Nu sponsoren ze nog wel Anthony Oosterlaag, maar als je zijn facebook posts ziet als hij weer sponsor supps binnen krijgt zie je vreemd genoeg nagenoeg geen B&F producten..
Guys even voor de duidelijkheid, ik word niet gesponsord. Ik heb een samenwerking met hun. Dienst voor dienst. Ik deel kennis, informatie, trainingen etc. Dit omdat ik mensen wil/probeer te helpen. Er is nooit iets besproken dat ik persee hun eigen merk moet gebruiken. Ik ben ook gewoon vrij om mijn eigen merken te kiezen die ik wil. Vanaf begin gebruik ik zelf al dymatize iso100 en gold whey van Optimum nutrition. Meestal haal ik vitamines en mineralen etc van het huismerk.
Dat ik hun eigenmerk whey niet gebruik heeft niets te maken met recente ontwikkelingen en publicaties. Ben al jaren tevreden met de merken die ik gebruik dus waarom veranderen? Dat ik af en toe huismerk whey koos als isolaat enz, dat bestelde ik voor mijn vrouwtje. Er zat namelijk ook altijd gewoon pot iso100 of Gold standard bij
Ik vind het ook klote dat de labels niet klopte met de inhoud. Snap dat mensen willen waarvoor ze betalen. Dat is hun goedrecht natuurlijk. Zover ik weet lag het probleem bij de producent en is dit met directe ingang aangepakt en verbetert. Nogmaals, zover ik weet. Weet er het fijne niet van. Ik krijg ook veel vragen van mensen omtrent de BF producten. En ik kan gewoon eerlijk zeggen dat ik het fijne er niet van weet, dergelijke informatie wordt niet met mij besproken behalve dus dat probleem bij de producent lag en dit per direct aangepakt is.
Als mensen mij supplementen advies vragen is dat altijd oprecht en ik raad nooit persee BF producten aan dus zeg aub niet dat ik alleen 'reclame' ben. Ik ben altijd eerlijk over supplementen die ik aanbeveel en probeer zo goed mogelijk te adviseren of het nou eigenmerk is ofniet.
Tuurlijk blijft het shit dat de labels niet klopte toen en mensen boos zijn. Ik persoonlijk voel me niet aangevallen omdat ik zelf altijd andere whey gebruikte al. Als het resultaat betreft, waar het imo uiteindelijk om gaat, zal 20% minder eiwit en wat meer koolhydraten echt geen verschil maken als je voeding gewoon op orde is. Ik persoonlijk reken mijn whey niet eens mee in mijn eiwitbehoefte, haal alles uit vaste voeding en de whey gebruik ik ondersteunend post wo. Dus ik snap dat jullie boos zijn, maar vind persoonlijk de ophef beetje te groot. Maar dit moeten jullie uiteraard zelf weten

Ik geef gewoon mijn mening. Ik blijf verder gewoon tevreden met de service, extra's, prijs en assortiment van bodyenfitshop. Thats all guys