- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In maart weten ze het pas of ze nog sponsor blijven zei de grote baas!
Misschien wil powersupplements of Myprotein wel sponsor worden.

Quote van mezelf bij "ervaring met ZMA"Oud 26 October 2010,
Bij xxl goed bij body en fit shop minder.
Volgens mij omdat het bij body en fit shop niet de originele formule is voor zma. Er zit een andere zinksoort bij.
Xxl:
Magnesium aspartaat 450mg
Zink-methionine 30mg
Vit B6 – Pyridoxine 10,5mg
body en fit:
Zinc (monomethione en aspartate) 30mg
Magnesium (aspartate) 450 mg
Vitamin B6 (pyridoxine hydrochloride) 10.5 mg

Ik rapporteer ze allemaal de moeder.Die positieve reviews zijn ook vrijwel allemaal in dezelfde schrijfstijl. Typisch. Maar ja, nadat ze dit lezen zal het morgen wel persoonlijk per persoon verschillen.
Dat is sensationeel veel.
Ik lees in dit topic dat er compensatie wordt gegeven voor de aangekochte whey perfection. Waarom hoor ik dan niets van jullie als bedrijf Body en Fit? Ik heb voor zeker ca 100kg whey perfection besteld in het verleden.
Als je dus met compensaties gaat gooien, dan verwacht ik dat jullie het klantenbestand na kijken en actie ondernemen.
Niet dat ik daar dus zelf achteraan moet. Als je je klant wilt binden en wilt blijven binden, raad ik je dat van harte aan.
Nu lees ik hier allerlei verschillende dingen en nu krijg ik zelfs twijfels. Ik als persoon die toch nog het volste vertrouwen in jullie had... voornamelijk vanwege de goede service.
Ik hoor graag van jullie.
acturarry 80 kg