XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
daar gaat het niet om, dat ze er veel te makkelijk vanaf zouden komen kon je al van tevoren raden.

Elke pot die ze minder verkopen is weer minder omzet;) en geloof me maar dat ze redelijk wat omzet missen als je het bekijkt op jaar basis hoor.
Ook op andere forums weten ze ervan, dus ga er maar vanuit dat dit ook in belgie is.

Maar inderdaad jammer dat ze niet gestraft worden, oplichterij in de puurste vorm.
van de week hebben ik en mijn vriendin de 1e bestelling bij xxlnutrition gedaan, en bevalt ons prima. Ook aan de eiwitrepen zit veel meer smaak, whey weet ik nog niet.

Al iets bekend van de proteine mayonaise zonder vet?

en tot slot kunnen we er denk ik rustig van uit gaan dat hun contract aankomende maart dus niet meer word verlengd, dus geen whey perfection banners meer voor de mensen die geen adblock plus hebben.

Wat ga je dan doen met je tijd als ze geen sponsor hier meer zijn? Ziet er naar uit dat b&f bashen de enigste ding is dat je hier doet. (Net als andere fanboys hier zoals galen).

Net een mooie bestelling geplaatst van 100 euro, Ralf gaat er iets mooi van maken denk ik

Lol goed spul weer....sugarballzzzzz

BF_wheyproteinballs_label.jpg

Whey Protein Ballen moments!
- Soms wil je jezelf echt belonen na een zware training. Tijd om jezelf te verwennen met onze verslavend lekkere Protein Ballen. Protein Ballen verschaffen net zulke goede (zuiver Whey Isolaat!) eiwitten als de allerbeste eiwitshake.
- Het is 3 uur 's middags. Je zit voor je werk in de auto, het is tijd voor een eiwitrijke aanvulling. Geniet van dit Protein Ballen!
- Je zit in de trein en komt uit school of van kantoor. Je wilt eigenlijk meteen door gaan sporten. Protein Ballen time!
- Je ligt heerlijk op de grond film te kijken. Je hebt zin in iets heel lekkers. Protein Ballen! Het ultieme Protein Ballen genot met puur Whey Isolaat.

Zo is er elke dag wel een Protein Ballen moment! Wat er ook gebeurt, waar je ook bent, je wilt altijd en overal genieten van Whey Protein Ballen.

:roflol:

"Geniet van dit Protein Ballen!"

I see what you did there

En er komt nog veel meer ballen:

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitten-alle/body-fit-sportsnutrition/crunchy-whey-snack/

Ladies Sport Tight - Body & Fit Sportswear
Dit is de ultieme legging voor iedere vrouwlijke sporter die optimaal willen presteren!
Hier wil je in gezien worden. Maximale uitstraling en draagcomfort! De ladies sport tight kan voor vele doeleinden gebruikt worden, in de sportschool, tijdens het hardlopen, bij yoga, tijdens het wandelen of welke andere workout dan ook.

Kenmerken:
- Jouw favoriete legging, altijd en overal!
- Maximale uitstraling en draagcomfort
- Voorzien van Body & Fit Professional Quality embleem
- 74.0 gram zuiver Whey Proteine per legging
- Rijk aan gezonde voedingsvezels
- Low Carb en nagenoeg suikervrij
- Past perfect in je (eiwit)dieet
- Ideaal voor fanatieke sporters
- Past bij een gezonde levenstijl
- Elastisch en lichtgewicht

Nog een klapper! zonder suiker :D

Pinda & Cacao Pasta
Pinda en Cacao pasta. Puur Powerfood!

Pinda & Cacao pasta is van nature een zeer rijke bron van vitamines, mineralen, antioxidanten, bouw- en voedingsstoffen, eiwitten, hoogwaardige omega vetzuren en gezonde antioxidanten.

Kenmerken Peanut & Cacao Pasta:
- Puur Powerfood!
- Pinda en vermalen Cacao nibs!
- Zeer rijke bron van vitamines, mineralen en antioxidanten
- Rijk aan gezonde Omega vetzuren
- Van nature veel bouw-, voedingsstoffen en eiwitten
- Natuurlijk op smaak gebracht
- Crunchy en fantastisch van smaak!
- 0 toegevoegde suikers
- Elke dag gezond genieten!

BF_pindacacaopasta_label.jpg

Laatst bewerkt:
Wat een k*t bedrijf zeg. In november whey retour laten zenden toen die rel uitkwam en gisteren heb ik een incasso van ze ontvangen :roflol: of ik even 100 euro wil overmaken voor geretourneerde whey.

Gekke Ralf

Wat een k*t bedrijf zeg. In november whey retour laten zenden toen die rel uitkwam en gisteren heb ik een incasso van ze ontvangen :roflol: of ik even 100 euro wil overmaken voor geretourneerde whey.

Gekke Ralf
Wtf je stuurt iets terug en daarom krijg je een incasso? Huh?!

Beste Dennis,

Als je niet heel snel betaald krijg je een sensationele verhoging van 20%

Ralf.

En als bedankje voor je betaling krijg je een pot Peanut & Cacao Pasta zonder suiker met 9,2 gram suiker per 100gr!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven