XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu kan je blijkbaar een jaar gratis supplementen twv. 750 EUR winnen bij B&F. Moet je wel eerst wat bestellen voor je een "kraslotje" krijgt.

Hoeveel mensen gaan hier weer intrappen....

Zou graag al die whey eens bij de beste braverikken oraal en rectaal inbrengen!

en dan zelf een kraskaartje maken....

Leuke berichten op bf facebook steeds meer mensen geloven hun praatjes niet meer.

Sinds het door onafhankelijke labtests is uitgekomen dat jullie huismerkproducten foute labels hebben en er niet in zit wat jullie beweren, en erger nog, dit eerst online toegeven maar dan via privé-berichten aan nieuwe klanten trachten te ontkennen hebben jullie voor mij afgedaan. Ik zal dan ook niks meer kopen bij jullie.
2 · 3 maart om 18:24

Body en Fitshop Christian, we zijn hierin juist heel open en eerlijk. We merken dat klanten dat juist waarderen. We hebben in december een afwijking gehad en direct opgepakt, we zorgen dat daarom nu de waardes ook goed zijn (en vooral blijven). Zo iets wil je als bedrijf namelijk niet twee keer mee maken. Mocht er iets zijn, stuur ons gerust een bericht, we staan, graag voor je klaar!
3 maart om 18:40

Otto Nou, als ik 't me allemaal goed herinner hebben jullie eerst heel hard geroepen dat 't echt niet zo was, smaad, hoe durven mensen zoiets te beweren, etc. Nadat een labtest keihard uitwees dat het eiwitpercentage toch echt veel en veel te laag was ten opzichte van 't etiket beweerden jullie dat dat dan wel klopte, maar zeker alleen bij de Whey Perfection. Tot uit nieuwe labtests bleek dat ook de labelspecificatie van de Isolaat Perfection en Micellar Casein Perfection niet klopt. Dus zo open en eerlijk vind ik jullie niet. Ik zal dan ook nooit meer dergelijke producten bij jullie bestellen. Hooguit nog gojibessen, chiazaad etc: producten waarmee jullie niet gerommeld kunnen hebben

Nog een mooie:
Body&Fit "Pure Ground Coconut":
Kcal: 538
Vet: 34,0 (31,6 verzadigd)
Koolhydraten: 51,0 (44 suiker)
Vezels: 6
Eiwitten: 4

Even vergeleken met bijvoorbeeld Jumbo gemalen kokos:
Kcal: 670
Vet: 64,5 (57,2 verzadigd)
Koolhydraten: 7,4 (7,4 suiker)
Vezels: 16,3
Eiwitten: 6,9

Of die van PitPit:
Kcal: 660
Vet: 64,53 (57,21 verzadigd)
Koolhydraten: 7,35 (7,35 suiker)
Vezels: 16,3
Eiwitten: 6,88

http://www.bodyenfitshop.nl/superfood/kokosmeel/body-en-fit-superfoods/gemalen-cocos/#labels
http://www.jumbo.com/jumbo-gemalen-kokos-200g/55752ZK/
http://www.pit-pit.com/kokos-klapper.html

Lijkt mij ook een gevalletje fructose of suiker toegevoegd in plaats van kokos...
Veel meer koolhydraten, grotendeels suiker, minder vet, minder vezels.
I'm in love with the coco, maar niet die van B&F!

LoL!
Coconut met 50% suikers......hahahha, PURE cocos staat er nog ook bij.
Waarschijnlijk hebben ze die met schil gemalen :P

Al die gekke dikke moeders ook

Heb net review geplaatst voor die "pure" kokos.
Uw review is verstuurd en wacht op goedkeuring.
Kijken of die goedgekeurd wordt :P

wtf :roflol:

Die kokos! :roflol:

GOFFER.....

Ben lange tijd niet meer op DBB geweest en ben als jaren (zoals velen van jullie) trouwe klant van B&F.
Nu ik lees dat hun eiwitten niet de hoeveelheid bevat welke op het etiket staat ben ik toch geneigd om weer bij XXL te gaan bestellen.

Jammer jammer jammer dit...wij zijn dus al flink wat jaartjes besodemieterd door B&F....

Echter heb ik 2 favoriete producten (buiten de whey perfection) namelijk fitness meal en de pure rice powder die ik niet op de site van XXL vind.

Maar goed.... ik vind het wel belangrijk om de juiste hoeveelheid eiwitten te krijgen.

Ik ga maar eens bij XXL kijken.

moest je maar geen trouwe klant zijn van hun stommerd.

nee dat wist ik niet, dus dan is het ook niet waar.

TLDR deze topic.
Is B&F nog teruggekomen of blijven ze hier gewoon weg?

En die nieuwe Pinda & Cacao Pasta dan. Ik citeer:

Kenmerken Peanut & Cacao Pasta:
- Puur Powerfood!
- Pinda en vermalen Cacao nibs!
- Zeer rijke bron van vitamines, mineralen en antioxidanten
- Rijk aan gezonde Omega vetzuren
- Van nature veel bouw-, voedingsstoffen en eiwitten
- Natuurlijk op smaak gebracht
- Crunchy en fantastisch van smaak!
- Elke dag gezond genieten!

Vermalen Cacao nibs? Eens even kijken naar het label:

BF_pindacacaopasta_label.jpg

Cacaomassa, suiker, cacaoboter etc. Is gewoon niks anders dan chocolade! Dat verkoopt men dan onder de noemer cacao nibs, want chocolade = cacao dus anti-oxidanten dus powerfood. Zo ken ik er ook wel een paar..jongens die Milka repen uit de kast allemaal aan de powerfood :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven