Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij hebben onze mails laten testen door een onafhankelijk lab en zij kwamen goed uit de bus. Dit soort smaad is puur gericht om de grootste leverancier van sport supplementen van de Benelux neer te halen.

Bart

Wij hebben Bart laten testen bij een onafhankelijk lab en hij kwam niet goed uit de bus. Blijkt dat hij 20% minder hersencapaciteit heeft dan de gemiddelde peuter. Wij waren hier niet van op de hoogte en hebben direct maatregelen genomen.

Ralf

Al die shakes houden vocht vocht vst hoe kan ik zsm die vocht weer uit me lichaam halen zonder daar spiermassa voor in te leveren? Overgaan van shakes op eieren, kip en vis?

Al die shakes houden vocht vocht vst hoe kan ik zsm die vocht weer uit me lichaam halen zonder daar spiermassa voor in te leveren? Overgaan van shakes op eieren, kip en vis?
Alleen creatine houdt een beetje vocht vast verder niet. Dat eiwitshakes vocht vast houden is echt de grootste kul die ik ooit gehoord heb. En shakes zijn een aanvulling(vandaar dat het supplement heet), een goed voedingsschema bestaat al uit kip, eieren en vis. Dus beetje vreemd dat je daarover op moet over gaan toch? Dan denk ik dat je "basis" voeding niet op orde is. En als echt te veel vocht vasthout moet je meer groente en fruit eten:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f198/lijst-vochtafdrijvend-voedsel-10664/

Laatst bewerkt:

Ik zou maar voor B&F gaan werken, jullie denkwijze is ongeveer zelfde :thumbs:

Guys even voor de duidelijkheid, ik word niet gesponsord. Ik heb een samenwerking met hun. Dienst voor dienst. Ik deel kennis, informatie, trainingen etc. Dit omdat ik mensen wil/probeer te helpen. Er is nooit iets besproken dat ik persee hun eigen merk moet gebruiken. Ik ben ook gewoon vrij om mijn eigen merken te kiezen die ik wil. Vanaf begin gebruik ik zelf al dymatize iso100 en gold whey van Optimum nutrition. Meestal haal ik vitamines en mineralen etc van het huismerk.
Dat ik hun eigenmerk whey niet gebruik heeft niets te maken met recente ontwikkelingen en publicaties. Ben al jaren tevreden met de merken die ik gebruik dus waarom veranderen? Dat ik af en toe huismerk whey koos als isolaat enz, dat bestelde ik voor mijn vrouwtje. Er zat namelijk ook altijd gewoon pot iso100 of Gold standard bij ;)

Ik vind het ook klote dat de labels niet klopte met de inhoud. Snap dat mensen willen waarvoor ze betalen. Dat is hun goedrecht natuurlijk. Zover ik weet lag het probleem bij de producent en is dit met directe ingang aangepakt en verbetert. Nogmaals, zover ik weet. Weet er het fijne niet van. Ik krijg ook veel vragen van mensen omtrent de BF producten. En ik kan gewoon eerlijk zeggen dat ik het fijne er niet van weet, dergelijke informatie wordt niet met mij besproken behalve dus dat probleem bij de producent lag en dit per direct aangepakt is.
Als mensen mij supplementen advies vragen is dat altijd oprecht en ik raad nooit persee BF producten aan dus zeg aub niet dat ik alleen 'reclame' ben. Ik ben altijd eerlijk over supplementen die ik aanbeveel en probeer zo goed mogelijk te adviseren of het nou eigenmerk is ofniet.

Tuurlijk blijft het shit dat de labels niet klopte toen en mensen boos zijn. Ik persoonlijk voel me niet aangevallen omdat ik zelf altijd andere whey gebruikte al. Als het resultaat betreft, waar het imo uiteindelijk om gaat, zal 20% minder eiwit en wat meer koolhydraten echt geen verschil maken als je voeding gewoon op orde is. Ik persoonlijk reken mijn whey niet eens mee in mijn eiwitbehoefte, haal alles uit vaste voeding en de whey gebruik ik ondersteunend post wo. Dus ik snap dat jullie boos zijn, maar vind persoonlijk de ophef beetje te groot. Maar dit moeten jullie uiteraard zelf weten :) Ik geef gewoon mijn mening. Ik blijf verder gewoon tevreden met de service, extra's, prijs en assortiment van bodyenfitshop. Thats all guys

Zal verder niet te veel op in gaan, maar jij als wedstrijd man weet toch echt wel dat, mocht je uberhaupt whey supplementeren tijdens wedstrijd voorbereiding, 20% minder whey maar vooral die extra fructose echt wel killing is.

Voor de gemiddelde sporter zal dat niet zo veel boeien. Maar ik ken wel mensen die vanwege monster drukke baan uit gemak zeer veel whey namen. Die waren toch ecjt wel redelijk over de zeik, met name vanwege de fructose. Beetje year round lean en mean types.

Wat voor dbb ook erg meespeelt is de wijze waarop b&f reageerde toen de dbb test bekend werd gemaakt. Zelfs concurrente werden beticht b&f te naaien etc.

Zijn er eigenlijk wat statestieken bekend over

- google search 'perfection'
- klandizie verlies b&f
- klandizie winst xxl

Ben wel benieuwd wat voor klap b&f nu daadwerkelijk heeft opgelopen door dit verhaal.

- klandizie verlies b&f
- klandizie winst xxl

Ben wel benieuwd wat voor klap b&f nu daadwerkelijk heeft opgelopen door dit verhaal.

Ik denk niet dat er zoveel verandert is.

- klandizie verlies b&f
- klandizie winst xxl

Hoi Rob,

We hebben een grote groei meegemaakt de afgelopen maanden met alle zeilen bij, ondanks de onterechte slechte berichtgeving omtrend onze whey. Met trots kunnen we melden dat we nog steeds de grootste en beste zijn van de benelux :cool: Om dat te vieren geven we iedereen een kortingscode cadeau om de beste whey (VOLAC!) van Europa voor de scherpste prijs tegen een nog sensationelere prijs te kunnen kopen! Gebruik daarvoor de kortingscode WIJLIEGENBEDRIEGENNAAIENENZIJNEENSTELTERINGLIJERS om 20% korting te krijgen :D

Ralf

Code werkt niet! :( Wil je het voor me aub spellen?

Wil niet dat B&F failliet gaat :( (srs)

Ze hebben echt nog een hoop kwaliteitsproducten, als je de huismerkproducten vermeid :o

• Like
Waarderingen: Ot92
Hoi Rob,

We hebben een grote groei meegemaakt de afgelopen maanden met alle zeilen bij, ondanks de onterechte slechte berichtgeving omtrend onze whey. Met trots kunnen we melden dat we nog steeds de grootste en beste zijn van de benelux :cool: Om dat te vieren geven we iedereen een kortingscode cadeau om de beste whey (VOLAC!) van Europa voor de scherpste prijs tegen een nog sensationelere prijs te kunnen kopen! Gebruik daarvoor de kortingscode WIJLIEGENBEDRIEGENNAAIENENZIJNEENSTELTERINGLIJERS om 20% korting te krijgen :D

Ralf
Ik was van plan om visolie en lijnzaad olie te bestellen, Ralf. Kan ik korting krijgen?

Hoi Rob,

Ralf
Door de drukte heb ik ook nog moeten inpakken in het magazijn, wat een chaos!

Bart

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

NIEUW OM TE VRETEN IN DE SPORTSCHOOL

Protein Chips
16 gram eiwit, verslavend lekker en crunchy tot in perfectie!

Onze Protein Chips bevat maar liefst 16 gram hoogwaardige eiwitten en is crunchy tot in perfectie. Verkrijgbaar in verslavend lekkere paprika smaak! Eet Protein Chips in de sportschool, onderweg of lekker thuis op de bank. Geniet van onze Protein Chips op elk moment.
Kenmerken Protein Chips:
- De lekkerste Protein chips ooit!
- 16.10 gram pure eiwitten per zak
- Crunchy tot in perfectie!
- Verslavend lekkere paprikasmaak
- Genieten op elk moment!
- Profiteer van onze sensationele prijs!

Carmen

77% zuiver cocaine water.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven