MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
B&F hierbij wil ik jullie zeggen dat jullie de grootste tering eikels ooit zijn!

Snap ook niet dat DBB nog steeds B&F als sponsor heeft, of ze moeten in geldnood zitten.

Sponsoring of niet met z'n grote schaal aan oplichting,
hadden ze bij mij allang van het forum geweest..

Het is gewoon te zot voor woorden..
het feit dat ze ook totaal NIET reageren, is ook al zoiets dat je denkt...
 
toch wel beste hoody, toch wel, ze hebben opzettelijk hun trouwe klanten, waaronder jijzelf, jarenlang opgelicht, waarom zouden zij gewoon verder mogen doen ? Mensen buiten dbb weten niet eens wat er aan de hand is en b&f gaat lekker door, neen, dit mag zeker niet de bedoeling zijn, boeken sluiten en oprotten



doe alstublieft die oogkleppen eens af

+1
 
Sponsoring of niet met z'n grote schaal aan oplichting,
hadden ze bij mij allang van het forum geweest..

Het is gewoon te zot voor woorden..
het feit dat ze ook totaal NIET reageren, is ook al zoiets dat je denkt...

Ik kon me goed herinneren dat jij een grote fanboy was van Body en Fit.

Diep in je hart schuilt er nog een fanboy maar de resultaten van de testen weer houden die gevoelens.
 
Het begint er nu toch echt op te lijken dat B&F stilletjes kapot gaat. Het merendeel van de klanten weet wat er gaande is. Hun 2+1 gratis actie op Facebook bijvoorbeeld, heeft (ehh had) alleen maar negatieve reacties. Vanochtend rond 11:00 rond de 40 reacties waarvan slechts een paar positief. Nu staan er nog 4 positieve reacties waarop ze zelf hebben gereageerd.

Enkele reacties die nog wel bij een oud bericht staan:

*** Waarom terechte negatieve reviews proberen verwijderen ? Jullie belazeren de boel met alles om het geld. Niet de klant. Diemis gedupeerde. Jullie isolaat en casein deugen ook niet. En dan moeten we jullie nog geloven? Zelf te laf om nog te reageren op sommige fora. Triestig

*** Zit waarschijnlijk ook 20% minder eiwitten in dan aangegeven zeker

*** Krijgen we ook nog korting op de whey isolaat? Sinds daar ook 22% minder eiwit in zit....

DROEFTOETERS EN OPLICHTERS EERSTE KLAS!
 
de meeste volgen deze thread niet eens, die kortingscode was alleen voor dbb'ers om het stil te houden.
 
de meeste volgen deze thread niet eens, die kortingscode was alleen voor dbb'ers om het stil te houden.

Dat is ze dus niet gelukt. Het wordt alleen maar erger :D
Zelfs op mijn werk zijn de "voorheen über B&F fans" er helemaal klaar mee... (en die hebben het niet gelezen op dit forum)
 
Het merendeel van hun klanten zit volgens mij niet op Dbb of pakweg hun Facebook pagina, hun lachen nu in het vuistje met het gedacht dat de storm wel zal gaan liggen, zeker als ze hier sponsor af zijn, ze verliezen wel wat klanten hier maar hebben er nog zat anderen, onwetenden of zelfs cheap ass Dbb'ers die blindelings op de "lage" prijzen afgaan. In mijn naaste omgeving zijn nu ook mensen geswitched maar er zijn nog veel te veel schaapjes die hun laten bedriegen

Wij zijn gewoonweg een te klein klankbord om het tegen hun op te nemen, dat dit zomaar kan in de Benelux
 
Dit topic is toch al 2.5 miljoen keer bekeken ;)
 
We moeten alle dit zeilen bijzetten. Daarom duurt het wat langer voordat je antwoord krijgt.

Nog altijd geen antwoord gehad... Eerste pm dateert van vorige zaterdag! Kleine reply moet toch kunnen hoop ik?
 
Nog altijd geen antwoord gehad... Eerste pm dateert van vorige zaterdag! Kleine reply moet toch kunnen hoop ik?

Die zien we hier dus echt never nooit meer terug. De aap is uit de mouw, ze kunnen niet meer ontkennen. Dus rennen ze weg, lafaards dat het zijn.
 
Nog altijd geen antwoord gehad... Eerste pm dateert van vorige zaterdag! Kleine reply moet toch kunnen hoop ik?

We hebben graag dat u wacht op een bericht. We gaan niet een kleine reply geven daar hebben we op het moment geen tijd voor. We proberen iedereen zijn vertrouwen terug te winnen door met harde dit kortingen te smijten!
 
Dit topic is toch al 2.5 miljoen keer bekeken ;)

Ja, sinds eind 2008. Dus dat zegt helemaal niets. Ga er maar vanuit dat nog maar bar weinig mensen van deze zwendel weten. Afgaand op de bestelnummers gaan er elke dag nog duizenden pakketten de deur uit.
 
@ Bodyenfitshop.nl :

Ik gebruik al tijden jullie pindakaas om wat gezonde vetten binnen te krijgen. Na het vernemen van de testresultaten van jullie andere producten, vraag ik mij af of deze pindakaas wel echt gemaakt is van 100% pinda's, en dus niks meer of minder.
Hebben jullie toevallig ook van dit product een labtest rapport?

Het gaat om :

http://www.bodyenfitshop.nl/superfood/notenpasta/body-en-fit-superfoods/naturel-pindapasta/

Helaas is die niet te vreten, die kleeft 3x erger plakken in je keel dan andere pindakaas, of het nu puur is of niet, het is gewoon iet te vreten.
 
Ik zal ook is een topic openen op opgelicht

andere aanraders zijn klacht.nl en klachtenkompas.nl
 
Het merendeel van hun klanten zit volgens mij niet op Dbb of pakweg hun Facebook pagina, hun lachen nu in het vuistje met het gedacht dat de storm wel zal gaan liggen, zeker als ze hier sponsor af zijn, ze verliezen wel wat klanten hier maar hebben er nog zat anderen, onwetenden of zelfs cheap ass Dbb'ers die blindelings op de "lage" prijzen afgaan. In mijn naaste omgeving zijn nu ook mensen geswitched maar er zijn nog veel te veel schaapjes die hun laten bedriegen

Wij zijn gewoonweg een te klein klankbord om het tegen hun op te nemen, dat dit zomaar kan in de Benelux

+1

https://www.facebook.com/bodyenfits...83778.128413753853786/983617545000065/?type=1

Hier zie je bijvoorbeeld 900+ reacties...
 
Toch wel beste Hoody, toch wel, ze hebben opzettelijk hun trouwe klanten, waaronder jijzelf, jarenlang opgelicht, waarom zouden zij gewoon verder mogen doen ? Mensen buiten Dbb weten niet eens wat er aan de hand is en B&F gaat lekker door, neen, dit mag zeker niet de bedoeling zijn, boeken sluiten en oprotten



Doe alstublieft die oogkleppen eens af

Helemaal mee eens, Bodystore.be of .nl verkoopt Now Foods producten voor nog een goedkopere prijs, just saying.
 
Goed verhaal!

http://marketingmed.nl/beste-webcare-teams-nederland-body-en-fitshop/

Bij Body & Fit werken mensen die veel kennis hebben van supplementen, voeding en sport. Onze passie voor een gezonde levenstijl zorgt er voor dat we goed en eerlijk advies kunnen geven.

Daarnaast zijn we een nuchter en transparant bedrijf. Als je belt of mailt met Body & Fit dan krijg je ook gewoon echt iemand van Body & Fit die je vraag beantwoordt. We verstoppen ons ook niet achter een 0800 of 0900 nummer, we hebben gewoon een lokaal nummer voor zowel Nederlanders als Belgen.
 
Ondanks slechte verhalen qua eiwitten is de service en alles wwel gewoon top.
Dus maken gewoon gebruik van de sales en alles :D
Net even bestelling geplaatst: C2893810
 
Ondanks slechte verhalen qua eiwitten is de service en alles wwel gewoon top.
Dus maken gewoon gebruik van de sales en alles :D
Net even bestelling geplaatst: C2893810
Jij heb een groot probleem, wahahauu
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven