgende dag in huis.. Dit zie je verder nergens! Ook dit keer gaan onze mannen ervoor zorgen dat jij morgen je bestelling al in huis hebt!

Heel veel plezier met je bestelling :D

Ralf

Niet eens een extra sample?
 
Niet eens een extra sample?

We zijn terecht naïef geweest en hebben de producten van onze leveranciers van één batch helaas niet getest. Dit is echter maar een moment opname want verder zijn onze producten altijd van superieure kwaliteit geweest. Op onze website staan alle labtests waaruit blijkt dat het allemaal top is! Uiteraard doen wij er een sample bij! We maken er hier bij Body en Fitshop altijd wat moois van!

Ralf
 
We zijn terecht naïef geweest en hebben de producten van onze leveranciers van één batch helaas niet getest. Dit is echter maar een moment opname want verder zijn onze producten altijd van superieure kwaliteit geweest. Op onze website staan alle labtests waaruit blijkt dat het allemaal top is! Uiteraard doen wij er een sample bij! We maken er hier bij Body en Fitshop altijd wat moois van!

Ralf
Alle zeilen bij noemen ze dat volgens mij :cool:

Bart
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven