Matthewb
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 13%
20 procent MEER?zozo, ze moeten niet vrijgevig gaan doen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
20 procent MEER?zozo, ze moeten niet vrijgevig gaan doen
Ik ben enkel nog klant bij body en fit voor hun pindapasta en walden farms aanbod [emoji87]
Pas maar op, Ralf leest stiekem mee onder de gebruikersnaam ''Larah1990''![]()

Ik ben ook heel verbouwereerd dat we werden genaaid maar ik herinner me een voorval met hen die ik toch mooi vond.
Ik had no synthesize en no shotgun besteld, en ze hadden zich vergist en twee potten no synthesize opgestuurd; En toen ik dat meldde hebben ze me de pot gratis opgestuurd.
Ik denk dat B&F somewhere along the way iets te gulzig werd en ze minder betrouwbare bronnen inkochten en dat ze dit nu moeten bekopen met een zware "sanctie". Ergens vind ik het wel jammer voor hen.
En een concurrent minder is nooit goed voor de prijzen voor de consument, nietwaar?!
Heeft b&f dus jarenlang geknoeid met hun supplementen? Heb er lang gebruikt van gemaakt, voor mn gevoel had het zin hahahahha. Wat zat er dan wel in? (Whey perfection bijv)
Ik ben ook heel verbouwereerd dat we werden genaaid maar ik herinner me een voorval met hen die ik toch mooi vond.
Ik had no synthesize en no shotgun besteld, en ze hadden zich vergist en twee potten no synthesize opgestuurd; En toen ik dat meldde hebben ze me de pot gratis opgestuurd.
Ik denk dat B&F somewhere along the way iets te gulzig werd en ze minder betrouwbare bronnen inkochten en dat ze dit nu moeten bekopen met een zware "sanctie". Ergens vind ik het wel jammer voor hen.
En een concurrent minder is nooit goed voor de prijzen voor de consument, nietwaar?!
Netto ben je duurder uit bij B&F, aangezien je bij hun producten van een mindere kwaliteit/zuiverheid krijgt. De directe concurrenten leveren wel wat ze beloven en zijn misschien 5% 'duurder'.Ze beweren dat het alleen één batch betrof van één product. Het is wat je wil geloven. Ik vrees dat ik wel genoodzaakt ben om af en toe wat bij B&F te kopen, aangezien ze op veel producten nou eenmaal goedkoper zijn dan de concurrentie, maar een huismerk-product zal ik voorlopig niet meer bij B&F kopen.
Netto ben je duurder uit bij B&F, aangezien je bij hun producten van een mindere kwaliteit/zuiverheid krijgt. De directe concurrenten leveren wel wat ze beloven en zijn misschien 5% 'duurder'.

Ik koop van B&F geen huismerk-producten meer, omdat daar inderdaad gesjoemeld mee kan zijn. Ik koop louter gerenommeerde merken bij B&F (denk aan Assault van Musclepharm). Die is momenteel bij B&F een stuk goedkoper als bij XXL, maar het product is hetzelfde. Dan denk ik aan mijn eigen portemonnee want die is mij lief![]()

Koop eens een pot pindakaas (met 100% pinda) in een reform-winkel. Dat lijkt in geen enkel opzicht op het product van bodyenfit. Dit van bodyenfit is zo vloeibaar, het lijkt haast olijfolie.
Iedereen weet dat als je losse pinda's tot een fijn poeder maalt ze niet opeens vloeibaar zijn.
Voor mij genoeg bewijs dat er mee geknoeid wordt.
Musclepharm eiwit klopte ook niet toch?