MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
annomininyelecter is het product van 20% van het zaad van Ralf.

Sensationeel afgezet.

[Link niet meer beschikbaar]

water koolhydraten zijn dat zonder kcal.

De moderator kan beter dit hele topic van Body&Fuckshop verwijderen. Dat bedrijf zal nooit meer serieus genomen worden hier. Als je het lijstje bekijkt op http://www.supplementlabtest.com/ dan zijn alle huismerken afgekeurd wat inhoud dat de klant zwaar bedrogen is. Oprotten met dat bedrijf. Al hun huismerken zijn troep. Ze kunnen beter per 7 maart afscheid nemen.

Het topic is er wel op vooruit gegaan, laat maar open. Is wel vermakelijk.

Hahahaha [emoji23][emoji23][emoji23]

Het topic is er wel op vooruit gegaan, laat maar open. Is wel vermakelijk.

En dat door mij.

Heb echt nare ervaringen gehad met andere merken whey. Echt supersmerig alsof je aspirine shakes maakt met een lichte aardbeiensmaak. Toen bf gevonden en iedereen vond het geweldig (ook Jim!). ik helemaal blij want het smaakt ook nog gewoon goed (en nogsteeds eigenlijk). Blijkt dat gebeuren gewoon marketing en afzetterij.......... Dang!!.

En dat door mij.

Heb echt nare ervaringen gehad met andere merken whey. Echt supersmerig alsof je aspirine shakes maakt met een lichte aardbeiensmaak. Toen bf gevonden en iedereen vond het geweldig (ook Jim!). ik helemaal blij want het smaakt ook nog gewoon goed (en nogsteeds eigenlijk). Blijkt dat gebeuren gewoon marketing en afzetterij.......... Dang!!.

Ik kan je verzekeren de supps die B&F nu in het assortiment hebben kloppen precies met het label. Ik hoop dat je B&F een tweede kans wilt geven en gewoon blijft bestellen. Wel even mijn naam doormailen wil je?

- Het is 3 uur 's middags. Je zit voor je werk in de auto, het is tijd voor een eiwitrijke aanvulling. Geniet van Protein Balls!
- Je zit in de trein en komt uit school of van kantoor. Je wilt eigenlijk meteen door gaan sporten. Protein Ball time!
- Je ligt heerlijk op de bank film te kijken. Je hebt zin in iets heel lekkers. Protein Balls!

Je suis Ralf

Het is nacht. Je ligt in bed en kunt niet slapen. Je hebt zin in wat lekkers en toch een eiwitrijke aanvulling. Ralf's Balls!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven