3nigma
Huge Freak
- Waardering
- 693
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze hebben calorieloze koolhydraten uitgevonden in de vorm van water.
Proteïne koffie, proteïne thee, proteïne cola, proteïne augurken, wat een mooie assortimentsuitbereiding! Ik ga het voorleggen aan het sales teamproteine kroketten, proteine sla, proteine kwark met 120% eiwit.
proteine ketchup, proteine aardappels..
er komt nog meer!!
http://nl-nl.facebook.com/bodyenfitshop/posts/989552264406593
Body en Fitshop: Sjors, voor jou als klant is dat heel begrijpelijk. Het is natuurlijk ook verwarrend om te lezen dat er tegengestelde verhalen rond gaan. Wij hebben direct na afwijking met de NVWA contact gehad, ze zijn langs geweest en hebben aangegeven dat hun testen altijd goed zijn geweest. Deze kun je ook bij hun opvragen. Ze vinden dat we goed gehandeld hebben met de Whey Perfection door dit kenbaar te maken en de klanten tegemoet te komen. De andere producten van ons huismerk wijken niet af, ook niet in hun teksten en zijn conform de site/verpakking. Waarin geen afwijking is. We hebben enkel de Whey Perfection een vernieuwde formule waar nu 20% extra Isolaat in zit. Zodat het eiwitgehalte wél goed is. Mocht je verder nog vragen hebben, kun je altijd even een privébericht sturen.
Ik mis de optie 'Ik schrijf me uit omdat: ik me genaaid voel'
Ik geloof geen f**k van dit B&F-zwetsverhaal.
Sinds wanneer test de NVWA op eiwitpercentages? Die testen toch alleen maar op de aanwezigheid van verboden en gevaarlijke stoffen? Ik kan me best voorstellen dat ze om die reden regelmatig B&F met een bezoekje verblijden, want die hebben al een paar keer rotzooi van de markt moeten halen (pardon, nog snel in de uitverkoop gegooid) als er iets in zat waar gezondheidsklachten door konden ontstaan. Maar de NVWA gaat echt niet testen of je eiwitpercentages kloppen, die hebben echt wel wat beters te doen. Dus zo'n opmerking '...hun testen zijn altijd goed geweest. Deze kun je ook bij hun opvragen' is gewoon goedkoop. Want ze weten donders goed dat de eiwitten nooit zijn getest. En mochten ze die toch getest hebben, dan zijn ze bij de NVWA vast in de alanine- en glycine-truc getrapt.
En vervolgens nog de euvele moed hebben om te schrijven 'ze vinden dat we goed gehandeld hebben met de Whey Perfection door dit kenbaar te maken en de klanten tegemoet te komen'. Er is helemaal niks kenbaar gemaakt! Er is nooit naar klanten gemaild, er is nooit iets vermeld op de website. Sterker nog, er is zoveel mogelijk geprobeerd info hierover te verwijderen bij de reviews, op Facebook, bij Trustpilot, etc, etc. En hoezo klanten tegemoet gekomen? Niemand is tegemoet gekomen! Hooguit kreeg je korting op een nieuwe bestelling, als je tenminste de goed verstopte kortingscode kon vinden.
Wat een stelletje huichelaars!
Ik geloof geen f**k van dit B&F-zwetsverhaal.
Sinds wanneer test de NVWA op eiwitpercentages? Die testen toch alleen maar op de aanwezigheid van verboden en gevaarlijke stoffen? Ik kan me best voorstellen dat ze om die reden regelmatig B&F met een bezoekje verblijden, want die hebben al een paar keer rotzooi van de markt moeten halen (pardon, nog snel in de uitverkoop gegooid) als er iets in zat waar gezondheidsklachten door konden ontstaan. Maar de NVWA gaat echt niet testen of je eiwitpercentages kloppen, die hebben echt wel wat beters te doen. Dus zo'n opmerking '...hun testen zijn altijd goed geweest. Deze kun je ook bij hun opvragen' is gewoon goedkoop. Want ze weten donders goed dat de eiwitten nooit zijn getest. En mochten ze die toch getest hebben, dan zijn ze bij de NVWA vast in de alanine- en glycine-truc getrapt.
En vervolgens nog de euvele moed hebben om te schrijven 'ze vinden dat we goed gehandeld hebben met de Whey Perfection door dit kenbaar te maken en de klanten tegemoet te komen'. Er is helemaal niks kenbaar gemaakt! Er is nooit naar klanten gemaild, er is nooit iets vermeld op de website. Sterker nog, er is zoveel mogelijk geprobeerd info hierover te verwijderen bij de reviews, op Facebook, bij Trustpilot, etc, etc. En hoezo klanten tegemoet gekomen? Niemand is tegemoet gekomen! Hooguit kreeg je korting op een nieuwe bestelling, als je tenminste de goed verstopte kortingscode kon vinden.
Wat een stelletje huichelaars!
Heeft body en fit hier nog op gereageerd?
if not, waarom sluiten jullie dit niet gewoon?
Proteïne koffie, proteïne thee, proteïne cola, proteïne augurken, wat een mooie assortimentsuitbereiding! Ik ga het voorleggen aan het sales team
Bart
Extra Proteïne tomaten, proteïne bier voor op de sportschool, proteïne taart, proteïne wortels, proteïne yogi, proteïne mosterd, proteïne sigaretten..
Alle zeilen bij noemen ze dat!
Zijn er eigenlijk wat statestieken bekend over - google search 'perfection' - klandizie verlies b&f - klandizie winst xxl Ben wel benieuwd wat voor klap b&f nu daadwerkelijk heeft opgelopen door dit verhaal.

Ja die 100 DBBers die over de zeik en overgestapt zijn op de concurrent, de klap zal ENORM zijn!

Helaas zie ik bij mij in the gym nog altijd veel teveel mensen met B&F bidons en shakers.... ben bang dat B&F er inderdaad weinig schade door ondervindt, ook gezien alle nieuwe bullshit die ze in het assortiment opnemen.... proteïne-chips voor in de gym...![]()
![]()