AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik moet jou helaas arresteren.

2a5jyb.png

Ik kijk net op Facebook, zie een bericht van body en fit, iemand reageert er negatief onder, enkele minuten later zijn de reacties in eens weg... vreemd

Ik kijk net op Facebook, zie een bericht van body en fit, iemand reageert er negatief onder, enkele minuten later zijn de reacties in eens weg... vreemd
Heel vreemd inderdaad. Je zou bijna denken dat ze iets te verbergen hebben. Maar misschien streven ze gewoon naar 20% minder reacties.

Helemaal mooi, maar ik vraag me toch best af hoeveel mensen daar eigenlijk naar kijken..
Denk niet dat BenF er veel van zal merken qua inkomsten
Een website die "leeft" (= nieuwe content) wordt serieus gecrawld door Google en stijgt in de rankings als je bv. zoekt op Body en Fitshop.nl. Als de pagina van B&F zodanig vaak nieuwe "content" krijgt op Trustpilot heb je pakken meer kans dat die pagina (met de resultaten) bij de eerste zoekresultaten van Google komt te staan.

De eerste resultaten voor "bodyenfitshop" op Google geven mij op de eerste pagina onderaan dit:
befnrs.png

Trustpilot staat momenteel slechts op de 4e pagina, nog werk aan dus ;)

Aah duidelijk, even niet aan google gedacht :D
Dus naarmate er meer producten komen, en meer reviews zou het dus moeten stijgen.

Btw, body en fitshop met spaties resulteert al in pagina 2, gaat goed dus hehe

Wat een kinderachtig gedoe bij B&F zeg... ze hebben mij op een of andere manier geblokkeerd op Facebook, zodat ik geen reacties meer kan plaatsen op berichten op hun pagina. Dit enkele uren nadat ik een link naar supplementlabtest.com had geplaatst als reactie op iemands vraag.

Zo worden mensen wiens opmerkingen ze niet aanstaan dus monddood gemaakt...

axjvnrF.jpg

Laatst bewerkt:
Wat een kinderachtig gedoe bij B&F zeg... ze hebben mij op een of andere manier geblokkeerd op Facebook, zodat ik geen reacties meer kan plaatsen op berichten op hun pagina. Dit enkele uren nadat ik een link naar supplementlabtest.com had geplaatst als reactie op iemands vraag.

Ik kan ook geen reactie's meer plaatsen op hun facebook na dat ik ook een leuke opmerking geplaatst had :D

Dit is niks nieuws bij hun. Voordat de laktest er was gebeurde dit ook op een website.

Leuk enzo dat gedoe met de B&F shop, maar m'n eiwitten zijn bijna op en ik wil nieuwe bestellen...
Ik lees een hoop tegenstrijdige berichten (de een zegt dat de B&F shop producten nu wel weer overeenkomen met wat er op het label staat, de ander zegt dat dit niet zo is).

Wat is de laatste status? Is de whey nou wel of niet te vertrouwen???????

Leuk enzo dat gedoe met de B&F shop, maar m'n eiwitten zijn bijna op en ik wil nieuwe bestellen...
Ik lees een hoop tegenstrijdige berichten (de een zegt dat de B&F shop producten nu wel weer overeenkomen met wat er op het label staat, de ander zegt dat dit niet zo is).

Wat is de laatste status? Is de whey nou wel of niet te vertrouwen???????

Nee, je kan beter bij XXL, Sportfood, Bodylab, Powersupplements of Myprotein o.i.d. bestellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven