Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben erg benieuwd naar de Smart-protein "chocolate cookie" maar wil geen 2kg pot bestellen. Als ik vandaag nog een bestelling plaats voor een smart protein en wat supps. kan ik dan een proefzakje chocolate cookie/smart-protein krijgen. of hebben jullie deze niet?

Lekker he in je kont genomen worden

Ik ben erg benieuwd naar de Smart-protein "chocolate cookie" maar wil geen 2kg pot bestellen. Als ik vandaag nog een bestelling plaats voor een smart protein en wat supps. kan ik dan een proefzakje chocolate cookie/smart-protein krijgen. of hebben jullie deze niet?
Anal-raping

Solly! Kun jij mij betere whey/casein mixes aanraden dan? Alvast bedankt. ---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------
Lekker he in je kont genomen worden
Ach komop, ik heb bij lange na nog niet zoveel geld weggesmeten en whey afgenomen bij bf als de huge freaks hier. En hoeveel protein scheelt het nou echt per scoop? Want ik begrijp toch de ballen van die lab-rapprtages. Maw. ik sta open voor suggesties of andere meningen ;)

Gewoon bij XXL Nutrition bestellen, die komt consequent goed uit de lab testen. En hoeveel eiwit het scheelt per scoop? 20%!

Ach je werkt al jaren nauw samen met XXL

galen is een infiltrant van xxl nutrition.

Nosje is een infilitrant van Illuminatty

cools is een infiltrant van reddit.

Dennisopjebeeld is in Ralf geïnfiltreerd.

in ralf

Galen heeft idd wel aandelen bij xxl

Ooit zei ik wat slechts over de website en toen was die in mum van tijd erbij om te vragen wat er mis was en waar

Solly! Kun jij mij betere whey/casein mixes aanraden dan? Alvast bedankt. ---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ---------- Ach komop, ik heb bij lange na nog niet zoveel geld weggesmeten en whey afgenomen bij bf als de huge freaks hier. En hoeveel protein scheelt het nou echt per scoop? Want ik begrijp toch de ballen van die lab-rapprtages. Maw. ik sta open voor suggesties of andere meningen ;)

Altijd bij B&F bestellen! En vergeet dan niet een mailtje te sturen naar ze dat je doorgestuurd bent door Anonimnyylector! Krijg ik namelijk weer extra goodies, I love goodies.

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

Gewoon bij XXL Nutrition bestellen, die komt consequent goed uit de lab testen. En hoeveel eiwit het scheelt per scoop? 20%!

Heb je trouwens interesse in mijn nieuwe kleding lijn? "I love Anonimnyylector" Shirts, panty's, slipjes, BH's en natuurlijk leggings.

welke goodies heb je dan gekregen zwerver?

:roflol:

welke goodies heb je dan gekregen zwerver?

Ben ik je vieze zwerver? Wil je me dan ook gebruiken als eentje? Word graag gebruikt.
Maar heb de vorige keer heel wat bussen cooking spray gekregen, lijnzaad olie, natuurlijk whey perfection samples, bidon, pre-workout samples, 2x shakebeker en natuurlijk douche gel om mijn smerige lijf mee te wassen. Daar doen we het voor!

en wat moest je ervoor doen?

Moest je niet 20 procent meer betalen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven